Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (10451)

Vierailija
10421/10451 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna kaksi viikkoa siitä, kun Vörjeans oli radiohaastattelussa. Miksikö muistan? Ruhje sääressäbi muistuttaa asiasta joka päivä.

On sentään jo paranemaan päin, mutta kyllä tämä vielä muistuttaa minua ainakin toisen kaksi viikkoa. Onneksi ei ole kesä, niin ei tarvitse kenellekään selittää kompuroimistani.

Voi Tommy minkä teit.

Vierailija
10422/10451 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, onko se Kevinin vuoksi kannon päälle ajaneella auto kunnossa? Ja oletko sittemmin pysynyt tiellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10423/10451 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se ei ole mikään näkyvissä oleva juttu vaan puheenaihe."

Tarkoitatko sitä, että Gambämarkissa Josuan pitäisi ottaa tila komentoonsa isänsä jälkeen ja Botniassa Benjaminin?

Ei, tämä on vielä selkeämpi ja yksiselitteisemmin yhdistävä tekijä.

Bitcoin?

Jees olet jäljillä, sehän on Onecoin. Muistatteko missä yhteyksissä tästä puhuttiin?

Molemmissa mainitaan myös Kekkonen.

Vierailija
10424/10451 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva uutinen tuo joulu-allsång. Elättelen kans toiveita, että vetäisivät jonkun komean kuuloisen joululaulun itse, vaikka taitaakin olla enemmän yleisön laulattamista.

Vierailija
10425/10451 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se ei ole mikään näkyvissä oleva juttu vaan puheenaihe."

Tarkoitatko sitä, että Gambämarkissa Josuan pitäisi ottaa tila komentoonsa isänsä jälkeen ja Botniassa Benjaminin?

Ei, tämä on vielä selkeämpi ja yksiselitteisemmin yhdistävä tekijä.

Bitcoin?

Jees olet jäljillä, sehän on Onecoin. Muistatteko missä yhteyksissä tästä puhuttiin?

Molemmissa mainitaan myös Kekkonen.

Ja ämpärit.

Vierailija
10426/10451 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tämä on se viittaus josta Axel puhui

Vierailija
10427/10451 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha HBL haastattelu+Bodil twista  vuodelta 2014, tehty sen jälkeen kun YOLOsta tuli hitti. Minä en ainakaan ole nähnyt tätä aikaisemmin kokonaan, jonkun pätkän kyllä. 

Vierailija
10428/10451 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha HBL haastattelu+Bodil twista  vuodelta 2014, tehty sen jälkeen kun YOLOsta tuli hitti. Minä en ainakaan ole nähnyt tätä aikaisemmin kokonaan, jonkun pätkän kyllä. 

https://youtu.be/MtT0rUiXyws? 

Kevin on nyt tehnyt työnsä Oravaisten matkailulähettiläänä. Toivotaan, että matkailijoita riittää Vöyrin suuntaan tulevaisuudessakin. 

Vierailija
10429/10451 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karaoke Slushissa eilen. Bändi mukana😊

Vierailija
10430/10451 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään tietoa, kuinka monta biisiä he soittivat siellä? 

Vierailija
10431/10451 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuulostaapa hyvältä bändin kanssa. Axelinkin korkealta lauletut kohdat kuuluu mainiosti eikä peity. 

Vierailija
10432/10451 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään tietoa, kuinka monta biisiä he soittivat siellä? 

Firmans man ainakin löytyy YT:sta, joten vähintään kolme.

Vierailija
10433/10451 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuulostaapa hyvältä bändin kanssa. Axelinkin korkealta lauletut kohdat kuuluu mainiosti eikä peity.

Yleisö taisi olla vähemmän fanaattista kuin KOIssa.

Vierailija
10434/10451 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisö taisi olla vähemmän fanaattista kuin KOIssa.

Joo, vähän laimeahko yleisö. Windows95man vaikutti videoiden perusteella uppoavan paremmin. Harmi KAJ'lle, nuo livebändivedot olisivat ansainneet huikeamman vastaanoton.

Vierailija
10435/10451 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Vöyrin murre ei iske tuon tyyppiseen yleisöön. KAJ saattoi muutenkin olla vähän oudompi tuttavuus monelle tuolla. Mutta tosi kiva muuten, että vaihteeksi esiintyivät bändin kanssa. Sitä toivottavasti jatkossa nähdään lisää. 

Vierailija
10436/10451 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Vöyrin murre ei iske tuon tyyppiseen yleisöön. KAJ saattoi muutenkin olla vähän oudompi tuttavuus monelle tuolla. Mutta tosi kiva muuten, että vaihteeksi esiintyivät bändin kanssa. Sitä toivottavasti jatkossa nähdään lisää. 

Joo ei se ollut mikään negatiivinen kommentti ettei ollut fanaattista. Varmaan paljon ulkomaalaista yleisöä jotka eivät tunteneet KAJta ennestään tai olivat joskus keväällä kuulleet BBB:n. Mukavaa että saivat nyt tutustua yhtyeeseen vähän enemmän.

Karaoke soi mun mielestä kivasti mutta katsoin Firmans manin ja jotenkin taustabändi oli mun mielestä siinä vähän vaisu. Laulu sujui upeasti kuten aina.

Vierailija
10437/10451 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä bändille, että pääsevät esiintymään uudenlaisiin paikkoihin. Ja saavat esittää muutakin kuin vain BBB:n. Kyllä se tunnettuus siinä mukana kasvaa ja leviää. Jos ei kuulijakunnassa faneja tai KAJ'ta tuntevia entuudestaan ole, niin ainahan siellä joku voi kiinnostua ottamaan selvää, mikä tämä tällainen bändi oikein on. KAJ'n etuna on ehdottomasti huippuhyvä live-esiintyminen, se jo yksistään voi herättää kiinnostusta, koska esitykset näyttävät ja kuulostavat niin hyviltä. Tietenkään kaikkia ei KAJ'n tyyli voi kiinnostaa, eikä siinä yhtään mitään, makuasioitahan nämä ovat. 

Eräs kommentoija (ilmeisesti fani) kirjoitti kerran jonkun KAJ'n biisin yhtedessä, että hänen mielestään KAJ on yksi niistä harvoista artisteista, jotka lähes poikkeuksetta kuulostavat paremmilta livenä kuin levyllä. Mä olen vähän samaa mieltä, monen KAJ'n biisin kohdalla voi kyllä sanoa näin. 

Vierailija
10438/10451 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä bändille, että pääsevät esiintymään uudenlaisiin paikkoihin. Ja saavat esittää muutakin kuin vain BBB:n. Kyllä se tunnettuus siinä mukana kasvaa ja leviää. Jos ei kuulijakunnassa faneja tai KAJ'ta tuntevia entuudestaan ole, niin ainahan siellä joku voi kiinnostua ottamaan selvää, mikä tämä tällainen bändi oikein on. KAJ'n etuna on ehdottomasti huippuhyvä live-esiintyminen, se jo yksistään voi herättää kiinnostusta, koska esitykset näyttävät ja kuulostavat niin hyviltä. Tietenkään kaikkia ei KAJ'n tyyli voi kiinnostaa, eikä siinä yhtään mitään, makuasioitahan nämä ovat. 

Eräs kommentoija (ilmeisesti fani) kirjoitti kerran jonkun KAJ'n biisin yhtedessä, että hänen mielestään KAJ on yksi niistä harvoista artisteista, jotka lähes poikkeuksetta kuulostavat paremmilta livenä kuin levyllä. Mä olen vähän samaa mieltä, monen KAJ'n biisin kohdalla voi kyllä sanoa näin. 

Mulle on jäänyt mieleen se kun KOIn jälkeen joku kertoi täällä, ettei sairauden vuoksi päässyt konserttiin, mutta antoi liput nuorille sukulaisilleen, jotka eivät ennestään tunteneet KAJ'ta. He olivat tykänneet kovasti ja sanoneet jopa, että tämän hetken paras livebändi Suomessa. Nuorina ihmisinä olivat varmaan tutustuneet laajemminkin tämänhetkiseen tarjontaan.

Vierailija
10439/10451 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos linkistä. Minä en ainakaan ollut nähnyt tätä aikaisemmin. Oli ihanan hyväntuulinen haastattelu ja esitys.

Vierailija
10440/10451 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mietittiin taannoin sitä, kuka on Hallnin pääkäsikirjoittaja. Tästä haastattelusta selviää, että Axel se tosiaan on. Mikael Antellin hahmo on Joel Rönnin keksimä, ja hän on esittänyt Mikael-aiheisia sketsejä radio-ohjelmassaan. Hänen haaveenaan oli, että Mikaelin ympärille luotaisiin kokonainen tv-sarja, mutta hän tiesi, ettei osaisi tehdä käsikirjoitusta. Siksi hän pyysi hommaan kirjailijatuttavansa Axelin. Kirjoitusprosessin aikana he tutustuivat lähemmin ja heistä tuli hyvät ystävykset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi