Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (10451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se kryptovaluuttajuttu. Sen varmasti tietää kaikki, siitähän puhutaan avoimesti molemmissa musikaaleissa. Mä jo luulin, että se oli joku piilotettu arvoitus.
Ei sitä aina kaikki kaikkea tiedä. Onneksi on Vauva, niin opitaan.
No ei sen kummemmin piilotettu. Ihan selkeähän se on kun hoksaa. Kyse oli siitä mitä samaa on molemmissa enkä aiemmin ole kuullut muiden kuin Celesten hoksaavan tuota.
Lisää tärkeitä pohdintoja. Onkohan pannuhuone joku pohjanmaalaisten miesten man cave? KAJlla ainakin on pannuhuoneteema ollut sekä Vörjeansillä että Gambämarkin hirvenmetsästäjillä. Tuntuu, että jossain muuallakin, mutta ei nyt tule mieleen. Minkäköhänlaisia pannuhuoneita siellä päin on? Itse olen käynyt vain mummoni pannuhuoneessa ja täytyy sanoa, että vaikea kuvitella jonkun viettävän siellä aikaa. Pieni kuuma betoniseinäinen ja -lattiainen huone, jossa ainoastaan öljypannu.
Ainakin siellä voi tislata viinaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se kryptovaluuttajuttu. Sen varmasti tietää kaikki, siitähän puhutaan avoimesti molemmissa musikaaleissa. Mä jo luulin, että se oli joku piilotettu arvoitus.
No ei sen kummemmin piilotettu. Ihan selkeähän se on kun hoksaa. Kyse oli siitä mitä samaa on molemmissa enkä aiemmin ole kuullut muiden kuin Celesten hoksaavan tuota.
Varmaan moni ellei jokainen Gambämarkin ja Botnia Paradisen suurkuluttaja (joiden joukkoon mäkin kuulun) on tuon onecoinin pannut merkille, eihän sitä voi olla kuulematta ja näkemättä. Mutta Celeste tosiaan huomautti siitä erikseen, mistä pointsit hänelle. Satunnainen katsoja ei ehkä ole kiinnittänyt tuohon huomiota. :)
Vierailija kirjoitti:
Kävin mielenkiinnosta Vörä UF:n sivulla , jonka lavalla on suuri merkitys KAJ'n varhaisvaiheessa, ja jossa ilmeisesti Vörjeanskin treenaili enne KOJ'ta.
Kyseisellä rakennuksella on merkitystä Suomen historiassa myös varhemmin koska siellä sijaitsi suomen ensimmäinen aliupseereja kouluttanut paikka nimeltä Vöyrin sotakoulu 1918. Parempi kuitenkin olla menemättä noihin aikoihin sen enempää.
Ei tarvitse mennä siihen sen enempää, mutta muistaako joku, kuka sanoi BBB:n asetelmasta, että tanssijoiden punaiset ja valkoiset takit saattaisivat viitata tiettyyn jakolinjaan, ja että heidän hattunsa muistuttavat huomattavasti 40-luvun armeijan talvihattuja?
"Ei tarvitse mennä siihen sen enempää, mutta muistaako joku, kuka sanoi BBB:n asetelmasta, että tanssijoiden punaiset ja valkoiset takit saattaisivat viitata tiettyyn jakolinjaan, ja että heidän hattunsa muistuttavat huomattavasti 40-luvun armeijan talvihattuja?"
Joku hölmö ulkomaalainen se taisi olla. Ylitulkitsijoita ja salaliittoteoreetikkoja riittää, ei ruveta täällä lietsomaan heitä sen enempää. :D
Axelin vaimolla tänään mielenkiintoinen Instagram-stoori, onkohan tuo vahvistus sille että KAJ on tosiaan kutsun Linnan juhliin saanut? Kuvassa siis piirros mekosta ja Louise hehkuttaa että "Jännittäviä asioita tänään".
Vierailija kirjoitti:
Axelin vaimolla tänään mielenkiintoinen Instagram-stoori, onkohan tuo vahvistus sille että KAJ on tosiaan kutsun Linnan juhliin saanut? Kuvassa siis piirros mekosta ja Louise hehkuttaa että "Jännittäviä asioita tänään".
HBL oli eilen tietävinään, että KAJ on kutsuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HBL oli eilen tietävinään, että KAJ on kutsuttu.
Itselle jäi siitä artikkelista vähän epäselväksi, että onko HBL:llä sisäpiirin tietoa että KAJ'n jäsenet ovat saaneet kutsun, vai olettivatko vain että totta kai KAJ saa kutsun, kuten me fanit olemme koko vuoden olettaneet. Oli muotoiltu jotenkin että "KAJ'n jäsenet ovat tietysti kutsuttu", mutta enempää asiasta ei mainittu. Usein sisäpiiritietojen kohdalla on maininta, että "x median tietojen mukaan". Voi siis olla että toimittaja teki vain olettamuksen.
Pidettäisiinkö Kaj-poikien vaimot ja muut perheenjäsenet poissa tästä ketjusta. Mulla tulee aina vaivaantunut olo, kun heistä puhutaan ja varsinkin, jos puhutaan nimeltä mainiten. Jollain/joillain heistä voi olla julkinen face- tai instatil, mutta he ovat silti yksityishenkilöitä.
Kaj ja linnanjuhlatkin on aika loppuunkaluttu aihe. HBL on vahvistanut, että pojat on kutsuttu. Eiköhän se riitä meille toistaiseksi ja ihastellaan heitä sitten h-hetkellä 6. joulukuuta, eiks niin? :)
Vierailija kirjoitti:
Pidettäisiinkö Kaj-poikien vaimot ja muut perheenjäsenet poissa tästä ketjusta. Mulla tulee aina vaivaantunut olo, kun heistä puhutaan ja varsinkin, jos puhutaan nimeltä mainiten. Jollain/joillain heistä voi olla julkinen face- tai instatil, mutta he ovat silti yksityishenkilöitä.
Kaj ja linnanjuhlatkin on aika loppuunkaluttu aihe. HBL on vahvistanut, että pojat on kutsuttu. Eiköhän se riitä meille toistaiseksi ja ihastellaan heitä sitten h-hetkellä 6. joulukuuta, eiks niin? :)
Samaa mieltä tuosta poikien vaimoista puhumisesta, mutta itse en ottaisi tuota HBL:n artikkelia vahvistuksena. Siinä asia mainittiin vain ohimennen. Jos heillä olisi oikeaa tietoa luulen että olisivat tehneet asiasta oman artikkelinsa. Tuo saattoi olla vain oletus, koska kyllähän KAJ'n kutsua pidetään kaikkialla itsestäänselvyytenä.
HBL ei julkaise oletuksia mainitsematta, että kyse on oletuksesta. Lehdellä on varma tieto, että Kaj'n jäsenet ovat saaneet kutsun linnaan.
Mutta yleensä tietojen kohdalla on maininta "HBL:n tietojen mukaan"
Vierailija kirjoitti:
Mutta yleensä tietojen kohdalla on maininta "HBL:n tietojen mukaan".
Aivan. Tällä kertaa edes tuota pientä varalauseketta ei tarvittu.
Mun mielestä on turhaa loukkaantua puolisoiden puolesta. He ovat aikuisia ihmisiä ja jos mun 70+ äitini osaa tehdä somensa yksityisiksi, niin kolmekymppinenkin taatusti halutessaan osaa niin tehdä. Tässä ei kuitenkaan ole kyse syyntakeettomista ihmisistä (esim. lapset) tai siitä että joku muu uudelleen postaisi yksityistä sisältöä. Julkinen some on julkinen some.
Onko myös sopimatonta lainata heidän haastattelujaan lehdistä tai televisiosta?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on turhaa loukkaantua puolisoiden puolesta. He ovat aikuisia ihmisiä ja jos mun 70+ äitini osaa tehdä somensa yksityisiksi, niin kolmekymppinenkin taatusti halutessaan osaa niin tehdä. Tässä ei kuitenkaan ole kyse syyntakeettomista ihmisistä (esim. lapset) tai siitä että joku muu uudelleen postaisi yksityistä sisältöä. Julkinen some on julkinen some.
Samaa mieltä. Ihan kuin puolisoita tai mitään heihin liittyvää ei saisi edes mainita. Tietenkin joku voi ihastuksissaan haluta unohtaa puolisoiden olemassaolon, mutta minusta menee vähän yli että ei saisi mitään heistä sanoa, ilman että joku täällä heti älähtää, vaikka julkisesti itse postaavat asioita nettiin. Jos nyt joku mainitsee jotain neutraalia vaikkapa Louisen mekosta kuten äsken, niin turha siitä on nihkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ihan kuin puolisoita tai mitään heihin liittyvää ei saisi edes mainita. Tietenkin joku voi ihastuksissaan haluta unohtaa puolisoiden olemassaolon, mutta minusta menee vähän yli että ei saisi mitään heistä sanoa, ilman että joku täällä heti älähtää, vaikka julkisesti itse postaavat asioita nettiin. Jos nyt joku mainitsee jotain neutraalia vaikkapa Louisen mekosta kuten äsken, niin turha siitä on nihkeill
Samaa mieltä. Eri asia, jos joku jotenkin alkaisi penkomaan puolisoista kaiken maailman tiedonmurusia ja spekulaatioita ja niitä levittelemään netissä ympäriinsä, se menisi liiallisuuksiin, mutta neutraalit maininnat julkisessa somessa olevista asioista eivät mielestäni ylitä mitään rajaa.
Axelin vaimohan on jopa edustanut Axelin vierellä julkisesti esimerkiksi eräässä kutsuvierastilaisuudessa, jossa antoi myös haastatteluita Axelin kanssa, ja Axel on puhunut hänestä julkisuudessa ihan nimellä. Eli ei häntä näytä julkisuus häiritsevän. Olen samaa mieltä, että niin kauan kun ei yksityisasioita aleta penkomalla penkomaan niin on ihan ok ottaa välillä puheeksi puolisot ja mitä he someen postaavat, niin kauan kun heillä on julkiset tilit.
Vierailija kirjoitti:
Axelin vaimohan on jopa edustanut Axelin vierellä julkisesti esimerkiksi eräässä kutsuvierastilaisuudessa, jossa antoi myös haastatteluita Axelin kanssa, ja Axel on puhunut hänestä julkisuudessa ihan nimellä. Eli ei häntä näytä julkisuus häiritsevän. Olen samaa mieltä, että niin kauan kun ei yksityisasioita aleta penkomalla penkomaan niin on ihan ok ottaa välillä puheeksi puolisot ja mitä he someen postaavat, niin kauan kun heillä on julkiset tilit.
Juuri näin!