Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9680)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta kysyn, kuka ottaisi vastaan vörjeansin kielen testin ja arvioisi kokelaan taidot? Mua alkoi mahdollisesti kiinnostaa, vaikka tiedän jo etukäteen, ettei mulla olisi mitään tsaansseja tämmöistä testiä läpäistä. Siis kielen osalta.
Kaverin puolesta kyselen millaisia osioita kielitesti sisältäisi?
Veikkaan, että teorian ja käytännön osiot. Veikkaan myös, että teoreettinen osuus olisi varsin lyhyt eikä sisältäisi vaikeita kirjaimia eikä numeroita. Jälkimmäisessä osiossa sitten käytettäisiin kieltä. Mahdollisesti myös olutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä yhdellä hitillään päätyi tämä vuonna neljäsluokkalaisten Helsingin pormestarin itsenäisyysjuhla esiintyjäksi. 6000 4.luokkalaista lasta kutsuttu kaupungintalolle tanssimaan bara bada bastu koreografiaa KaJ:n live-esityksen säestämänä. Eiköhän maikkarin kymppiuutisten kevennyksenä sitten
Minä päivänä nämä juhlat ovat? Ei kai mene niin että sulkee pois KAJ'n vierailun Linnassa?
Googlaamalla löysin tiedon, järjestetään 8.12. Eli ei mene mitenkään päällekkäin. Mutta tuolla sivulla ei kyllä ollut mainintaa KAJ'sta, mistähän tämä tieto on siis peräisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä yhdellä hitillään päätyi tämä vuonna neljäsluokkalaisten Helsingin pormestarin itsenäisyysjuhla esiintyjäksi. 6000 4.luokkalaista lasta kutsuttu kaupungintalolle tanssimaan bara bada bastu koreografiaa KaJ:n live-esityksen säestämänä. Eiköhän maikkarin kymppiuutisten kevennyksenä sitten
Minä päivänä nämä juhlat ovat? Ei kai mene niin että sulkee pois KAJ'n vierailun Linnassa?
8.12.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaamalla löysin tiedon, järjestetään 8.12. Eli ei mene mitenkään päällekkäin. Mutta tuolla sivulla ei kyllä ollut mainintaa KAJ'sta, mistähän tämä tieto on siis peräisin?
Peruskoulujen opettajilta. Youtubessa tämän vuoden nelosten tanssiopetusvideot itsenäisyysjuhlaa jossa mukaa bara bada bastu koreografiaa mihin wilmasta laitettu linkit lapsiperheille
Pojat pääsivät verkostoitumaan Peter Jöbackin ja Ola Salon kanssa Kuninkaanlinnan juhilien jatkodrinksuilla. Peterhän on iki-ihanan Guldet blev till sandin ensiesittäjä Kristina från Duvemålassa ja Ola The Ark-yhtyeen solisti siis Helsingin euroviisujen kävijä. Peteriltä voisi saada kullanarvoisia (hih) neuvoja tulevaisuuden varalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta kysyn, kuka ottaisi vastaan vörjeansin kielen testin ja arvioisi kokelaan taidot? Mua alkoi mahdollisesti kiinnostaa, vaikka tiedän jo etukäteen, ettei mulla olisi mitään tsaansseja tämmöistä testiä läpäistä. Siis kielen osalta.
Veikkaan, että teorian ja käytännön osiot. Veikkaan myös, että teoreettinen osuus olisi varsin lyhyt eikä sisältäisi vaikeita kirjaimia eikä numeroita. Jälkimmäisessä osiossa sitten käytettäisiin kieltä. Mahdollisesti myös olutta.
Ei varmasti kuitenkaan alkoholitonta olutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä kutsuttiin Linnan juhliin ja nyt Erika Vikman, mutta kutsuttiinko tuossa välissä ollut Windows95 man.
No mutta Erika kutsuttiin nyt porun välttämiseksi, joten ei ole verrattavissa. Ei Erika ole tehnyt tänä vuonna mitään mikä olisi syy kutsuun. Ei viisuedustajaa joka vuosi automaattisesti kutsuta. Voi Erika parka, tajuaakohan itse :)
Kateus vie kalatkin vedestä, ei ole kivaa Kaj fanitusta tämä.
Vierailija kirjoitti:
#searching
Opetusvideo nelosten tanssiaisiin
Änglagårdin esiintyjistä: olen nähnyt/kuullut Eva Ågrenin rooliin kiinnitetyn Josefin Silénin sekä Tampereen Teatterin Notre Damen kellonsoittajan Esmeraldana että Svenskiksen Maija Poppasena ja molemmissa hän lauloi/esiintyi todella upeasti. Joten vaikka meille useimmille Jakob tulee olemaan se varsinainen vetonaula, niin eiköhän muutkin hoida hommansa mainiosti, myös "e så heiter an typ Mikko" eli Mikko Kauppila 👍
Yhteensä 7 tanssia lapsilla opeteltavana tanssiaisiin joista kaikki verkossa kotiharjoittelua varten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti kuitenkaan alkoholitonta olutta.
Varmasti ei. Tuskin sellaista on olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Änglagårdin esiintyjistä: olen nähnyt/kuullut Eva Ågrenin rooliin kiinnitetyn Josefin Silénin sekä Tampereen Teatterin Notre Damen kellonsoittajan Esmeraldana että Svenskiksen Maija Poppasena ja molemmissa hän lauloi/esiintyi todella upeasti. Joten vaikka meille useimmille Jakob tulee olemaan se varsinainen vetonaula, niin eiköhän muutkin hoida hommansa mainiosti, myös "e så heiter an typ Mikko" eli Mikko Kauppila 👍
Jakobin hymy varmaan levenee hitusen entisestään, kun Kauppila tulee esittäytymään hänelle. Mä nostaisin Änglagårdin ensemblestä esiin myös Tero Harjunniemen, jota olen kuullut oopperassa moneen otteeseen. Kova jäbä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla rakas trollimme, joka sitä manasi. idea on kyllä erinomainen. Sekä lasten että KAJ'n puolesta toivon, että näin on. Tunnelma olisi varmaan loistava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulujen opettajilta. Youtubessa tämän vuoden nelosten tanssiopetusvideot itsenäisyysjuhlaa jossa mukaa bara bada bastu koreografiaa mihin wilmasta lai
Senhän voi tanssia ilman, että he ovat paikalla, mutta toivotaan, että ovat.
Joo ei taida KAJ siellä olla tuolla esiintymässä, kyseisissä juhlissa vain yhtenä tanssikappaleena Bara Bada Bastu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulujen opettajilta. Youtubessa tämän vuoden nelosten tanssiopetusvideot itsenäisyysjuhlaa jossa m
Lapset kertoneet että esiintyjänä ilmoitettu Kaj
Haukkukaa vaan trolliksi, näkeehän sen myöhemmin uutisista että totta puhunut ja tällä palstalla myös ennakkoon saa puskaradiona tietoa
Vierailija kirjoitti:
Joo ei taida KAJ siellä olla tuolla esiintymässä, kyseisissä juhlissa vain yhtenä tanssikappaleena Bara Bada Bastu.
Muut tanssit samoja kuin wanhojen tansseissa, esim cicapo
Ei hätää, nämä juhlat ovat maanantaina 8.12.