Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (13821)

Vierailija
9661/13821 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vägg i väggistä tykkään enkä pidä sitä passiivis-aggressiivisena. Ainoa asia joka siinä tökkii, on se viimeinen fraasi Han är ful. En usko, että he enää kirjoittaisivat sitä niin, koska a) ihmisen ulkonäkö ei liity näihin ongelmiin ja b) ulkonäön kommentoiminen on yleensäkin epäkohteliasta. Muuten sanoitus on nerokas.  Se on kirjoitettu alle 20-vuotiaina, eli niillä osittain kehittyneillä aivoilla. 

Eipä tässä tarvitse kuin muistella, mitä kaikkea hömöyksiä on itse tullut tehtyä alta parikymppisenä. Tai mitä kaikkea vähemmän fiksua on tuossa iässä tullut sanottua muista ihmisistä/muille ihmisille. Ihan sen enempää silloin miettimättä, juurikin niillä alikehittyneillä aivoilla. Joku juttu oli silloin olevinaan hauska, ja se toteutettiin, ja se nauratti silloin, myöhemmällä iällä ei välttämättä enää naurattanut. 

Mun mielestä nämä hyvin nuorena tehdyt biisit pitää nähdä just tätä taustaa vasten. Vaikka pojat ovat ehkä toisaalta olleet  varhaiskypsiä ja pikkuvanhoja, niin toisaalta he ovat olleet kovin nuoria, mielikuvitusrikkaita ja spontaaneja tyyppejä, jotka rakastivat keksiä kepposia ja piloja esim. luokkatovereidensa iloksi. Enpä usko, että kaikkia sanoituksia on tullut silloin loppuun asti ja kauaskantoisesti mietittyä, esim. että joku saattaisi 16 vuotta myöhemmin v. 2025 vetää herneet jostain heidän tekstinsä yksityiskohdasta. Eivät varmasti enää tänä päivänä aikuisiällä kirjoittaisi samalla tavalla. Juttu on vain silloin aikanaan ollut heistä hauska ja se on tehty, koska se oli hauskaa siihen maailmanaikaan.

Mä itse ainakin katson joitakin näitä varhaisempia tuotoksia ihan sillä silmällä, että ne ovat nuorten poikien  aikaansaannoksia eri aikakaudelta lähes parinkymmenen vuoden takaa. Mestarillinen sanankäyttö, oivaltavuus ja riimittelytaito toki näissä varhaisissakin biiseissä loistaa, vaikka joku yksittäinen sanavalinta nykyhetkeen ajatellen olisi voinut olla toisenlainen. 

Vierailija
9662/13821 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheesta neljänteentoista: Pöbeln vid Jutasista on täällä paljon puhuttu mutta biisiä ei ilmeisesti koskaan tänne linkitetty, joten no ere dags. Mun makuuni poikien absolut parhaimmistoa sekä tekstiltään että yllätykselliseltä melodialtaan.

Yksi mun suosikeista myös. Voi kunpa tän vielä joskus kuulisi livenä, tai putkahtaisi edes esiin lisää livetaltiointeja.

Täähän oli siinä vuosien takaa olevassa levyjulkkaritilaisuudessa. Löytyy "juutubesta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9663/13821 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko levyjulkkarii en löytänyt, mutta kappaleen löysin levyjulkkarista. 

Vierailija
9664/13821 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki Vörjeans-fanit. Käykää katsomassa Ylex3m:n stoorit instasta. Pojat istuu sohvalla haastateltavina Lucia-asioista. Pelkkä näky miten he istuvat saa purskahtamaan nauruun.

En valitettavasti pysty linkkaamaan.

Joo tää oli tosi hauska! Freppa on varmasti ollut ensiluokkainen tähtipoika. Ja mitäköhän siellä Määninin pannuhuoneessa tapahtuu..?

Ehkä siellä porisee mehumaija. Mehumaijakin on teema, joka on toistunut pojilla.Gambämarkin lisäksi se hirveän hauska x3m-video (?), jossa he kisaavat jakkaran kokoamisessa ja visualisoivat mehumaijan kaapin päälle. 

Vierailija
9665/13821 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkin jo unohtanut tuon X3M:n jakkaran kokoamisvideon. Se on hyvä, täytyypä katsoa taas uudelleen! 

Vierailija
9666/13821 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon kyllä nähnyt tuon Kom ti byin -levyjulkkarivideon, mutta olisi toki hauska kuulla joku toinenkin liveveto tästä biisistä. Ehkä eivät ole paljon soittaneet sitä livenä, kun siinä on levyllä nuo vierailevat artistit, mutta aina saa haaveilla.

Vierailija
9667/13821 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tämä Levyjulkkaritaltiointi. Tässä näkyy miten pojat "kerrospukeutuvat". Nopeuttaa hurjasti kun homma sujuu, eikä aikaa mene turhaan. Selitttää varmasti myös miksi joskus näyttävät isommilta kuin ovat, ja välillä vaatteet pari numeroa liian isoja. :)

Vierailija
9668/13821 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/DQ9Gxe6iIdC/

Tässä linkki. Siellä poistuvissa tarinoissa on vielä lisää.

Kära Freppa, tia i musik 

Voi jumalauta mitkä äijähaarat Tommylla ja Määninillä.

Vierailija
9669/13821 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/DQ9Gxe6iIdC/

Tässä linkki. Siellä poistuvissa tarinoissa on vielä lisää.

Kära Freppa, tia i musik 

Voi jumalauta mitkä äijähaarat Tommylla ja Määninillä.

No just se. Ja Frepalla on ujosti tyyny sylissä. Heitä ei olekaan ennen haastateltu istuma-asennossa. Tietenkin Tommy ja Määnin istuvat kuin äijät, en ollut vain ajatellut asiaa ennen.

Vierailija
9670/13821 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on vuosittainen Veropäivä, ja monien muiden julkkisten ohella luonnollisesti myös KAJ'n jäsenten viime vuoden tulot on usean median toimesta julkaistu. HBL otsikoi artikkelinsa hieman mielestäni ikävästi: "Så lite tjänade KAJ" eli suomeksi "Näin vähän KAJ tienasi". Axel jakoi tuon otsikon Instagramissaan suruemojin kanssa, taustalla Bohemian rhapsodyn kohta "I'm just a poor boy Nobody loves me" 😂 Rakastan KAJ'n tilannekomiikkaa!

Vierailija
9671/13821 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on vuosittainen Veropäivä, ja monien muiden julkkisten ohella luonnollisesti myös KAJ'n jäsenten viime vuoden tulot on usean median toimesta julkaistu. HBL otsikoi artikkelinsa hieman mielestäni ikävästi: "Så lite tjänade KAJ" eli suomeksi "Näin vähän KAJ tienasi". Axel jakoi tuon otsikon Instagramissaan suruemojin kanssa, taustalla Bohemian rhapsodyn kohta "I'm just a poor boy Nobody loves me" 😂 Rakastan KAJ'n tilannekomiikkaa!

Kiitti vinkistä, toi oli niin hauska😂

Hes just a poor boy from a poor family.

Vierailija
9672/13821 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olinkin jo unohtanut tuon X3M:n jakkaran kokoamisvideon. Se on hyvä, täytyypä katsoa taas uudelleen! 

Voitko linkata? Mä oon nähnyt sen kauan sitten, mutta nyt en ainakaan nopeasti löydä.

Vierailija
9673/13821 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Axel jesssss! 

On nää tienattujen rahojen repostelut lehtien palstoilla vähän ärsyttäviä olleet aina. Mutta Suomessa ollaan, ja täällä näin voi ja saa julkisesti tehdä, ja verotiedot ovat julkisia... Ja ihmiset viitsivät näitä kytätä. Kateellisten kansa?

Keväällähän jossain iltapäivälehdissä taidettiin jo ruotia hyvinkin tarkkaan Erikan ja KAJ'n tulot ja raha-asiat. Itse en näe näissä mitään uutisarvoa, mutta ehkä joitakuita sitten kovin kiinnostaa... Ja pitäähän lehtien saada klikkiotsikoita 🙄 

Vierailija
9674/13821 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle tuli jatkoa, Axel jakoi toisen artikkelin jossa otsikkona "Så mycket tjänade KAJ" eli "Näin paljon KAJ tienasi" ja nyt iloisen emojin kera!

Vierailija
9675/13821 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja uutisia! Olisi tosi kiva myös, että näissä olisi mukana linkit meidän pöhlöjen osaamattomien avuksi. Löysin Axelin instagramtilin kyllä, mutta en yhtään ymmärrä, mistä nuo hänen tuoreet postauksensa löydän. (Voi tietysti olla, että olen ainoa pöhlö täällä.)

Vierailija
9676/13821 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivoja uutisia! Olisi tosi kiva myös, että näissä olisi mukana linkit meidän pöhlöjen osaamattomien avuksi. Löysin Axelin instagramtilin kyllä, mutta en yhtään ymmärrä, mistä nuo hänen tuoreet postauksensa löydän. (Voi tietysti olla, että olen ainoa pöhlö täällä.)

Mä en oikein osaa jakaa instasta ilman että mun nimi näkyy siinä. Stoori on sen palluran takana, jossa Axelin kuva.

Vierailija
9677/13821 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun profiilikuvan ympärillä on punainen rinkula, sitä painamalla löytyy Stories, jotka katoavat vrk kuluttua. Harmaa rinkula kertoo, että kaikki videot on jo katsottu, mutta ne pääsee vielä näkemään.

Vierailija
9678/13821 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein osaa jakaa instasta ilman että mun nimi näkyy siinä. Stoori on sen palluran takana, jossa Axelin kuva.

Deletoi linkin lopusta kaikki kysymysmerkin jälkeen. Silloin linkki aukeaa anonyyminä.

Vierailija
9679/13821 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos profiilikuvan ympärillä ei ole punaista tai harmaata rinkulaa, niin silloin kyseinen käyttäjä ei ole julkaissut uusia stooreja 24 tunnin sisällä.

Vierailija
9680/13821 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihanat, suurkiitos että selititte tuon instagramin toiminnan. Nyt osasin klikata Axelin päätä ja löysin sieltä tarinoita. No kuinkas muutenkaan tietysti. Kiitos vielä kerran t. Pöhlö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä