Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9524)
Olen onnellinen Jakobin puolesta ja odotan musikaalia innolla, mutta samalla myös haikein mielin tulevasta KAJ tauosta. Tiedän että omat projektit tekevät hyvää ja Jakobin musikaalirooli tarjoaa esimerkiksi Axelille hänen kovasti kaipaamansa tilaisuuden kirjoittaa, mutta tulen ikävöimään näitä kolmea yhdessä kun todennäköisesti heitä ei paljoa yhdessä nähdä musikaalin esityskautena, ainakaan keikoilla.
Taas toteutuu yksi Benjaminin unelma, iloitaan hänen puolestaan ja koetetaan kestää, että Kaj konsertoi ensi vuonna vähemmän kuin tänä hulluna vuotena. Onhan meillä levyt ja Youtube, josta löytyy aina vaan lisää aarteita.
Ihanaa Jakob! Hän on sanonut rakastavansa musikaaleja, joten varmasti hänelle taas yksi unelmien projekti 💚
Ja näinkö oikein, että tenori Tero Harjunniemi myös mukana...?
Onpa kova kattaus tuossa Svenskanin musikaalissa. Mä tamperelaisena iloitsen erityisesti siitä, että mukana on myös oopperalaulaja Tero Harjunniemi. Jakob saa panna parastaan tuossa seurassa, mutta onneksi tiedämme, että kylä lähtee häneltäkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen Jakobin puolesta ja odotan musikaalia innolla, mutta samalla myös haikein mielin tulevasta KAJ tauosta. Tiedän että omat projektit tekevät hyvää ja Jakobin musikaalirooli tarjoaa esimerkiksi Axelille hänen kovasti kaipaamansa tilaisuuden kirjoittaa, mutta tulen ikävöimään näitä kolmea yhdessä kun todennäköisesti heitä ei paljoa yhdessä nähdä musikaalin esityskautena, ainakaan keikoilla.
Kevin kuitenkin sanoi Svenska dagen-gaalassa, että tulossa on meir musiikkia ja meir showta, meir kaikkea. Ei siis heitetä mikkiä kaivoon.
Jakobin haastattelu Aftonbladetissa https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/B07eLv/kaj-medlem-gor-roll-i-a…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevin kuitenkin sanoi Svenska dagen-gaalassa, että tulossa on meir musiikkia ja meir showta, meir kaikkea. Ei siis heitetä mikkiä kaivoon.
Keikkoja ei ensi vuodelle montaa kyllä mahdu, mutta uutta musiikkia kerkeävät kirjoittaa varmaan alkuvuodesta ennen kuin Jakobilla alkaa musikaalitreenit huhtikuussa.
Vierailija kirjoitti:
Taas toteutuu yksi Benjaminin unelma, iloitaan hänen puolestaan ja koetetaan kestää, että Kaj konsertoi ensi vuonna vähemmän kuin tänä hulluna vuotena. Onhan meillä levyt ja Youtube, josta löytyy aina vaan lisää aarteita.
No olihan muutenkin odotettavissa, että KAJ ei samaan malliin esiinny ensi vuonna kuin tänä vuonna. Mä luulen, että tämän kuluneen erittäin tiiviin vuoden jälkeen heille ja heidän luovuudelleen tekee vaan hyvää ottaa iisimmin ja keskittyä (ehkä kukin heistä) enemmän omiin projekteihinsa. Menisi muuten vähän pakkopuristamiseksi koko touhu.
Vierailija kirjoitti:
Jakobin haastattelu Aftonbladetissa https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/B07eLv/kaj-medlem-gor-roll-i-a…
Jakob tiennyt jo Melodifestivalenin aikaan tulevasta roolistaan. Pitkään on joutunut salaisuutta varjelemaan!
Kaikki KAJ'n pojat osaavat laulaa hyvin, mutta Jakob on heistä kyllä se taitavin ja vahvin laulaja. Hienoa hänelle tämä rooli!
Tällä ei varmaan ole muille merkitystä, mutta mä iloitsen erityisesti siitä, että Jakob sai tuon roolin ihan omana itsenään eikä Kaj'n Mello-menestyksen ja sitä seuranneen buumin ansiosta. Änglagårdin rooleihinhan siis pyrittiin jo syksyllä 2024, jolloin Svenskan järjesti koelaulut. Toki valitsijat hänet tunnistivat, olihan Kaj keikkaillutkin Svenskanin tiloissa, mutta silti hän oli monille etelän suomenruotsalaisillekin tuntematon suuruus.
Vierailija kirjoitti:
Tällä ei varmaan ole muille merkitystä, mutta mä iloitsen erityisesti siitä, että Jakob sai tuon roolin ihan omana itsenään eikä Kaj'n Mello-menestyksen ja sitä seuranneen buumin ansiosta. Änglagårdin rooleihinhan siis pyrittiin jo syksyllä 2024, jolloin Svenskan järjesti koelaulut. Toki valitsijat hänet tunnistivat, olihan Kaj keikkaillutkin Svenskanin tiloissa, mutta silti hän oli monille etelän suomenruotsalaisillekin tuntematon suuruus.
Ihan samaa ajattelin. Tuosta Aftonbladetin jutusta sai ainakin sen käsityksen, että Jakob sai tietää valinnastaan hyvin nopeasti. Eli taidot ja lahjakkuus ratkaisivat. (En tiedä millainen/miten pitkä prosessi tällainen rooleihin valitseminen ja päätökset yleensä on...)
Vierailija kirjoitti:
Ja hän siis tiesi siitä jo Mello-Malmössä, jossa saattoi kertoa musikaalin säveltäjälle Edward af Sillénille saaneensa roolin.
Olen todella onnellinen Jakobin puolesta ja varaan liput musikaaliin heti kun mahdollista joulukuussa. Ja sitten vielä ehkä toiset liput kevätkaudelle.
Mutta minulla on myös vähän haikea olo. On jäänyt kauhea nälkä päästä KAJn keikalle. Jos ja kun heiltä seuraavaksi tulee ilmoitus keikasta suunnilleen mistä päin tahansa Ruotsi mukaan lukien, ostan liput ja menen paikalle. Toivottavasti jotain keikkoja on tulossa ennen kuin harjoitukset ja esitykset vievät Jakobin ajan kokonaan.
Ainakin Jakobin puolesta Kaj'lla on kesällä vapaata aikaa keikkailuun. Svenskanin musikaaliharjoitukset päättyvät toukokuun lopussa ja näytökset alkavat vasta syyskuussa. Sitähän emme tietysti tiedä, milloin Hallnin kakkoskauden kuvaukset alkavat (kesä on todennäköisin kuvausaika) ja kuinka kauan ne kestävät. Niihinhän ovat sitten sidottuja myös Axel ja Kevin. Mutta mun mielestäni pojat ovat eri yhteyksissä luvanneet, että ensi vuoteen mahtuu ainakin jonkin verran myös Kaj'n omia konsertteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hän siis tiesi siitä jo Mello-Malmössä, jossa saattoi kertoa musikaalin säveltäjälle Edward af Sillénille saaneensa roolin.
Silen taisi olla käsikirjoittajia
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/10e14572-1b22-43fa-b17c-95e4d7…
Axelin haastattelu ilmestyi näin Jakobia koskevan uutisen päivänä
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaj-yhtyeen-jakob-norrgard-yllattaa…
Onpa hyvä kuva Jakobista tuossa jutussa 🥰
Anteeksi, luin huonosti. Siellä onkin Josefin SILÉN