Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9489)

Vierailija
9481/9489 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva kuulla keikkakokemuksia lisää. Kyllä noilla kuulemillani pätkillä vaikutti siltä, että yleisöstä lauluvoimaa löytyi paljon enemmän kuin eturivien verran. Mutta KOI opetti, että eri paikasta kuvatuissa videoissa äänimaailma on yllättävän erilainen, ja etenkin yleisön metelin osalta.

Onko kenelläkään arviota heittää lukumäärästä? 

Vierailija
9482/9489 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa! Ei tästä tulee mitään. Mä yhä hihitän vähän väliä spontaanisti itsekseni perjantain haastattelulle.

Kamalan vaikea tehdä töitä, kun näen päässäni koko ajan Määninin ihmettelemässä olutta, virnuilemassa suupielestään tai Tommyn halauksessa yrittämättä silti koskettaa. Tai Freppan Ryhti lysähtäneenä ja vaihtamassa painoa jalalta toiselle hieman hermostuneena, kun ei oikein tietäisi miten olla. Tai Tommyn herraties missä mielentilassa. Ei tässä tuu mitään! Miten tän saa pois?

Minäkin tässä juuri mietin sitä miksei se, joka vei alkoholin oluesta, ole vankilassa.

Käsittämätöntä, kuinka yksi ainoa virke voi saada periaatteessa täyspäisen ihmisen puhkeamaan hysteeriseen nauruun, joka ei vaan ota loppuakseen.

Mut taas tuon lukeminen sai kovin onnelliseksi. Tekisi mieli selittää tätä jollekin, mutta ei voi. Ei jästeille voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9483/9489 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kiva kuulla keikkakokemuksia lisää. Kyllä noilla kuulemillani pätkillä vaikutti siltä, että yleisöstä lauluvoimaa löytyi paljon enemmän kuin eturivien verran. Mutta KOI opetti, että eri paikasta kuvatuissa videoissa äänimaailma on yllättävän erilainen, ja etenkin yleisön metelin osalta.

Mä epäilen myös, että on laitteesta tai suuntauksesta tai jostain kiinni miten yleisön äänet kuuluvat. Ensimmäiset rivit olivat ilmeisesti suunnilleen yhtä äänekkäitä eri kohdissa, mutta eri henkilöiden videoissa äänet kuuluvat täysin eri tavalla. Jossakin ei kuulu yleisöä tuskin ollenkaan, kun jossakin ei meinaa kuulla esiintyjiä.

Vierailija
9484/9489 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä epäilen myös, että on laitteesta tai suuntauksesta tai jostain kiinni miten yleisön äänet kuuluvat. Ensimmäiset rivit olivat ilmeisesti suunnilleen yhtä äänekkäitä eri kohdissa, mutta eri henkilöiden videoissa äänet kuuluvat täysin eri tavalla. Jossakin ei kuulu yleisöä tuskin ollenkaan, kun jossakin ei meinaa kuulla esiintyjiä.

Vahvistan tämän: Löysin kaksi videota, jotka molemmat on kuvattu mun ihan läheltäni.  Toisessa ei kuulu yleisöä lähes yhtään vaikka itse tiedän karjuneeni käsivarren mitan päässäsi kamerasta (enkä ollut ainoa). Toisessa taas kuulumme hyvin.

Eli nauhoituksista ei voi päätellä paljoakaan, ei ainakaan jos yleisöä ei kuule.

Vierailija
9485/9489 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos keikkaraportista! 🤗 

Ehkä ensi vuonna tavataan jollakin keikalla, eihän sitä koskaan tiedä. Pitäisi sopia pukeutumiseen joku yksityiskohta, mistä tunnistaa toisen AKF:läisen takuuvarmasti.

PS. Mitä tuo numerovarmennus yrittää vihjailla mulle? Siihen tuli jo toisen kerran tänään numerosarjaksi "yksi kaksi kolme", tekis mieli kirjoittaa perään SAUNA!

Vierailija
9486/9489 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ensi vuonna tavataan jollakin keikalla, eihän sitä koskaan tiedä. Pitäisi sopia pukeutumiseen joku yksityiskohta, mistä tunnistaa toisen AKF:läisen takuuvarmasti.

PS. Mitä tuo numerovarmennus yrittää vihjailla mulle? Siihen tuli jo toisen kerran tänään numerosarjaksi "yksi kaksi kolme", tekis mieli kirjoittaa perään SAUNA!

Se vihjaa sulle, että olet löytänyt perille KAJ-Narniaan. Nää KAJ-jutut on täynnä vihjeitä.

Vierailija
9487/9489 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vihjaa sulle, että olet löytänyt perille KAJ-Narniaan. Nää KAJ-jutut on täynnä vihjeitä.

Jotain sellaista epäilinkin...

Vierailija
9488/9489 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain sellaista epäilinkin...

Tervetuloa!

Vierailija
9489/9489 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän voisi ommella Tuhkimo-juntto-merkin.