Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9474)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina kuvitellut että KAJ jul kalender 2014 Ylen Arenassa puuttuu koska kyyseessä oleva Kajfrontation on versionti Les Miserablesista. Youtubestahan se löytyy.
Tämä on munkin mielestäni se syy. Les Miserablesin käyttökorvaus olisi liikaa maksettavaksi. Samasta syystä pojat eivät ole esittäneet sitä Kaj10-konsertin One day more -versiointiaankaan kuin kerran.
Ei ole syy kun kuuluu eri vuoden kalenteriin jota ei alunperinkään julkaistu Ylelle. KAJ'n Youtube kanavalta selviää että tämä vuoden 2014 kalenteri poistettu luukku on juurikin tuo yhden täällä mainitsema Siisti Mopo.
"Tiiättekö, minusta olisi ihan ok tutustua teihin kanssakeskustelijoihin livenä jos vain voisin olla varma että ette ole ketään mulle edes etäisesti tuttuja. Se olisi jotenkin aivan eri asia, että ensin jauhetaan täällä 9000 viestiä KAJ'sta ja vaikka mistä ja sitten tutustutaan, kuin että joku vaikka työkaveri saisi tietää tästä fanittamisestani. Tai heillekin voisin kyllä kertoa ohimennen että kuuntelen KAJ'ta, mutta sen, millä tasolla tää touhu oikeasti on, haluan pitää vain AFK:n sisäisenä asiana. 😅"
Tämä olisi kyllä kutkuttava ajatus. Voisi paljastua, että olemme yllättävän sekalainen seurakunta. No, keski-ikäiset uranaiset ehkä korostuvat. Mutta en ehkä sittenkään halua, että kukaan saisi tietää kuka olen ja mitä teen työkseni (en ole mikään julkkis, mutta tietyllä tavoin julkisessa hommassa). Joten pysyttelen ainakin mä ainakin toistaiseksi omassa kaapissani kyykkyflirttailemassa teidän muiden klubilaisten kanssa. :)
Muutama kuukausi sitten täällä karkasi mopo kiuaskeskustelun yhteydessä ja yksi saunaton henkilö lupasi ostaa Harvian olohuoneeseensa. Olen miettinyt, että onkohan hän jo ostanut sen ja onko siitä ollut iloa.
Vierailija kirjoitti:
"Tiiättekö, minusta olisi ihan ok tutustua teihin kanssakeskustelijoihin livenä jos vain voisin olla varma että ette ole ketään mulle edes etäisesti tuttuja. Se olisi jotenkin aivan eri asia, että ensin jauhetaan täällä 9000 viestiä KAJ'sta ja vaikka mistä ja sitten tutustutaan, kuin että joku vaikka työkaveri saisi tietää tästä fanittamisestani. Tai heillekin voisin kyllä kertoa ohimennen että kuuntelen KAJ'ta, mutta sen, millä tasolla tää touhu oikeasti on, haluan pitää vain AFK:n sisäisenä asiana. 😅"
Tämä olisi kyllä kutkuttava ajatus. Voisi paljastua, että olemme yllättävän sekalainen seurakunta. No, keski-ikäiset uranaiset ehkä korostuvat. Mutta en ehkä sittenkään halua, että kukaan saisi tietää kuka olen ja mitä teen työkseni (en ole mikään julkkis, mutta tietyllä tavoin julkisessa hommassa). Joten pysyttelen ainakin mä ainakin toistaiseksi omassa kaapissani kyykkyflirttailemassa teidän muiden klubilaisten kanssa.
Ai sinä kyykkyflirttailet itsekin etkä vain katsele sitä ;-) Minäkään en ole valmis tulemaan ulos kaapista, mutta jos joskus olisi taas joku konsertti, voisin ehkä harkita tapaavani joitakin teistä siellä. Vaikka Vörjeansin keikalla :-)
Vierailija kirjoitti:
Muutama kuukausi sitten täällä karkasi mopo kiuaskeskustelun yhteydessä ja yksi saunaton henkilö lupasi ostaa Harvian olohuoneeseensa. Olen miettinyt, että onkohan hän jo ostanut sen ja onko siitä ollut iloa.
Mä olen itse asiassa pitkään ihmetellyt, miksi asuintiloja ei lämmitetä kiukailla. Meillä oli sisäkiuas, luultavasti 70-80-luvulta peräisin, ja olihan se tehokas. Haloo Harvia, markkinarako!? Se oli siis kiukaan oloinen, mutta puettu nätin kiiltävään peltikuoreen, kansi avattiin lämmittämisen ajaksi, ja se varasi jonkin verran lämpöä kun kannen laittoi lopuksi kiinni. Tietysti vuolukiviaikoina ei paljon mitään, mutta ennen kaikkea se oli kiuasmaisen nopea ja tehokas.
Veikkaan kuitenkin, että hän osti Harvian ja sai muka-axelin mukaan. Sen jälkeen hän ei ole saanut sanaa suustaan saati sitten sormistaan. Tuskin on muistanut syödäkään, ja kun matin on aina kall jos sitä on ollenkaan niin mitä siitäkin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen varma, että on ollut iloa, kuten kuumasta kiukaasta aina. Mua mietityttää se, tuliko kiukaan mukana ne kolme kylkiäistä.
Vierailija kirjoitti:
Noooo.... totuus voi joskus vapauttaa. Mä kirjoitan lähinnä niitä yhteiskunnallisia analyysejä tänne, mutta taisin myös lanseerata koko kyykkyflirtti-sanan ja välillä mopo karkaa. Muistakaa mua jos kuolen nauruun kesken parhaiden vuosieni, ja huolehtikaa että se päätyy sanakirjaan. Kiitos. Pitäähän ihmisestä jotain jälkiä jäädä.
Mä vähän epäilen, että analyyttisimpien ja levottomimpien viestien kirjoittajat ovat usein samoja henkilöitä. Ne joilla liikkuu yleensä paljon korvien välissä, liikkuu paljon myös silloin, kun päädytään kaksimielisempiin analyyseihin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta musikaalista ja KAJ'n jäsenen roolia siinä spekuloitaessa olen tehnyt mielenkiintoisen huomion:
Niin täällä kuin Discordissakin, sekä myös Facebookissa ollaan siitä asti kun huhut KAJ'n jäsenen roolista musikaalissa lähti liikkeelle spekuloitu, onko musikaalissa Jakob vai Kevin, vai kenties molemmat. Mutta, Axel ei ole ollut keskusteluissa juuri missään. Ei siinä, itsekin näen Kevinin ja Jakobin todennäköisempänä kuin Axelin, mutta mietin mistä tämä oletus tulee, että Axel on ollut poissa laskuista ja kyse on ollut siitä onko mukana Jakob vai Kevin? Axel on heistä kyllä näytellyt vähiten ja myös laulaa vähiten kappaleissa, mutta ei ole sanonut missään ettei esim tykkäisi näytellä. On vain tehty oletus, että se ei ole ainakaan Axel.
Taitaa kaikki olettaa, ettei Axel ehdi. Mulla on menossa rakastumisvaihe Botnia Paradiseen. Katsoin kerran, mutta siinä oli niin paljon kaikkea, että sulattelussa on mennyt viikkokausia. Nyt sitten kelasin näkemääni Grimin seurassa, ja eilen Celesten kanssa. Tuli siis nähtyä paljon pysäytyskuvia, ja voi herranen aika miten laaja Kevinin repertuaari oli. Miljoona ilmettä, aina ihan nappiin ja niin saakelin kaunis. Niinhän ne muutkin, mutta jotenkin Kevinin hillitty puoli on se mitä niin paljon näkee, että nämä vaikuttavat ristiriidallaan ylitehokkaasti.
Mitä Kevin siis on tehnyt Svenskanin musikaalissa? Mietin, että sekä Kevinin että Jakobin pitäisi päästä rooleihin, joissa he esittävät jotain sen verran kaukana itsestään olevaa hahmoa, että heitä ei tyypitetä pysyvästi.
Se Svenskanin produktio, jossa Kevin oli mukana, oli mun käsittääkseni revyy eikä musikaali. Ja ilmeisesti näyttelijäntyö korostui siinä enemmän kuin musiikillinen puoli. Jollain muulla on varmaan tarkempia tietoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta musikaalista ja KAJ'n jäsenen roolia siinä spekuloitaessa olen tehnyt mielenkiintoisen huomion:
Niin täällä kuin Discordissakin, sekä myös Facebookissa ollaan siitä asti kun huhut KAJ'n jäsenen roolista musikaalissa lähti liikkeelle spekuloitu, onko musikaalissa Jakob vai Kevin, vai kenties molemmat. Mutta, Axel ei ole ollut keskusteluissa juuri missään. Ei siinä, itsekin näen Kevinin ja Jakobin todennäköisempänä kuin Axelin, mutta mietin mistä tämä oletus tulee, että Axel on ollut poissa laskuista ja kyse on ollut siitä onko mukana Jakob vai Kevin? Axel on heistä kyllä näytellyt vähiten ja myös laulaa vähiten kappaleissa, mutta ei ole sanonut missään ettei esim tykkäisi näytellä. On vain tehty oletus, että se ei ole ainakaan Axel.
Taitaa kaikki olettaa, ettei Axel ehdi. Mulla on menossa rakastumisvaihe Botnia Paradiseen. Katsoin kerran, mutta siinä oli n
https://svenskateatern.fi/repertoar/fina-pipor/
Tuossa jotain näytelmästä jossa Kevin oli mukana
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi kyllä kutkuttava ajatus. Voisi paljastua, että olemme yllättävän sekalainen seurakunta. No, keski-ikäiset uranaiset ehkä korostuvat. Mutta en ehkä sittenkään halua, että kukaan saisi tietää kuka olen ja mitä teen työkseni (en ole mikään julkkis, mutta tietyllä tavoin julkisessa hommassa). Joten pysyttelen ainakin mä ainakin toistaiseksi omassa kaapissani kyykkyflirttailemassa teidän muiden klubilaisten kanssa.
Viime lauantaina kaksi palstalaista kohtasi toisensa Löylyn brunssilla talkoopöydässä. En tiedä kumpaa sokkotreffiläistä paljastuminen hävetti enemmän, ehkä sitä jota se toinen oli googlannut kun Löylyn tarjoilija oli pöytävaraussekoilun päätteeksi kertonut nimen. Mutta häpeäminen on niin ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa! Ei tästä tulee mitään. Mä yhä hihitän vähän väliä spontaanisti itsekseni perjantain haastattelulle.
Kamalan vaikea tehdä töitä, kun näen päässäni koko ajan Määninin ihmettelemässä olutta, virnuilemassa suupielestään tai Tommyn halauksessa yrittämättä silti koskettaa. Tai Freppan Ryhti lysähtäneenä ja vaihtamassa painoa jalalta toiselle hieman hermostuneena, kun ei oikein tietäisi miten olla. Tai Tommyn herraties missä mielentilassa.
Ei tässä tuu mitään! Miten tän saa pois?
Minäkin tässä juuri mietin sitä miksei se, joka vei alkoholin oluesta, ole vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa! Ei tästä tulee mitään. Mä yhä hihitän vähän väliä spontaanisti itsekseni perjantain haastattelulle.
Kamalan vaikea tehdä töitä, kun näen päässäni koko ajan Määninin ihmettelemässä olutta, virnuilemassa suupielestään tai Tommyn halauksessa yrittämättä silti koskettaa. Tai Freppan Ryhti lysähtäneenä ja vaihtamassa painoa jalalta toiselle hieman hermostuneena, kun ei oikein tietäisi miten olla. Tai Tommyn herraties missä mielentilassa. Ei tässä tuu mitään! Miten tän saa pois?
Minäkin tässä juuri mietin sitä miksei se, joka vei alkoholin oluesta, ole vankilassa.
Käsittämätöntä, kuinka yksi ainoa virke voi saada periaatteessa täyspäisen ihmisen puhkeamaan hysteeriseen nauruun, joka ei vaan ota loppuakseen.
Se on vuoden 2013 kalenterista, jota he eivät tehneet Ylelle. Mutta sekin on tosiaan sattumoisin luukku numero 5.