Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9212)
Vierailija kirjoitti:
Lisää sukkavideoita 🙂
Pojat on ilmeisesti lukittu tuohon punaiseen huoneeseen eivätkä he pääse pois, ja nää klipit on naamioituja avunpyyntöjä. Toivottavasti Djurön palokunta on tälläkin kertaa valppaana ja menee pelastamaan heidät.
No nyt on arvioija liekeissä Karaokesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää sukkavideoita 🙂
Pojat on ilmeisesti lukittu tuohon punaiseen huoneeseen eivätkä he pääse pois, ja nää klipit on naamioituja avunpyyntöjä. Toivottavasti Djurön palokunta on tälläkin kertaa valppaana ja menee pelastamaan heidät.
Toivottavasti tekevät jonkun hauskan "pääsimme lopulta ulos" -videon! Ehtivät siitä sitten ajoissa lauantain jäähallikeikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljattain täällä oli keskustelua Kajlandin kappaleista. Niidenkin joukossa on muuten myös varsinaisia helmiä, joten kannattaa ehdottomasti kuunnella, jos on vielä tutustumatta.
KAJ'n biisejähän on paljon käännetty venäjäksi, niin myös tämä hauska Kajland-biisi Hadirittan. Muistaakseni tämä esitys sisältyy siihen pidempään Ein kväld only taltiointiin parin vuoden takaa Åminnesta. Jos venäjänkielinen tekstitys ei haittaa, niin Hadirittanin voi kuunnella tästä ihan erikseen.
Tykkään todella paljon myös Dågär åt böndrinistä, joka on vähän tätä samaa country-henkistä kategoriaa. Ja "himlens höjd" esiintyy muuten molempien biisien tekstissäkin.
Katsokaa tuota yleisöä. On voinut pojilla olla viimeiset puoli vuotta melkoinen shokki, kun on tottunut yleisöön, joka istuu
Katsoin samaa että yleisö on tänä vuonna ollut aika erilaista. Jakob kyllä todellakin pani parastaan ja vauhti vaan kiihtyi loppua kohti. Todella hyvä meno lavalla. Yleisökin varmasti nautti esityksestä omalla hillityllä tavallaan.
Mä nautin musiikista juuri tuollaisella hillityllä tavalla. 😄 Keskityn kuuntelemaan ja katsomaan ainutlaatuista livetilannetta. Kotona voi sitten laulaa levyjen päälle jos siltä tuntuu, sitä samaa levyä kun voi pyörittää yhä uudelleen ja uudelleen, mutta livenä haluan kuulla just sen artistin. Näyttää ehkä ulospäin tylsältä, mutta ei kyllä yhtään tunnu siltä. Ja enhän minä siellä keikalla se esiintyjä ole.
Katselin tässä aikani kuluksi KAJ'n varhaisimpia videotuotoksia. Tää Dressman-video on mun mielestä yksi aivan hauskimmasta päästä. Ollut täälläkin ehkä jo jossain vaiheessa, mutta laitan uudestaan. Jos olette nähneet, niin tämänhän voi sitten hyppiä yli. Pojat on 18-vuotiaita, mutta Jakob on tässäkin paljon nuoremman näköinen. Ja Kevin niin söötti.
Onko tällainen på Office show ollut oikeasti? Yhtään taltiointia siitä ei taida olla olemassa ainakaan youtubessa.
Vierailija kirjoitti:
Katselin tässä aikani kuluksi KAJ'n varhaisimpia videotuotoksia. Tää Dressman-video on mun mielestä yksi aivan hauskimmasta päästä. Ollut täälläkin ehkä jo jossain vaiheessa, mutta laitan uudestaan. Jos olette nähneet, niin tämänhän voi sitten hyppiä yli. Pojat on 18-vuotiaita, mutta Jakob on tässäkin paljon nuoremman näköinen. Ja Kevin niin söötti.
Onko tällainen på Office show ollut oikeasti? Yhtään taltiointia siitä ei taida olla olemassa ainakaan youtubessa.
Joo, tämä on hauska! Mun käsittääkseni På Office Show on erittäin fiktiivinen ja yhtä paljon olemassa kuin Gambämark-tv ja Ruben i rutan. Näiden poikien omassa universumissa näitä riittää. :D
Joo, tämä on hauska! Mun käsittääkseni På Office Show on erittäin fiktiivinen ja yhtä paljon olemassa kuin Gambämark-tv ja Ruben i rutan. Näiden poikien omassa universumissa näitä riittää. :D
Vaasassa kai on Office niminen baari, jossa voisi olla komediailtoja, mutta KAJ on taitava saamaan ihmiset uskomaan tyhjää. Keväällä oli keskustelua siitä, onko Jäbän i Pampas olemassa ja joku vakuutti, että se löytyy YLE:ltä. Jakob näyttelee juuri niin kuin koulumusikaaleissa tehdään äänenpainoja myöten.
Mulle tuli mieleen, kun viime aikojen haastatteluista on saanut sen kuvan, että jotain pienimuotoisia esiintymisiä tässä loppuvuodesta voi vielä olla, että toivottavasti esiintyivät jossain telkkarin joulukonserteista. Täytyy ainakin pitää silmät auki sitten kun näitä alkaa olla, en pitäisi mahdottomana.
Vierailija kirjoitti:
Vaasassa kai on Office niminen baari, jossa voisi olla komediailtoja, mutta KAJ on taitava saamaan ihmiset uskomaan tyhjää. Keväällä oli keskustelua siitä, onko Jäbän i Pampas olemassa ja joku vakuutti, että se löytyy YLE:ltä. Jakob näyttelee juuri niin kuin koulumusikaaleissa tehdään äänenpainoja myöten.
Kaj'ltahan on aikoinaan tullut myös trailereita erinäisistä elokuvista, milloin kotimaisista puukkojunkkaritragedioista ja milloin hollywoodtyylisistä Yksin kotona -perhekomedioista. Vielä en ole huomannut niiden saapumista valkokankaille. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaj'ltahan on aikoinaan tullut myös trailereita erinäisistä elokuvista, milloin kotimaisista puukkojunkkaritragedioista ja milloin hollywoodtyylisistä Yksin kotona -perhekomedioista. Vielä en ole huomannut niiden saapumista valkokankaille. :)
Vihdoinkin yksin kotona on yksi mun lempparisketseistä. Se on niiiin mainio! Mitä, ei yhtään lentoja Komossaan?!? No, potkurilla pääsee! 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä on vaan ollut niin kovasti kiireitä. Täksi jouluksi se Viimeinkin yksin kotona ei taida ehtiä, mutta ehkä ensi vuonna?
Vierailija kirjoitti:
Mä nautin musiikista juuri tuollaisella hillityllä tavalla. 😄 Keskityn kuuntelemaan ja katsomaan ainutlaatuista livetilannetta. Kotona voi sitten laulaa levyjen päälle jos siltä tuntuu, sitä samaa levyä kun voi pyörittää yhä uudelleen ja uudelleen, mutta livenä haluan kuulla just sen artistin. Näyttää ehkä ulospäin tylsältä, mutta ei kyllä yhtään tunnu siltä. Ja enhän minä siellä keikalla se esiintyjä ole.
Mun elämääni Kaj on tuonut täysin uuden reaktiomallin. Mä olen tähän asti käynyt lähinnä oopperassa, ja siellähän käytöskoodi on hillitty+++. Villeimmillään saatetaan joskus taputtaa kesken näytöksen, jos joku aaria on esitetty poikkeuksellisen hyvin. Mutta normaalisti annetaan loppuaplodit ja siinä se. Kesällä elämäni ekassa Kaj-konsertissa (istumapaikat) radikaalisti hytkähdin pari kertaa penkissäni. Seuraavassa (seisomakatsomo) hieman tanssahtelin ja nostin kädet ylös firman miehille. En uskalla edes ajatella, mitä mulle tapahtuu lauantaina jäähallissa.
t. Ketjun virallinen oopperafani
"Vihdoinkin yksin kotona on yksi mun lempparisketseistä. Se on niiiin mainio! Mitä, ei yhtään lentoja Komossaan?!? No, potkurilla pääsee! 😁"
Joo tää on ihan parhaimmistoa! Mä olen nähnyt tämän monet kerrat ja aina se vaan jaksaa naurattaa. Se rikssvenskan käyttö siinä on myös niin nappiin. Kenen ääni se kertoja siinä muuten on, en tunnista. Jakob...?
Kevin!!!! 😮😨😱
Tää mua aina hämmästyttää, että KAJ tosiaan aloitti sketsiryhmänä. Pojat ei ilmeisesti aluksi edes tajunneet omaa musikaalisuuttaan ja musiikillista osaamistaan, ei vaikka Axel jopa opiskeli musiikkiopistossa viulistiksi. Mutta toimihan ne sketsit loistavana ideatyöpajana ja kirjoittajakouluna ja parhaat on kestäneet aikaakin tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun elämääni Kaj on tuonut täysin uuden reaktiomallin. Mä olen tähän asti käynyt lähinnä oopperassa, ja siellähän käytöskoodi on hillitty+++. Villeimmillään saatetaan joskus taputtaa kesken näytöksen, jos joku aaria on esitetty poikkeuksellisen hyvin. Mutta normaalisti annetaan loppuaplodit ja siinä se. Kesällä elämäni ekassa Kaj-konsertissa (istumapaikat) radikaalisti hytkähdin pari kertaa penkissäni. Seuraavassa (seisomakatsomo
Eikös muuten Savonlinnan oopperajuhlilla ole niinkin "villiä" menoa ollut, että aaria on esitetty encorena heti perään, kun yleisö on puhjennut suosionosoituksiin 😄
Onko sinulla lauantaille seisoma- vai istumapaikka? Luulen, että siellä seisomakatsomossa on niin hyvä meno, että se vie ihan väkisin mukanaan hillitymmänkin katsojan. Mulla on istumapaikka, ja toivon, että istumakatsomokin elää konsertissa mukana. Seisaaltaan tanssiminen ei oikein käy kun takanaolijat eivät sitten näe, mutta aina voi taputtaa ja laulaa mukana. Toivottavasti saadaan halliin raikuvat yhteislaulut. Minäkään en osaa läheskään kaikkia sanoja, mutta laulan ne kohdat mitä osaan. Ainoa biisi, mikä sujuu kokonaan, on BBB.
^ Mä en itse ole koskaan Savonlinnassa todistanut tuollaista aarian instant-encorea, mutta ilmeisesti sellainen on joskus tosiaan tapahtunut. Laulaja oli tietysti joku kuumaverinen ulkomaalainen, suomalaiset ei tuollaista tekisi. :)
Jäähallissa mulla on istumapaikka aika kaukana lavasta, mutta pelkään kyllä, että sielläkin voi meno villiintyä. Ainakin mun penkissäni.
t. Se oopperafani
Vierailija kirjoitti:
No nyt on arvioija liekeissä Karaokesta.
Karaokesta ovat kaikesta päätellen eniten innostuneet KAJ'n uudet ulkomaalaiset fanit. Ja kyllä tätä Suomessakin striimataan, kun kerran tuolla top 100 listalla edelleenkin on. Mun mielestä on ollut vähän tylsä lukea joittenkin (superfanien?) nuivia ja nyrpisteleviä kommentteja tästä biisistä. KAJ halusi nyt julkaista tällaisen hauskan ja menevän rallin, joka tavoittaa laajemman yleisön, ja se on täysin ok. Jos ei biisistä pidä, niin jättää vaan kuuntelematta. Hyvän mielen biisi tämä ehdottomasti on. Ja hyvin laulettu, mikä on ainakin minun silmissäni ja korvissani iso plussa.
Lisää sukkavideoita 🙂