Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (7073)

Vierailija
6801/7073 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä videolla on kyllä universumin paras "den glider in" -visualisointi.  :D  :D  :D

https://www.tiktok.com/@luvforkaj/video/7558890201964186902

Nyt kannattaisi Teemu Muurimäen tsekata tämä. Saattaisi muuttaa mieltään yhdestä asiasta.

Kiinnostavaa muuten nähdä, saako Teemu pukutilauksen Kaj-miesten rouvilta Linnaa varten.

Jotenkin veikkaan että nuo rouvat ei oo sellaisia jotka tilaa tunnetuimpien suunnittelijoiden pukuja. Voin tietty olla väärässäkin.

Tiedä häntä, voihan siinä iskeä sellainen kerran elämässä -asenne. Muistaako joku sen Jakobin tummanvihreän samettitakin. Se oli nami kun oli jossain esiintymässä se päällä, mutta missä se olikaan? Eikös siitä ollut juttua, että Axel oli ihmetellyt, mihin sä tuollaista tarvit. Mikä se olikaan se vastaus? 

Vierailija
6802/7073 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli se Markus Lyttsin isännöimä joulukonsertti, joka ilmeisesti on Vaasassa jotenkin The Juttu. Jakob sanoi hommanneensa takin siltä varalta, että hän joskus saa kutsun esiintyä tuossa konsertissa. Ja niinhän hän sitten kerran sai, ja hieno takki pääsi käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6803/7073 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä häntä, voihan siinä iskeä sellainen kerran elämässä -asenne. Muistaako joku sen Jakobin tummanvihreän samettitakin. Se oli nami kun oli jossain esiintymässä se päällä, mutta missä se olikaan? Eikös siitä ollut juttua, että Axel oli ihmetellyt, mihin sä tuollaista tarvit. Mikä se olikaan se vastaus? 

Se oli siinä Lytts & vänner - joulukonsertissa, jossa hän kertoi Axelin  sanoneen, että hän on selvästi tyrkyllä kyseiseen konserttiin tms..

Vierailija
6804/7073 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä olikin, kiitos. Lytts ja ystävät, täytyypä hakea kuultavaksi. Eikö ole hieno se takki, kyllähän pitää ruveta laulajaksi ihan jo sellaisen takin vuoksi jos ei muuten. 

Vierailija
6805/7073 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä videolla on kyllä universumin paras "den glider in" -visualisointi.  :D  :D  :D

https://www.tiktok.com/@luvforkaj/video/7558890201964186902

Nyt kannattaisi Teemu Muurimäen tsekata tämä. Saattaisi muuttaa mieltään yhdestä asiasta.

Kiinnostavaa muuten nähdä, saako Teemu pukutilauksen Kaj-miesten rouvilta Linnaa varten.

Kutsut tulevat yleensä melko myöhään, eikä siinä jää kuin pari kolme viikkoa aikaa hankkia iltapuku. Axelin vaimohan asuu kaiken lisäksi Vaasassa, joten jos jos joku tilaa Muurimäeltä puvun niin se on Erika.

On siinä järjetön sesongin pituus niillä muutamalla suunnittelijalla, eikö ne kutsut voisi lähettää pikkuisen aiemmin? 

Mutta kun nyt tuli samettitakista puhe, niin tuossahan se Jakob itse asian kertookin. Ja kun täällä on kaipailtu joulukonserttia, niin olkaahan hyvät taas. 

Vierailija
6806/7073 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axel:

För när du ställer dig i kön

Kommer festen aldrig dö (Jakob: Mer!) 

Sikta högt över havet mot land

Jag ser micken i krigarens hand (falsettiin)

Jakob:

Sung kara karaoke ge mig allt du kan

Sjung med hjärtat i din hand

Axel:

Oooh-yeah-yeah-yeah 

Jakob:

Mera Hard Rock Hallelujah, Stad i ljus och Dancing Queen

Den glider in

Axel:

Im Living on a Prayer!

Jakob:

Sjung kara karaoke av med din kavaj

Falskt alarm nå aj aj aj

Vierailija
6807/7073 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan liikaa kuunnellut tuota Tomten är en kommunistia, vaikka nyt vasta on alkamassa vähän ajan päästä joululaulusesonki. Mutta on hauska biisi, joka oli entuudestaan mulle tuntematon, ja sopii hyvin Jakobille .

Toivottavasti Kaj esiintyisi joulun alla jossain niistä joulukonserteista, mitä telkkarissa aina esitetään. Olisi hieno päätös tähän huikeaan vuoteen.

Vierailija
6808/7073 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihan liikaa kuunnellut tuota Tomten är en kommunistia, vaikka nyt vasta on alkamassa vähän ajan päästä joululaulusesonki. Mutta on hauska biisi, joka oli entuudestaan mulle tuntematon, ja sopii hyvin Jakobille .

Sen on kirjoittanut Henrik Dorsin, Solsidanin Ove ja Grotesco-huumoriryhmän jäsen.

Vierailija
6809/7073 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen on kirjoittanut Henrik Dorsin, Solsidanin Ove ja Grotesco-huumoriryhmän jäsen.

Joo, oon katsonut tuon alkuperäisen myös ja lisäsin sen spotifyssa mun joululaululistaan.

Vierailija
6810/7073 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos KOI:ssa on teemana Karaoke, saataisiinkohan me kaikki biisit Karaoke-tekstitettyinä? Palvelisi samalla eri kielisiä faneja, olisi helpompi hoilottaa mukana, vaikkei kaikkia sanoja muista?

Voisi laulaa enää vain nuotinvierestä.

T. se ketjun väärinlaulaja

Vierailija
6811/7073 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos KOI:ssa on teemana Karaoke, saataisiinkohan me kaikki biisit Karaoke-tekstitettyinä? Palvelisi samalla eri kielisiä faneja, olisi helpompi hoilottaa mukana, vaikkei kaikkia sanoja muista?"

Onko KAJ'lla erityisen yhteislaulavainen yleisö, kun kivasti karaoke tarjoutui biisin aiheeksi Olen niin vähän muilla keikoilla käynyt viime vuosina.

Monikielisen yleisön kannaltahan tekstinäyttö olisi hieno juttu, Svenska Teaternissakin taitaa nykyisin olla tekstitys suomeksi. KAJ varmasti kyllä puhuu ihanasti 3-kielisesti ja laulaa vöyriksi

Vierailija
6812/7073 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun iloksi laitan tänne viisujen aikaisen lempivideoni. Kaj on kiitänyt harjoituksesta ja haastattelusta toiseen, on myöhä ilta ja he ovat aivan poikki. Mutta tämä sympaattinen toimittaja herättää heidät eloon ja kun lopuksi laittaa heidät kilpailemaan, sytyttää suorastaan roihuun. Tulee tosiaankin selväksi, että mikään ei ole heistä hauskempaa kuin erilaiset kisat.

Vierailija
6813/7073 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muita, jotka ovat hurahtaneet tuohon Jakobin pipoon?  Sulo Vilen 2.0 😄

Tuo Arja Saijonmaan biisihän hävisi Mello-finaalin yhdellä pisteellä voittajalle 1987, kuusi vuotta ennen poikien syntymää. Nyt keväällä jossain haastattelussa Jakob sanoi, että ihannetulos olisi hävitä Mello-finaali yhdellä pisteellä Månsille. Toisin kävi...

Vierailija
6814/7073 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos KOI:ssa on teemana Karaoke, saataisiinkohan me kaikki biisit Karaoke-tekstitettyinä? Palvelisi samalla eri kielisiä faneja, olisi helpompi hoilottaa mukana, vaikkei kaikkia sanoja muista?"

Onko KAJ'lla erityisen yhteislaulavainen yleisö, kun kivasti karaoke tarjoutui biisin aiheeksi Olen niin vähän muilla keikoilla käynyt viime vuosina.

Monikielisen yleisön kannaltahan tekstinäyttö olisi hieno juttu, Svenska Teaternissakin taitaa nykyisin olla tekstitys suomeksi. KAJ varmasti kyllä puhuu ihanasti 3-kielisesti ja laulaa vöyriksi

Nykyään yhä useampi laulaa mukana heidän kappaleissaan kuin heidän aiemmilla keikoillaan. KAJ pitää siitä, kun he näkevät, että yleisö nauttii.

Vierailija
6815/7073 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mahdollisuus käydä muutamalla keikalla kesän aikana, ja ensimmäisestä keikasta viisastuneena menin sitten jatkossa aina lähelle lavaa. Ainakin siinä etujoukoissa oli joka kerta mahtavaa yhteislaulua täysin palkein. Varmaan muuallakin yleisössä moni lauloi mukana, siihen en pysty sanomaan mitään. 

Näkeehän sen monista noista kesän  keikkavideoistakin, että yleisö laulaa, välillä jopa niin, että KAJ'n omat äänet melkein peittyy. Tunnelma on huikea. 

Innostunutta yleisöä varmaan KAJ'lla ollut aina, ja keikoilla hyvä meininki. On siellä varmaan laulettukin. Näyttää, että nyt se innokkuus ja fanitus lähti oikein kunnolla lentoon, ja riehakasta menoa riittää. Tietysti fanimääräkin on moninkertaistunut. 

Vierailija
6816/7073 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä muita, jotka ovat hurahtaneet tuohon Jakobin pipoon?  Sulo Vilen 2.0 😄

Tuo Arja Saijonmaan biisihän hävisi Mello-finaalin yhdellä pisteellä voittajalle 1987, kuusi vuotta ennen poikien syntymää. Nyt keväällä jossain haastattelussa Jakob sanoi, että ihannetulos olisi hävitä Mello-finaali yhdellä pisteellä Månsille. Toisin kävi...

Pojat jos lähtisivät noissa vermeissä kylänraitille, kukaan ei taatusti kysyisi vems pojk e do eikä mitään muutakaan, vaan he saisivat tallustella ihan rauhassa. :)

Vierailija
6817/7073 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonlopun iloksi laitan tänne viisujen aikaisen lempivideoni. Kaj on kiitänyt harjoituksesta ja haastattelusta toiseen, on myöhä ilta ja he ovat aivan poikki. Mutta tämä sympaattinen toimittaja herättää heidät eloon ja kun lopuksi laittaa heidät kilpailemaan, sytyttää suorastaan roihuun. Tulee tosiaankin selväksi, että mikään ei ole heistä hauskempaa kuin erilaiset kisat.

Joo mäkin rakastan tuota lopussa olevaa kilpailua. Jakob vaan laittoi loppuun kysymyksen johon ei itsekään muistanut oikeaa vastausta. Me fanithan tiedämme, että kyseessä oli tietenkin Pirkka-kissanhiekka.

Vierailija
6818/7073 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaisiko he heittää KOI:ssa jotain läppää siitä, että kesällä he "saivat tulla Nordiksen pihalle" (Nordis live), mutta nyt heidät "päästettiin sisälle asti", tai jotain siihen tyyliin.  Helsingissähän heillä ei ole tainnut Mellon jälkeen muita keikkoja ollakaan (no Espoossa sentään) ja tammikuun alkupäivinä Svenska Teaternin kahden Karar i arbeit -keikan (loppuunmyydyn) aikana suuri osa nykyfaneista ei ollut vielä kuullutkaan heistä.

Vierailija
6819/7073 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakobin innostus tietokilpailuihin (ja kaikkiin muihinkin kilpailuihin) on nähty monissa tilanteissa monta kertaa, mutta aina se kiihkeys jaksaa naurattaa yhtä paljon.

Mä olin kuvitellut, että Jakob on heistä kolmesta tässä suhteessa ainoa, mutta se Seesarin pelistriimiohjelma paljasti, että Axel on vähintään samanlainen kuumapää. 

Sitä mä en ihmetellyt, että Axel innostui niin kovasti erilaisista älypeleistä, muun muassa shakista, jossa hän on kuulemma pelannut aika kovallakin tasolla (enää ei, kun ei aika riitä riittävään harjoitteluun). Mutta että hän otti niin tosissaan myös ne pöhköt räiskintä- ja muut videopelit, joissa ei varsinaisesti ole mitään ideaa.

Olisi kyllä hauska joskus päästä noiden äijäpuolisten ihmisten pään sisään vaikka vain päiväksi katsomaan, mitä siellä tapahtuu ja kuinka se testosteroni (?) heitä heiluttelee.

Vierailija
6820/7073 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo haastattelu on itse asiassa Mellojen eikä viisujen ajalta. Mutta itsekin pidän tästä videosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan