Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (7085)

Vierailija
6781/7085 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä videolla on kyllä universumin paras "den glider in" -visualisointi.  :D  :D  :D

https://www.tiktok.com/@luvforkaj/video/7558890201964186902

Vierailija
6782/7085 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mihin tuo av med din kavaj viittaa? Heillähän on tiiviisti ollut se pikkutakki päällä koko tämän vuoden?

Satutko muistamaan yhtä tiettyä, hm, kiuasmainosta...?

🤣

Kuka voi unohtaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6783/7085 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä videolla on kyllä universumin paras "den glider in" -visualisointi.  :D  :D  :D

Nyt kannattaisi Teemu Muurimäen tsekata tämä. Saattaisi muuttaa mieltään yhdestä asiasta.

Vierailija
6784/7085 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että miten odotankaan jäähallikonserttia. En enää edes yhtään haikaile liveorkesterin perään. Mahtavaa kuulla myös Karaoke livenä.

Mä oon jopa alkanut pelkäämään että sairastun enkä pääsekään. Mitä jos iskeekin joku norovirus just silloin?

Vierailija
6785/7085 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noro-noro-oke... Nå, älä maalaa piruja seinille. 10 000 ihmisestä varmasti joku sairastuu yllättäen, mutta et se sinä ole!

Vierailija
6786/7085 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kyllä menee päähän kuin häkä, ainakin mulla.

Heh! Tulee väistämättä mieleen Rammsteinin Ramm4 jonka sanoitus koostuu pelkästään omien kappaleiden nimistä ja kertosäkeistä. Pikkuisen huolestuttaa miten vaarallisen koukuttava Karaoke on jo 45 sekunnin perusteella. Luultavasti se johtuu Jakobin falsetista.

Mut onko siinä Jakobin falsettia? Luin kommentteja ja sanoivat että korkeat äänet on Axelin. Itse en osaa sanoa.

Veikkaan Jakobia. Mosquiton perusteella.

Tenori Jakobin korkeat äänet lienevät  monesti ihan hänen normaalia pää-äänialaansa. Varmaan vetelee falsetillakin joskus, jos pitää päästä vielä korkeammalle. 

Näin arvailee eräs laulutekniikasta hyvin vähän ymmärtävä lähinnä mutu-tuntuman perusteella... 

Vierailija
6787/7085 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kappale sellainen josta suomalaiset pitävät?

Vierailija
6788/7085 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen kysymys. Yksi suomalainen varmaankin pitää, toinen ei, ja kolmas ei osaa muodostaa mielipidettään. Aika näyttää.

Vierailija
6789/7085 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mihin tuo av med din kavaj viittaa? Heillähän on tiiviisti ollut se pikkutakki päällä koko tämän vuoden?

Aina riisutaan takki pois keikoilla parin biisin jälkeen

Paitsi muistaakseni Kiirunassa, kun siellä oli niin kylmä.

Eikä myöskään siinä Vöyrin homecoming-konsertissa, jossa lumi tuiskusi ja oli hanget korkeat nietokset. :D

Mutta se ei tainnut vielä olla Sauna Tour. Kiiruna oli.

Vierailija
6790/7085 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen suomalainen ja minä pidän. Ja näyttävät pitävän myös muut tämän palstan suomalaiset. Okei?

Vierailija
6791/7085 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen suomalainen ja minä pidän. Ja näyttävät pitävän myös muut tämän palstan suomalaiset. Okei?

Anteeksi kun kysyin! Olen ruotsalainen ja olin ihan aidosti vain utelias.

Vierailija
6792/7085 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina riisutaan takki pois keikoilla parin biisin jälkeen

Paitsi muistaakseni Kiirunassa, kun siellä oli niin kylmä.

Eikä myöskään siinä Vöyrin homecoming-konsertissa, jossa lumi tuiskusi ja oli hanget korkeat nietokset. :D

Mutta se ei tainnut vielä olla Sauna Tour. Kiiruna oli.

Heillä oli ne teryleenit myös Karar i arbeit -tourilla. En tiedä, kuuluiko Vöyrin lumipyrykeikka kumpaankaan touriin, mutta kavajit oli pojilla joka tapauksessa visusti päällä.

Vierailija
6793/7085 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaisi Teemu Muurimäen tsekata tämä. Saattaisi muuttaa mieltään yhdestä asiasta.

Kiinnostavaa muuten nähdä, saako Teemu pukutilauksen Kaj-miesten rouvilta Linnaa varten.

Vierailija
6794/7085 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavaa muuten nähdä, saako Teemu pukutilauksen Kaj-miesten rouvilta Linnaa varten.

Jotenkin veikkaan että nuo rouvat ei oo sellaisia jotka tilaa tunnetuimpien suunnittelijoiden pukuja. Voin tietty olla väärässäkin.

Vierailija
6795/7085 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin veikkaan että nuo rouvat ei oo sellaisia jotka tilaa tunnetuimpien suunnittelijoiden pukuja. Voin tietty olla väärässäkin.

Näin mäkin luulen. Ketään heistä en henkilökohtaisesti tunne, mutta julkisuudesta on välittynyt kuva, että he ovat yhtä maanläheisiä kuin miehensä. Tämä siis kehuna sanottuna.

Vierailija
6796/7085 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mäkin luulen. Ketään heistä en henkilökohtaisesti tunne, mutta julkisuudesta on välittynyt kuva, että he ovat yhtä maanläheisiä kuin miehensä. Tämä siis kehuna sanottuna.

OIkein tyylikkäitä olivat kuninkaanlinnassa omin avuin.

Vierailija
6797/7085 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celeste kertoo aloittavansa huomenna uuden podcastin.

https://www.youtube.com/shorts/PsePwgMoPjc

Vierailija
6798/7085 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Celeste kertoo aloittavansa huomenna uuden podcastin.

https://www.youtube.com/shorts/PsePwgMoPjc

Kiva! Hän on tulossa jäähalliin ja pyytää tulemaan juttusille, jos joku tunnistaa hänet. Täytyy mennä, jos törmätään tungoksessa!

Vierailija
6799/7085 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsut tulevat yleensä melko myöhään, eikä siinä jää kuin pari kolme viikkoa aikaa hankkia iltapuku. Axelin vaimohan asuu kaiken lisäksi Vaasassa, joten jos jos joku tilaa Muurimäeltä puvun niin se on Erika.

Vierailija
6800/7085 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kuunnella Karaoken pikku pätkää sillä korvalla. Ihan kuin päävokalistina olisi Jakob, ja siinä vaiheessa kun hän vetäisee falsettiin ja venyttää sitä, vuoro siirtyy Axelille. Korjatkaa jos olen väärässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi