Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella täällä kirjoittavista on vakituinen seksikumppani?

Vierailija
30.07.2026 |

Ja tarkennetaan vielä sen verran, että eksklusiivinen seksikumppani eli ette harrasta seksiä muiden kuin toistenne kanssa. 
Esimerkiksi vakipanoa ei siis nyt lasketa, jos ette ole sopineet että harrastatte seksiä vain keskenänne.

Onko sinulla vakituinen seksikumppani?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On valikumppani, olen nainen, avioliitossa miehen kanssa.

N34

Vierailija
2/7 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkunainen, on seksikumppani, mutta ei olla sovittu ettei muita saa olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seksittömässä avioliitossa.

M60+

Vierailija
4/7 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta harrastan sivusuhteita. M

Vierailija
5/7 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja vielä sellainen joka on hulluna seksiin. Olen siis mies 44v, vaimo on 33v ja omasta mielestäni hän on hyoerseksuaalinen (ennen sanottiin nymfomaani). Saan AINA kun pyydän ja hän kyllä pyytää useammin kuin minä, joten jos lasketaan niin minä olen passiivisempi osapuoli meillä. Johtuu yksinkertaisesti siitä, että hän herää aiemmin ja on jo selvästi "kiimassa" ja aloittaa esileikin ennen kuin herään tai siis siihen useimmiten heräänkin 😳

Vierailija
6/7 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Haluan harrastaa seksiä vain parisuhteessa koska en pysty lähtemään tollaiseen ilman tunteita. Hetken huumaa tai pelkkää fb:tä etsiville en ole oikea valinta :)

Vierailija
7/7 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös mies jonka kanssa jokapäivä seksiä. Ja tänään pyysi mies, yleensä minä. Ja aina saamme, kumpikaan ei koskaan kieltäydy. Mutta, seksi on todellakin hyvää.

Vanha pari jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi