Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (6300)

Vierailija
6261/6300 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluavatko he karkoittaa Mosquiton pölyt yltään ja palata takaisin juurilleen tekemään ja esittämään itselleen tavanomaisempia kappaleita?

Kesäkeikat ovat ohi, kesän itikat huidotaan tiehensä, ja nyt on aika suunnata katseet Kaj on iceen ja muihin uusiin juttuihin?

Minä uskon että Mosquito jotenkin liittyy tähän. En oikein tiedä mistä porukka on saanut karaokevibat. Itse en sellaista hoksaa. Mutta joku muistutti, että Axelin haastatteluhaasteessa oli juuri sana karaoke. Eli liittyykö tähän nyt kuitenkin karaoke. Hyttynen+karaoke? 

Oletko ArKAJve-vakooja? He olivat saunassa, kun alkoivat mainostaa Mosquito. 

Vierailija
6262/6300 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ facebook sivulla tämän julkaisun kohdalla lukee "KAJ on paikassa Moyagi". Tää on karaoke-baari Tukholmassa. En tiedä onko se jotain muutakin...

Eli kuitenkin karaoke??? 

Kuka naruttaa ja ketä - vai naruttaako kukaan... 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6263/6300 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tuo video on kuvattu siinä tukholmalaisessa karaokepaikassa, tsekkasin netin kuvista.

Oma veikkaukseni: Kaj jättää nykyisen työnsä ja perustaa karaokebaarin, jossa myydään juotavan lisäksi hyttysmyrkkyjä.

Vierailija
6264/6300 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin tuo video on kuvattu siinä tukholmalaisessa karaokepaikassa, tsekkasin netin kuvista.

Oma veikkaukseni: Kaj jättää nykyisen työnsä ja perustaa karaokebaarin, jossa myydään juotavan lisäksi hyttysmyrkkyjä.

Tän on pakko olla oikea vastaus. Kiitos, nyt ei tarvitse enää pohtia.

Vierailija
6265/6300 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha... 😄

Joku veikkailee netissä, että julkaisevat  17.10. Mosquitosta karaoke-version... 

Vierailija
6266/6300 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FB-ryhmään on laitettu tieto, että KAJ olisi maanantaina 6.10. Puoli seitsermän -ohjelmassa. En tiedä mihin perustuu, ei näy YLE:n ohjelmakartassa.

Nyt selvisi. Siitä sanottiin eilisen ohjelman päätteeksi.

Vierailija
6267/6300 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin faniryhmässä kerrotaan amerikkalaisesta tyypistä, joka matkusti Texasista Vöyriin vain nähdäkseen paikan, jossa Kaj on syntynyt ja kasvanut.

Meitä on moneen junaan, ja lentokoneeseen.  :)

Vierailija
6268/6300 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha... 😄

Joku veikkailee netissä, että julkaisevat  17.10. Mosquitosta karaoke-version... 

Nåjaaaa, vem veit. Voisipa noinkin olla. 

Nälkäinen ja innokas fanilauma ehkä  odottaa jo ihan uutta musiikkia. Mietin vaan sitäkin, miten realistista on, että olisivat ehtineet jotain uutta jo kirjoittaa. Vaikka tuotteliaita ovatkin, ja laulujen aihioita on ehkä koko ajan muhimassa. Karar i arbeit albumia kirjoittivat muistaakseni vuoden. No, Axelillahan oli se kirjan kirjoittaminen samaan aikaan. 

En ole kaikkia haastatteluja nähnyt enkä tiedä ovatko todella luvanneet uusia biisejä ja milloin. Yhdessä haastattelussa Kevin sanoi vaan, että TOIVOTTAVASTI saavat KOI konserttiin kirjoitetuksi jotain uutta.

Tosi kiva tietysti, jos näin tapahtuu, mutta hieman epäileväinen kuitenkin olen, kun miettii tuota heidän hektistä ja työntäyteistä kesäänsä. 

Vierailija
6269/6300 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Discordista sai juuri United Stagelta vastauksen, että KOI:ssa ei tule olemaan livebändiä. Tällä kertaa oli ihan kuvakaappaus viestistä, eli aito viesti on.

Vierailija
6270/6300 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun inspiraatio iskee, voi tapahtua paljon yllättävän nopeasti.

Se Kaj'n levyjen tuottajahan (nyt en muista nimeä) kertoi tapauksesta, kun hän oli poikien kanssa syömässä ravintolassa, josta oli näkymä jollekin työmaalle työukkoineen ja työkoneineen. Pojat olivat kiinnostuneina katselleet.

Ja seuraavana päivänä he toivat tuottajalle nähtäväksi uuden biisin, jonka nimi oli kuulemma Karar i arbeit.

Vierailija
6271/6300 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku Discordista sai juuri United Stagelta vastauksen, että KOI:ssa ei tule olemaan livebändiä. Tällä kertaa oli ihan kuvakaappaus viestistä, eli aito viesti on.

Joko facebook-ryhmä on ehtinyt  riehaantua uudestaan tästä asiasta? 

Vierailija
6272/6300 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on koko ajan ollut sellainen "kutina" että tekevät jollain tapaa täysin erilaisen konsertin kuin KAJ10. No bändiä ei sitten ole, vaan sen tilalla jotain muita elementtejä, mitä emme vielä tiedä. Odotan! 

Vierailija
6273/6300 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on koko ajan ollut sellainen "kutina" että tekevät jollain tapaa täysin erilaisen konsertin kuin KAJ10. No bändiä ei sitten ole, vaan sen tilalla jotain muita elementtejä, mitä emme vielä tiedä. Odotan! 

Tähän mennessä saatujen tietojen perusteella siellä on varmaan karaoke yleisölle.

Vierailija
6274/6300 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän mennessä saatujen tietojen perusteella siellä on varmaan karaoke yleisölle.

No jep, ihan sama tuli ensimmäiseksi mieleen 😂

Vierailija
6275/6300 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kyllä oikeastaan tajua miksi levy-yhtiön pitää kertoa onko siellä livebändi vai ei. Mun mielestä KAJ voi itse kertoa jos haluaa ja muussa tapauksessa sitä ei tarvitse tietää etukäteen. 

Vierailija
6276/6300 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä he on muuttuneet nyt tämän vuoden aikana ns. oikeiksi poppareiksi ja oikeaksi isoja festareita kiertäväksi bändiksi. Siksi ihan ymmärrettävää, että jää taakse teatteri, musikaaliorkesteri ja muu sekalainen homma mitä ennen on ollut. 

Vierailija
6277/6300 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, jakakoon tämä viestin saanut henkilö sen sinne jos haluaa. Ehkä parempi ettei jaa, koska jotkut tuolla ryhmässä varmaan myyvät lippunsa pettyneenä. Jos eivät saa tietää tästä etukäteen, niin menevät paikalle ja ehkä yllättyvät, että hyvä show se oli ilman livebändiäkin.

Vierailija
6278/6300 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, jakakoon tämä viestin saanut henkilö sen sinne jos haluaa. Ehkä parempi ettei jaa, koska jotkut tuolla ryhmässä varmaan myyvät lippunsa pettyneenä. Jos eivät saa tietää tästä etukäteen, niin menevät paikalle ja ehkä yllättyvät, että hyvä show se oli ilman livebändiäkin.

Joo. Ainakin mitä videoilta olen nähnyt tunnelmia Karar i arbeit -kiertueen konserteista, niin mahtavaa on ollut. Ja ihan ilman bändiä! Nuo kolme kaverusta osaavat kyllä  täyttää lavan ja tilan ja tarjota parastaan. Sitäpaitsi, noissa konserteissa esitetty pienimuotoisempi akustinen Leif-versio oli huikean hyvä, mun mielestä jopa parempi kuin se KAJ10 versio. Ja mahtavaa oli nähdä Jakob soittamassa kitaraa, harvinaista herkkua!

Vierailija
6279/6300 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielensäpahoittajia riittää tässä maailmassa aina, teit sitten niin tai näin. 

Vierailija
6280/6300 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä he on muuttuneet nyt tämän vuoden aikana ns. oikeiksi poppareiksi ja oikeaksi isoja festareita kiertäväksi bändiksi. Siksi ihan ymmärrettävää, että jää taakse teatteri, musikaaliorkesteri ja muu sekalainen homma mitä ennen on ollut. 

No enpäs tiedä vielä... Tämä kesä saattoi olla vähän poikkeus, koska tuli tuo iso läpilyönti yleisön tietoisuuteen ja bändin tunnetuksi tekeminen massiivisen kiertueen avulla. Mä taas jotenkin ajattelisin, että eivät välttämättä jatkossa samalla laajuudella kierrä festareita, ainakaan Suomessa. Samalla  ainakin toivon, että eivät täysin hylkää noita "sekalaisia" hommia, vaan pitäisivät repertuaarinsa monipuolisena, johon voi sisältyä myös sketsejä, pienimuotoista teatteria jne. Mä itse näkisin KAJ'n mieluummin tällaisena monitaituriryhmänä kuin pelkästään poppariryhmänä. Mutta itsehän he valintansa viime kädessä tekevät.