Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (6300)

Vierailija
6081/6300 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se Kaj'n ongelma ole, että joku on tietävinään, että jäähalliin tulee tai ei tule orkesteria. Koirat haukkuu, karavaani kulkee, vai miten se menikään. Eivät he varmastikaan julkaise mitään videoita harjoituksista vaan haluavat pitää kaiken yllätyksenä. Se Axelin vaaleansininen luistelumekko oli ihan riittävä sneak peak. :)

Vierailija
6082/6300 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se Kaj'n ongelma ole, että joku on tietävinään, että jäähalliin tulee tai ei tule orkesteria. Koirat haukkuu, karavaani kulkee, vai miten se menikään. Eivät he varmastikaan julkaise mitään videoita harjoituksista vaan haluavat pitää kaiken yllätyksenä. Se Axelin vaaleansininen luistelumekko oli ihan riittävä sneak peak. :)

En ole kasannut itselleni mitään ennakko-odotuksia enkä aio kasatakaan. Salaa kaikessa hiljaisuudessa pienesti kuitenkin toivon, että tuo Elsa-mekko olisi viittaus musikaalien suuntaan, ja konsertissa kuultaisiin jotain heidän musikaaleistaan. Västerut olisi oikea unelmien täyttymys! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6083/6300 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta kentän edessä tunnelma on kyllä paras, kehtaa olla täysillä mukana kun muutkin tekevät niin." 

Mulla istumapaikka, eikä edes mistään kovin läheltä. Toivottavasti istumakatsomokin  elää ja laulaa konsertissa mukana. Suomalaiset kun välillä on vähän jäyhiä. Joku ulkomaalainen muistaakseni kommentoi jotain KAJ'n konserttivideota ehkä alkukeväältä, jossa oli istumakatsomo, että "Is the audience dead?" Istumapaikoilla tanssiminen ja hyppiminen on tietty vähän huono asia, kun takana istuva ei sitten mitään näe, mutta laulaa voi aina 🙂

Mulla on paikka ihan takana ja meinaan vaikka yksin laulaa siellä, jos kukaan muu ei. (Mutta en hypi, jotta en ole tiellä.) Lauletaan me siis kaksin.

T. se aiemmin ketjussa ollut innokas väärinlaulaja

Vierailija
6084/6300 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin luvata, että meidän yläparvella istuvasta seurueesta kylä lähtee myös. Itse kuulun väärinlaulamisen aateliin, joten osallistun ehkä vähän sordiinolla, mutta porukan 11-vuotias ainakin hoilottaa täysillä hyvin omintakeisella ruotsillaan. Korvakuulolla youtuubista opetellut sanat ei ehkä mene hänellä ihan putkeen, mutta sävelkorva hänellä on tarkka ja ääni kova.

Vierailija
6085/6300 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kasannut itselleni mitään ennakko-odotuksia enkä aio kasatakaan. Salaa kaikessa hiljaisuudessa pienesti kuitenkin toivon, että tuo Elsa-mekko olisi viittaus musikaalien suuntaan, ja konsertissa kuultaisiin jotain heidän musikaaleistaan. Västerut olisi oikea unelmien täyttymys! 

Se on selvä, että musikaalisointuja kuullaan, ja se musikaali on Botnia Paradise, jonka biisejä ei aiemmin ole Kaj'n konserteissa esitetty. Mä henkilökohtaisesti lupaan sulle, että Västerut on mukana ja vähän muutakin mukavaa.  :)

Vierailija
6086/6300 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin luvata, että meidän yläparvella istuvasta seurueesta kylä lähtee myös. Itse kuulun väärinlaulamisen aateliin, joten osallistun ehkä vähän sordiinolla, mutta porukan 11-vuotias ainakin hoilottaa täysillä hyvin omintakeisella ruotsillaan. Korvakuulolla youtuubista opetellut sanat ei ehkä mene hänellä ihan putkeen, mutta sävelkorva hänellä on tarkka ja ääni kova.

Minäkin olen piippuhyllyllä. Minua ei paikan päällä laulajat häiritse, mutta jotkut hyvätunnelmaiset keikkavideot ovat aika kauheaa kuunneltavaa, kun kameran vieressä onnellinen fani osallistuu🙉

Vierailija
6087/6300 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen onnekseni niin epämusikaalinen, että mua ei ne videoidenkaan onnelliset nuotin vierestä hoilottavat fanit häiritse, melkeinpä päinvastoin. Voin vaan kuvitella, millainen fiilis heillä on. Ja minkäs sille teet, jos se laulu vaan väkisin puskee ulos.  :)

Vierailija
6088/6300 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa "ristiriitaisissa" facebook-ryhmissäkin on välillä oikein hyviä kirjoituksia. Eräs fani oli laatinut pitkän analyysin ilmeisesti elämänsä ensimmäisestä KAJ-livestä laivakeikalta. Oli oikein positiivisesti ja kauniisti kirjoitettu, vähän konserttiarvostelun tapaan. Hän oli ollut näkemästään erittäin vaikuttunut, ja ylisti etenkin KAJ'n mieletöntä ammattitaitoa, lavapreesensiä ja saumatonta yhteistyötä. "Tre giganter på en och samma scen." "Stjärnkvalitet"  "Tre starka personligheter som förstärker varandra istället för tvärtom." Yleisön vastaanotto oli ollut hurmioitunutta, ja vastaavaa innostunutta yhteislaulua hän ei muista koskaan konserteissa kuulleensa. 

Olihan siinä kirjoituksessa vielä paljon muitakin kehuja. Kyllä tulin taas niin iloiseksi ja ylpeäksi, kun sitä luin. Aivan mahtavaa, KAJ! 

Minä pidin myös tuosta kirjoituksesta. M

Ja silti levy-yhtiöstä on vahvistettu, että on icessä ei tule olemaan livebändiä. 🤣 Just det.

Vierailija
6089/6300 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purple Rain, aika mahtava tulkinta.

https://www.youtube.com/shorts/ocVEn4XeBZc

Vierailija
6090/6300 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purple Rain, aika mahtava tulkinta.

https://www.youtube.com/shorts/ocVEn4XeBZc

Jakob 💚

Vierailija
6091/6300 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kenellä on instagram, oletteko koskaan katsoneet KAJn kohokohdista Botnia BTS? Axel on kuvannut kulisseista näytöksen aikana. Tosi mielenkiintoista nähdä sieltä puolelta.

Vierailija
6092/6300 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te kenellä on instagram, oletteko koskaan katsoneet KAJn kohokohdista Botnia BTS? Axel on kuvannut kulisseista näytöksen aikana. Tosi mielenkiintoista nähdä sieltä puolelta.

Vau, kiitos vinkistä! Ehdottomasti käyn katsomassa!

Vierailija
6093/6300 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon itse katsonut monta kertaa. Hauska nähdä miten asunvaihdot sujuvat lennossa ja mm. kuinka nopeasti Bertelistä tulee Seija.

Vierailija
6094/6300 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon itse katsonut monta kertaa. Hauska nähdä miten asunvaihdot sujuvat lennossa ja mm. kuinka nopeasti Bertelistä tulee Seija.

No niin, nyt veit täällä yhdeltä yöunet. Pakko mennä tsekkaamaan nuo nyt heti.  :)

Vierailija
6095/6300 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tuun tonne konserttiin, vaikken ees kaikkea ymmärrä mitä tässä ketjussa puhutaan.

Se on vaan hyvä että sinne tulee myös ihmisiä jotka eivät ole (vielä?) niin sekaisin, että kaivavat esiin jokaisen tiedonmurun yhtyeeseennliittyen.

Emme me ole sekaisin. Vieläkään. Me vain fanitamme täysillä ja ruokimme toinen toisiamme, koska odottavan aika on pitkä.

Olettaisin kuitenkin että Nordikselle tulee ainoastaan sellaisia ihmisiä jotka haluavat tulla. Elleivät jotkut raahaa sinne väkisin myös kumppaneitaan ja perheenjäseniä. Festarikeikoilla ja ilmaiskonserteissa on kesän aikana ollut uteliaita, vähemmän kiinnostuneita ja suorastaan välinpitämättömiäkin, mutta KOI on yhtä suurta onnellista perhettä.

Vierailija
6096/6300 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER BOTNIA PARADISE!

Katsoin erikseen Flaggan i topp -kohdan ja tajusin miten paljon erilaisia tunteita siihen sisältyy. Pelko ja huoli, huvitus (Linda Q:n paatoksellinen Titanic-hymni ja Bertelin ja Dan-Olen nerokas pelastuskeino), rohkeus ja huojennus. Kun radiosta kuuluu meripelastuksen viesti, virtaavat jo kyyneleet. Ohjaus on kekseliäs ja Johan Aspelin tuo lakonisella esityksellään siihen oikeaa vakavuutta.

Vierailija
6097/6300 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tuun tonne konserttiin, vaikken ees kaikkea ymmärrä mitä tässä ketjussa puhutaan.

Se on vaan hyvä että sinne tulee myös ihmisiä jotka eivät ole (vielä?) niin sekaisin, että kaivavat esiin jokaisen tiedonmurun yhtyeeseennliittyen.

Emme me ole sekaisin. Vieläkään. Me vain fanitamme täysillä ja ruokimme toinen toisiamme, koska odottavan aika on pitkä.

Olettaisin kuitenkin että Nordikselle tulee ainoastaan sellaisia ihmisiä jotka haluavat tulla. Elleivät jotkut raahaa sinne väkisin myös kumppaneitaan ja perheenjäseniä. Festarikeikoilla ja ilmaiskonserteissa on kesän aikana ollut uteliaita, vähemmän kiinnostuneita ja suorastaan välinpitämättömiäkin, mutta KOI on yhtä suurta onnellista perhettä.

Nå jaa...  Mä voin omasta puolestani reilusti myöntää olevani sekaisin kuin seinäkello. Olen tällainen tapetista erottumaton toimistotäti, jonka elämä on tähän asti ollut taapertamista töihin ja takaisin ja jonka lempiväri on räikeä harmaa. Täysin käsittämättömästi nämä kolme pohjalaista nuortamiestä on räjäyttäneet mun maailmani uuteen uskoon, ja nyt jammailen iltakaudet, hyvä etten yöt läpeensä kuunnellen tarinoita Bo-Haraldin reissusta tangomarkkinoille ja övereistä kakkukesteistä, joissa ukki joutuu säätämään sydäntahdistimensa täysille.

Vierailija
6098/6300 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään jäähalliin Kaj'ta kuuntelemaan koko perheellä. Mä olen se suurin fani, mutta en mä miestä enkä lapsia (teinejä) sinne väkisin "raahaa". Ihan mielellään tulevat kaikki kolme ja olisivat kyllä saaneet suunsa auki, jos ei kiinnostaisi. Eikä mun mielestä ole mitään pahaa siinä jos joku vie mukanaan jonkun ei-niin-innokkaan seuralaisen, ei välttämättä ole kiva yksikseen mennä. Sitä paitsi siitä ei-innokkaasta voi keikan ansiosta tullakin innokas.

Vierailija
6099/6300 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER BOTNIA PARADISE!

Katsoin erikseen Flaggan i topp -kohdan ja tajusin miten paljon erilaisia tunteita siihen sisältyy. Pelko ja huoli, huvitus (Linda Q:n paatoksellinen Titanic-hymni ja Bertelin ja Dan-Olen nerokas pelastuskeino), rohkeus ja huojennus. Kun radiosta kuuluu meripelastuksen viesti, virtaavat jo kyyneleet. Ohjaus on kekseliäs ja Johan Aspelin tuo lakonisella esityksellään siihen oikeaa vakavuutta.

Ei tässä ketjussa taida monta olla, jotka ei Botniaa olisi jo nähneet, mutta hyvä tietysti että varmuudeksi laitoit spoilerivaroituksen. Mulle Flaggan i topp on alusta asti (siis siitä kun ensimmäisen kerran katson Botnian Yle areenasta, nyt olen katsonut varmaan 10 kertaa) ollut koko musikaalin kohokohta. Aina nousee iho kananlihalle vaikka jo tasan tiedän mitä tapahtuu. Pelkästään tämän takia toivon että KAJ jatkossa keskittyisi tekemään nimenomaan uusia musikaaleja.

Vierailija
6100/6300 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER BOTNIA PARADISE!

Ei tässä ketjussa taida monta olla, jotka ei Botniaa olisi jo nähneet, mutta hyvä tietysti että varmuudeksi laitoit spoilerivaroituksen. Mulle Flaggan i topp on alusta asti (siis siitä kun ensimmäisen kerran katson Botnian Yle areenasta, nyt olen katsonut varmaan 10 kertaa) ollut koko musikaalin kohokohta. Aina nousee iho kananlihalle vaikka jo tasan tiedän mitä tapahtuu. Pelkästään tämän takia toivon että KAJ jatkossa keskittyisi tekemään nimenomaan uusia musikaal

Minäkin rakastan sitä ja olen katsonut muutaman kerran. Viikonloppuna teki taas vähän mieli katsoa, mutta haluan katsoa sen seuraavan kerran Grimin kanssa. Odottelen siis kuumeisesti reaktiovideota.