Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (6300)

Vierailija
6001/6300 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aika varma, että jäähalliin tulee myös se livebändi. Kaj 10 -konsertissa se oli mutta myös monissa muissa pienemmissä, esimerkiksi levynjulkkareissa on monesti ollut. Miksi he nyt jättäisivät orkesterin pois, kun halli on niin iso ja ohjelmaa on oltava ainakin kahdeksi tunniksi. Se on tosi pitkä aika heillekin täytettäväksi ilman bändiä ja vierailevia tähtiä.

(Ja varauksena: jos nyt ei sitten kaikesta huolimatta olisikaan isoa bändiä, nou hätä. Mulle riittää että siellä on tietyt kolme henkeä, ja niiden läsnäolosta en ole aika varma vaan 110-prosenttisen varma.)

Vierailija
6002/6300 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, eli missään ei oikeasti ole tietoa siitä, että livebändi on tai että sitä ei ole.

Mä kyllä odotan livebändiä. Ihmettelisin, jos sellaista ei ole. Harmi, jos ei ole, mutta on se varmasti hyvä keikka joka tapauksessa. KAJ'n kunnianhimon tuntien pitäisin kuitenkin yllättävänä jos esiintyvät ilman.

No mikä tää väite siitä, että levy-yhtiö on kieltänyt livebändin, sitten on...? Yhtälailla paikkansapitämätöntä jostain liikkeelle lähtenyttä huhuako? Vai oikeastiko on tällainen kielto tullut? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6003/6300 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä väitteet syntyy sekopäisimpien fanien mielikuvituksessa. Mä sanon, että KAJ on Icessa vierailee yllätysesiintyjänä Madonna. Nyt voidaan ruveta pohtimaan, vieraileeko oikeasti vai onko levy-yhtiö kieltänyt tämmöisen visiitin.

Vierailija
6004/6300 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä väitteet syntyy sekopäisimpien fanien mielikuvituksessa. Mä sanon, että KAJ on Icessa vierailee yllätysesiintyjänä Madonna. Nyt voidaan ruveta pohtimaan, vieraileeko oikeasti vai onko levy-yhtiö kieltänyt tämmöisen visiitin.

Törkeää!!11!!! Nyt levy-yhtiö boikottiin ja heti huomenaamulla mielenosoitus jäähallille!

Vierailija
6005/6300 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, eli missään ei oikeasti ole tietoa siitä, että livebändi on tai että sitä ei ole.

Mä kyllä odotan livebändiä. Ihmettelisin, jos sellaista ei ole. Harmi, jos ei ole, mutta on se varmasti hyvä keikka joka tapauksessa. KAJ'n kunnianhimon tuntien pitäisin kuitenkin yllättävänä jos esiintyvät ilman.

No mikä tää väite siitä, että levy-yhtiö on kieltänyt livebändin, sitten on...? Yhtälailla paikkansapitämätöntä jostain liikkeelle lähtenyttä huhuako? Vai oikeastiko on tällainen kielto tullut? 

Joku oli kertomansa mukaan saanut levy-yhtiöltä tiedon, että ei ole livebändiä kun hän oli sitä kysynyt. Nyt moni muukin on kysynyt eikä ole saanut mitään vastausta.

Vierailija
6006/6300 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mäkin kysyin Madonnalta, joka vastasi, että hän olisi tosi mielellään tullut ja katsonut jo esiintymisasunkin valmiiksi, mutta sitten tuli tämä ikävä kielto.

Vierailija
6007/6300 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aika varma, että jäähalliin tulee myös se livebändi. Kaj 10 -konsertissa se oli mutta myös monissa muissa pienemmissä, esimerkiksi levynjulkkareissa on monesti ollut. Miksi he nyt jättäisivät orkesterin pois, kun halli on niin iso ja ohjelmaa on oltava ainakin kahdeksi tunniksi. Se on tosi pitkä aika heillekin täytettäväksi ilman bändiä ja vierailevia tähtiä.

(Ja varauksena: jos nyt ei sitten kaikesta huolimatta olisikaan isoa bändiä, nou hätä. Mulle riittää että siellä on tietyt kolme henkeä, ja niiden läsnäolosta en ole aika varma vaan 110-prosenttisen varma.)

Kyllä se 100 % riittää. 110 on tuhlausta.

Vierailija
6008/6300 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt puhuta tästä, ettei joku ala levittää taas huhuja. Se FB-ryhmä kiehuu jo tarpeeksi. On siellä kyllä ihan asiallisesti yritetty hillitäkin keskustelua.

Vierailija
6009/6300 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko osa jengistä nyt jo ihan höynähtänyttä tämän KOI konsertin suhteen...? Siihen on kuukausi aikaa ja jo nyt ollaan suunnilleen  vihaisia, pettyneitä ja huijattuja, vaikka ei vielä edes tiedetä konsertin sisällöstä yhtään mitään. 

Joku realismi pitäisi sentään tuossa fanituksessakin pyrkiä säilyttämään. Minunkaan mielestä KAJ ei missään ole indikoinut mistään livebändistä sanallakaan. Konsertti on heidän tähänastisen uransa suurin. Joo tottahan se on, suurin halli ja yleisömäärä.

Miksi tämän konsertin pitäisi olla toisinto KAJ10:sta bändeineen? Miksi se ei voisi olla esim. joku ihan muu konsepti? Kukaan ei tiedä millainen se tulee olemaan. Miksi pitää ladata joku ennakkokäsitys siitä, kun emme todella tiedä. Ihmetyttää vaan. 

Vierailija
6010/6300 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli kertomansa mukaan saanut levy-yhtiöltä tiedon, että ei ole livebändiä kun hän oli sitä kysynyt. 

Levy-yhtiöthän tosiaan auliisti jakaa tämmöistä informaatiota, kun joku yksittäinen fani vaan keksii kysyä.

Vierailija
6011/6300 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt puhuta tästä, ettei joku ala levittää taas huhuja. Se FB-ryhmä kiehuu jo tarpeeksi. On siellä kyllä ihan asiallisesti yritetty hillitäkin keskustelua.

Onneksi en pääse edes lukemaan koko ryhmää, kun ei ole facea mulla. Alkaisi jo suunnilleen kiukuttamaan tuo meininki 😄

Tiettyyn rajaan asti mä kyllä hyvin kestän ihmisten (kummallisiakin) mielipiteitä ja  hössötystä, mutta sitten kun se raja menee yli niin sitten en kestä enää yhtään... 

Parempi pysytellä vaan täällä vauvalla 🙂. Tuntuu, että täällä on tervejärkisiä keskustelijoita. 

Vierailija
6012/6300 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun etsitään oikea vertauskohta, me vauvapalstan keskustelijatkin vaikutetaan tosiaan ihan tervejärkisiltä. :)

Vierailija
6013/6300 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pysytellä vaan täällä vauvalla 🙂. Tuntuu, että täällä on tervejärkisiä keskustelijoita. 

Kaikella kunnioituksella, tätä en olisi uskonut tästä palstasta sanottavan 😉.

Vierailija
6014/6300 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

Tämä on aika paljon sanottu vauvapalstasta 😂

Vierailija
6015/6300 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun etsitään oikea vertauskohta, me vauvapalstan keskustelijatkin vaikutetaan tosiaan ihan tervejärkisiltä. :)

No juu 😅

Mäkin välillä päivittelen tätä fanitustani, että olenko ihan hullu, kun olen jostain KAJ-biiseistä ja videoista aivan ekstaasissa, ja ihastelen poikien aurinkoisia hymyjä päivät pitkät. Mutta nyt alkaa näyttää siltä, että hulluus on oikeasti vielä aika kaukana, kun näitä kaikkia juttuja kuulee... 

Vierailija
6016/6300 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "Levy-yhtiö kielsi" lähti siitä, kun joku (nyt jo poistetussa postauksessa) oli tehnyt ihan omia päätelmiään siitä, miksi KOI:ssa ei olisi livebändiä. Tämä oli siis täysin yhden henkilön omaa, todennäköisesti perätöntä spekulointia. Mitään tietoa siitä onko siellä livebändiä ja jos ei ole, niin miksi ei ole. Jos siellö ei livebändiö ole niin todennäköisin syy on budjetti tai KAJ'n oma toive. En usko yhtään mihinkään levy-yhtiön harrastamaan kyykytykseen. Tuolla ryhmässä tuntuu valitsevan todella huono medialukutaito, otetaan kaikki mitä joku yksi henkilö sanoo totena ja aletaan levittämään faktana. Plus omia mielipiteitä esitetään faktana.

Vierailija
6017/6300 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan sankareita kaikki, kun oikein silmin katsotaan. Ei ehkä Mello-voittajia eikä Wilhelm von Schwerineitäkään, mutta sankareita elämän ihan jokainen.

Vierailija
6018/6300 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä "Levy-yhtiö kielsi" lähti siitä, kun joku (nyt jo poistetussa postauksessa) oli tehnyt ihan omia päätelmiään siitä, miksi KOI:ssa ei olisi livebändiä. Tämä oli siis täysin yhden henkilön omaa, todennäköisesti perätöntä spekulointia. Mitään tietoa siitä onko siellä livebändiä ja jos ei ole, niin miksi ei ole. Jos siellö ei livebändiö ole niin todennäköisin syy on budjetti tai KAJ'n oma toive. En usko yhtään mihinkään levy-yhtiön harrastamaan kyykytykseen. Tuolla ryhmässä tuntuu valitsevan todella huono medialukutaito, otetaan kaikki mitä joku yksi henkilö sanoo totena ja aletaan levittämään faktana. Plus omia mielipiteitä esitetään faktana.

Siis mitään tietoa siitä onko siellä livebändiä ja jos ei ole, niin miksi ei, ei ole kerrottu 

Vierailija
6019/6300 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko kyllä yhtään että levy-yhtiöltä/konsertin järjestäjältä olisi tullut mitään tietoa. Kaverini on yrittänyt ottaa yhteyttä järjestäjään paljon tärkeämpien sisäänpääsyyn ja vip-lippujen sisältöön liittyvien asioiden tiimoilta eikä saanut vastausta. Tai sai hän viestin jossa luvattiin palata asiaan viikon päästä, mutta näin 3,5 viikkoa myöhemminkään mitään ei ole kuulunut.

Vierailija
6020/6300 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä menoa joku lipun ostanut superfani jättää menemättä koko konserttiin. Pitäkää tunkkinne.  :D