Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, ketkä syötte rauhoittavia tarvittaessa, kauan teillä kestää yksi purkki?

Vierailija
18.11.2022 |

Jos teillä on vaikka esimerkiksi 30kpl purkki Opamoxia, niin kauan teillä kestää syödä se? Minä sain reseptin Opamoxiin ja lääkäri ohjeisti syömään tarvittaessa. Kuinkakohan usein noita saa syödä?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu pari vuotta, puoli tablettia tarvittaessa. Onkohan niistä jo päiväys mennyt, täytyypi tarkistaa.

Vierailija
2/54 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi päivässä menee mulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisen vuotta jestää 30 tablettia.

Vierailija
4/54 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

bump

Vierailija
5/54 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä vai jotka

Vierailija
6/54 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ketkä vai jotka

mieti sitä

Vierailija
7/54 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin ohjeen mukaan 1-2 päivässä. Purkki opamoxeja kestää itsellä ehkä 4-6 viikkoa.

Vierailija
8/54 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ehkä muutaman purkista, loput menevät vanhaksi. Eli mulla on muutaman vuoden ajan aina yksi ja sama purkki.

Vierailija
9/54 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä alapeukutettavaa tässä on? :D

Vierailija
10/54 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin vaivaan sä syöt niitä?

Nuo on mietoja, mutta kouluttajia. Älä syö jos ei ole pakko. Pöivittäiskäytöstä vieroittautuminen on aika inhottava juttu ja jossain vaiheessa tulee stoppi myös niiden määräämiselle.

Mulla kestää purkki vaihdellen parista viikosta pariin kuukauteen.

Vierailija
11/54 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on mietoja, mutta kouluttajia. Älä syö jos ei ole pakko. Pöivittäiskäytöstä vieroittautuminen on aika inhottava juttu ja jossain vaiheessa tulee stoppi myös niiden määräämiselle.

Ahdistukseen, sos. tilanteiden pelkoon. En olekaan syömässä joka päivä, vaan tarvittaessa.

Vierailija
12/54 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onneksi siinä tilanteessa, että voin ottaa harvoin, ehkä 1tbl/10 päivän välein. Toisessa elämäntilanteessa menisi 1-2tbl/pv.

Vierailija
13/54 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syöt niitä tarvittaessa.

Vierailija
14/54 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistukseen, sos. tilanteiden pelkoon. En olekaan syömässä joka päivä, vaan tarvittaessa.

Onhan sulla tuohon joku muukin tuki kuin vain pilleripurkki? Mulle ei ole löytynyt vielä rauhoittavaa joka rauhoittaisi, joten ihan blankkona on joutunut elämänsä mennä. 

Vierailija
15/54 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JäiKÖ apukolu kesken

Vierailija
16/54 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sulla tuohon joku muukin tuki kuin vain pilleripurkki? Mulle ei ole löytynyt vielä rauhoittavaa joka rauhoittaisi, joten ihan blankkona on joutunut elämänsä mennä. 

Käyn terapiassa nyt viimeistä vuotta.

Vierailija
17/54 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 iltaisin, vuosia

Vierailija
18/54 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 kpl kestää vähintään 3 kk, yleensä jotain 4-6 kk. Määrätty 1 kpl tarvittaessa.

En ottaisi joka päivä.

Vierailija
19/54 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärin ohjeen mukaan 1-2 päivässä. Purkki opamoxeja kestää itsellä ehkä 4-6 viikkoa.

Miksi tähän on tullut kaksi alapeukkua?! Ettekö ymmärrä, että joskus elämäntilanne voi olla niin painajaismaisen ahdistava, ettei siihen auta jooga tai kamomillatee. Mielummin maximi-annos opamoxeja kuin kehon ja mielen totaalinen prakaamimen. -Sivusta-

Vierailija
20/54 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn terapiassa nyt viimeistä vuotta.

No miten se terapia on purrut? Jos vieläkin on tarvetta rauhoittaville? Ei kuulosta toimineen. Onko sulla elämässäsi ihmisiä joille voit puhua ja jotka osaavat olla vain läsnä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi