Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (5501)

Vierailija
5341/5501 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi veljet, Vems pojk e do? Ennennäkemätön esitys, kuolematon tulkinta. Tässä menee polvilleen muutkin kuin Vöyrin ainoa poikabändi.

Vierailija
5342/5501 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Nyt tiedämme senkin, mitä pojat toivovat pukinkonttiin. Eiköhän lähdetä ostoksille. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5343/5501 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi veljet, Vems pojk e do? Ennennäkemätön esitys, kuolematon tulkinta. Tässä menee polvilleen muutkin kuin Vöyrin ainoa poikabändi.

Tää on ihana! Huomasin myös eilen illalla, että tämä video oli ilmestynyt YT:een. Kuten myös ennennäkemätön Taco hej, ihana sekin 💚 

Decemberkväll.... Missähän nämä on taltioitu? 

Vierailija
5344/5501 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihana! Huomasin myös eilen illalla, että tämä video oli ilmestynyt YT:een. Kuten myös ennennäkemätön Taco hej, ihana sekin 💚 

Decemberkväll.... Missähän nämä on taltioitu?

Mun silmiin näyttäisi olleen Kulttuuritalolla (Helsingissä) tuo konsertti, joskus joulun alla 2019. Just ennen koronan hyökkäystä.

Vierailija
5345/5501 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Nyt tiedämme senkin, mitä pojat toivovat pukinkonttiin. Eiköhän lähdetä ostoksille. :)

Älkää nyt vaan innostuko lähettämään heille vihreitä kuulia. Kuulemma tuoretta pullaa on jo tuotu keikoille😄. 

Vierailija
5346/5501 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut yhtä kova "kaffedrickare" kuin pojatkin, mutta kahvileipää en ole paljon syönyt (toki tuore pulla aina maistuu, jos joku tarjoaa). Mutta nykyään mulla on aina kaapissa paketti Elovena-keksejä ja melkein aina nappaan siitä yhden iltapäiväkahvin höysteeksi.

Vielä en ole huolestunut, mutta sitten kun ryhdyn aktiivisesti selaamaan Harvian kiuaskatalogeja, on ehkä aika hankkiutua vieroitukseen.

Vierailija
5347/5501 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ach, tämä oli ihana! Iso orkesterikin ja silti intiimi joulutunnelma. Siis Kulttuuritalo 10.12.2019, Decemberkväll, årets stora svenska julkoncert. Ja täysin meidän tietämättämme, fan också. Todennäköisesti en ollut silloin Suomessa mutta jos olisin ollut, olisin mennyt tuonne eturiviin.

Vierailija
5348/5501 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt vaan innostuko lähettämään heille vihreitä kuulia. Kuulemma tuoretta pullaa on jo tuotu keikoille😄. 

Pitkiä kalsareita Jakobille ja legoja Axelille.

Vierailija
5349/5501 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinoilevat kaiken lisäksi että Christoffer Strandberg voitti TTK:n mutta hepä voittivatkin Vöyrin kunnan kulttuuripalkinnon vuonna 2014, ja se painaa paljon enemmän.

Vierailija
5350/5501 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin täydellistä paneutumista genreen. Noi Kevinin revityt farkut on viimeinen silaus. Ja nyt ymmärsin, miksi Jakob menneenä kesänä niin luottavaisesti heittäytyi lavalla selälleen Axelin kannateltavaksi. Palvelus palveluksesta!

Vierailija
5351/5501 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ach, tämä oli ihana! Iso orkesterikin ja silti intiimi joulutunnelma. Siis Kulttuuritalo 10.12.2019, Decemberkväll, årets stora svenska julkoncert. Ja täysin meidän tietämättämme, fan också. Todennäköisesti en ollut silloin Suomessa mutta jos olisin ollut, olisin mennyt tuonne eturiviin.

No niinpä! KAJ on näköjään vuosien varrella ollut Helsingissäkin esiintymässä useaan otteeseen (ainakin Aleksanterin Teatteri, Svenska Teatern) emmekä me suomenkieliset - tai en ainakaan minä - ole edes ymmärtäneet noteerata tätä mitenkään. Eihän me tiedetty heistä mitään!! Nyt kyllä pidän varani, enkä missaa enää yhtään esiintymistä, mikä vain on saavutettavan matkan päässä. Luultavasti konsertoivat jatkossakin Helsingissä silloin tällöin, eikä mikään estä lähtemästä vaikka Vaasaan konserttiin, kun juna kulkee. 

Minkä verran pojat sitten lähitulevaisuudessa konsertteja pitävät... emme vielä tiedä sitä. Jotenkin olettaisin, että pyrkivät ensin tekemään uutta musiikkia, ja sitten ehkä kiertue jossain vaiheessa. 

Vierailija
5352/5501 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinoilevat kaiken lisäksi että Christoffer Strandberg voitti TTK:n mutta hepä voittivatkin Vöyrin kunnan kulttuuripalkinnon vuonna 2014, ja se painaa paljon enemmän.

Mä huomasin jostain, että Vöyri jakaa vuosittain paitsi kulttuuripalkinnon myös Vuoden talkoolaisen palkinnon. Kukahan on tänä vuonna huhkinut eniten talkootyötä kunnan tunnettuus- ja matkailumarkkinoijana...?

Vierailija
5353/5501 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin täydellistä paneutumista genreen. Noi Kevinin revityt farkut on viimeinen silaus. Ja nyt ymmärsin, miksi Jakob menneenä kesänä niin luottavaisesti heittäytyi lavalla selälleen Axelin kannateltavaksi. Palvelus palveluksesta!

Kuinkahan paljon poikia on naurattanut kun ovat harjoitelleet noita koreografioita? 🤭

Vems pojk e do on yksi lempibiiseistäni ja tuo sanoitus vs. poikabändigenre koreografioineen jne. on vaan niiiiin mainio. Ihme että pystyvät vetämään tuo vakavalla naamalla!

Vierailija
5354/5501 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina ollut yhtä kova "kaffedrickare" kuin pojatkin, mutta kahvileipää en ole paljon syönyt (toki tuore pulla aina maistuu, jos joku tarjoaa). Mutta nykyään mulla on aina kaapissa paketti Elovena-keksejä ja melkein aina nappaan siitä yhden iltapäiväkahvin höysteeksi.

Vielä en ole huolestunut, mutta sitten kun ryhdyn aktiivisesti selaamaan Harvian kiuaskatalogeja, on ehkä aika hankkiutua vieroitukseen.

Elovena-välipalakeksien myynti on kuulemma räjähtänyt Ruotsissa.

Ja kaj sinäkin olet jo vaihtanut DNA:n liitymään ja ryystät Hartwallin lonkeroa, vaikka sinulla ei olekaan saunaa?

Vierailija
5355/5501 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaj sinäkin olet jo vaihtanut DNA:n liitymään ja ryystät Hartwallin lonkeroa, vaikka sinulla ei olekaan saunaa?

No kun mulla oli DNA jo valmiiksi. Pitäiskö sanoa se irti, jotta pääsis hankkimaan uudelleen? Saunaa mulla ei tosiaankaan ole, siksi se kiuastilauksen harkitseminen kuulostaa omiinkin korviin vähän, hm, epävakaalta.

Vierailija
5356/5501 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä huomasin jostain, että Vöyri jakaa vuosittain paitsi kulttuuripalkinnon myös Vuoden talkoolaisen palkinnon. Kukahan on tänä vuonna huhkinut eniten talkootyötä kunnan tunnettuus- ja matkailumarkkinoijana...?

Niinpä. Kuinka moni tavallinen kansalainen ennen tätä vuotta edes tiesi tai muisti koko Vöyrin olevan olemassa?

Vierailija
5357/5501 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se Hartwallin mainos toimii nurinkurisesti. Aina kun näen jossain lonkeron visuaalisen ilmeen, ajattelen KAJ'ta.

Vierailija
5358/5501 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan paljon poikia on naurattanut kun ovat harjoitelleet noita koreografioita? 🤭

Vems pojk e do on yksi lempibiiseistäni ja tuo sanoitus vs. poikabändigenre koreografioineen jne. on vaan niiiiin mainio. Ihme että pystyvät vetämään tuo vakavalla naamalla!

Minä niin rakastan tuota kappaletta ja varsinkin kun on poikabändivaatteet päällä. En ole vielä päässyt katsomaan tätä, mutta en malta odottaa iltaan kun saan katsoa tämän ja kaikki muutkin ihanat linkit, joita olette tänään tänne laittaneet.

Vierailija
5359/5501 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun mulla oli DNA jo valmiiksi. Pitäiskö sanoa se irti, jotta pääsis hankkimaan uudelleen? Saunaa mulla ei tosiaankaan ole, siksi se kiuastilauksen harkitseminen kuulostaa omiinkin korviin vähän, hm,

Et tarvitse kiuasta mutta ainahan voit katsoa niitä videomainoksia. Postasin tänne aiemmin kommentin jossa kehuin sitä yhtä jossa Jakob riisuu saunan pukkarissa solmion kaulasta niin käsittämättömän seksikkäästi samalla kun Axel pälättää kiukaan teknisistä hienouksista. DNA on täällä jo.

Vierailija
5360/5501 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha video, mutta mä en ollut ennen bongannut. Syväsukellus Kaj'n saunaan. :)