Ihanan Kreikanviikon jälkeen todellisuus iski rumana: Hesa on täynnä turpeita huonoryhtisiä huonostipukeutuneita sipsi-imureita
Kreikkalaiset on hellenistisen kulttuurin ja kehonpalvonnan realistisoitumia eikä siellä ole kaupoissa kymmenien metrien karkkihyllyjä. Sipsisaarekkeista ja limsalaareista puhumattakaan.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt koskaan Kreikassa, mutta suomalaiset ovat kuvottavia läskikasajuoppoja.
raju yleistys mutta näinhän se homma menee useilla👨🦲
Ap ei ole käynyt Kreikassa. Minä olen asunut siellä. Ja todellisuus on toinen.
Vierailija kirjoitti:
Tunnet siis Kreikan kaikki alueet kun olet asunut siellä? Okei.🤣🤣🤣
Oletko, ap, jo kerennyt perheesi kanssa käymään monta kertaa Mäkkörissä ja Prisman irtokarkkilaareilöa ja paistopisteellä ja sipsipussi osastolla vahtimassa, mitä ihmiset ostavat?
Ja höpö höpö. Sipsit ovat muuten erinomainen eväs vaelluksen aikana. Sopivasti suolaa ja hiilihydraatteja. Sipsit murskattuna mahtuu pieneen tilaan. Valmis ruoka.
Kyllä niitä on läskejä Kreikassakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole käynyt Helsingissäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnet siis Kreikan kaikki alueet kun olet asunut siellä? Okei.🤣🤣🤣
Tunteeko joku suomalainen KAIKKI Suomen alueet?
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Ja kreikkalaisia asuu paljon Australiassa ja Yhdysvalloissa (esim. Chicagossa). Kesäisin käyvät Kreikassa, jolloin siellä näkee paljon hyvin lihavia ihmisiä, mutta eihän sitä tiedä, ovatko he turisteja vai paikallisia. Mutta harva suomalainen on ihan oikeasti yhtä lihava.
Ja sipsejä sieltä löytyy ihan joka lähtöön, kaikenlaista makeaa myös. Niin makeita leivonnaisia, että hampaat on pakko pestä sen jälkeen, kun sellaisen on syönyt.
Wow !
Ap on sivistynyt maailmanmatkaaja :
Nähnyt charter matkalla vähän muailmaa erittäin harvinaista ..ja vielä Kreikassa !
😂🤣😂🤣😂😂
Vierailija kirjoitti:
Demis Roussos
Kiloja kertyy kreikkalaisten vartaloihin ihan kiitettävästi. Sen verran monta kertaa on tullut siellä käytyä, että tiedän tämän varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Ja höpö höpö. Sipsit ovat muuten erinomainen eväs vaelluksen aikana. Sopivasti suolaa ja hiilihydraatteja. Sipsit murskattuna mahtuu pieneen tilaan. Valmis ruoka.
Valmis ns ruoka vaellukselle?
Tuskin huonompaa välipalaa voi olla kuin säkki perunalastuja?!
Kreikkalaiset ovat Euroopan lihavin kansa. Uimarannoilla vielä muut punertuneet turistit.
En ole käynyt koskaan Kreikassa, mutta suomalaiset ovat kuvottavia läskikasajuoppoja.