Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9072)

Vierailija
5181/9072 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri noin sadatta kertaa tätä mainiota Kajtharsista. Täällä oli aiemmin keskustelua pukeutumisesta Kaj on iceen ja tuli mieleen, että tällainenhan voisi olla hyvä asu sinne.

Vierailija
5182/9072 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

That's what friends are for. :)

https://www.youtube.com/shorts/2vkdAAGCk8s

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5183/9072 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä eilen puhuttu Bara bada bastu sambaversiona. "Weird" taitaa olla hyvä sana kuvaamaan kokonaisuutta.

Vierailija
5184/9072 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä eilen puhuttu Bara bada bastu sambaversiona. "Weird" taitaa olla hyvä sana kuvaamaan kokonaisuutta.

Joo, ei ollut hyvä. Kappale lyhennetty ja tanssija tönkkö.

Vierailija
5185/9072 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei ollut hyvä. Kappale lyhennetty ja tanssija tönkkö.

Tönkköjähän ne tuppaavat ensimmäisellä viikolla olemaan.

Vierailija
5186/9072 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kuvitella, että bastulaulu muuntuisi kyllä tanssiksikin, mutta ei sambaksi. Tai ainakin pitäisi olla todella taitavat tanssijat.

Kaj'llahan olisi valittavaksi vaikka kuinka monta muuta paljon tanssittavampaa kappaletta. Mutta menivät yli siitä, mistä aita on matalin.

Vierailija
5187/9072 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdin nyt katsomaan Celesten molemmat Halln-reaktiovideot ja vatsalihakset on vieläkin krampissa tuon kakkososan jumppapallokohtauksesta. En tiedä, kumpi mua nauratti enemmän, se itse kohtaus vai Celesten totaalinen putoaminen. Mikä onni, että luvassa on se kakkoskausi. Pakko saada tietää, kuinka Tommyn käy. Ja Emilian ja Jonan.

Vierailija
5188/9072 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ehdin nyt katsomaan Celesten molemmat Halln-reaktiovideot ja vatsalihakset on vieläkin krampissa tuon kakkososan jumppapallokohtauksesta. En tiedä, kumpi mua nauratti enemmän, se itse kohtaus vai Celesten totaalinen putoaminen. Mikä onni, että luvassa on se kakkoskausi. Pakko saada tietää, kuinka Tommyn käy. Ja Emilian ja Jonan.

Sorry, en kestä tätä Celesteä.

Vierailija
5189/9072 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä nautin Celesten videoiden katselusta, vaikken yleensä mitään reaktiojuttuja harrasta. Mutta hän on niin nopea ja terävä-älyinen, että katson melkein vain ihaillakseni häntä. Hän oivaltaa ja yhdistelee asioita todella hyvin. Sopii hyvin tuollaisen älykön reagoida just Kaj'n tuotantoon.

Vierailija
5190/9072 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi tuntuu tuo Halln avautuvan myös ulkomaalaisille, vaikka konteksti turkistarhoineen on niin umpisuomalainen kuin olla voi. Mutta hahmot ovat tietysti universaalisti tunnistettavia, kukapa ei olisi omassa elämässään törmännyt "Mikaeliin" tai "Jonaan". Emilia ja Gun ovat tosin tyyppeinä suomalaisempia kuin nuo kaksi, ja Tommyja on meillä ehkä jopa enemmän kuin muualla maailmassa?

Vierailija
5191/9072 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi tuntuu tuo Halln avautuvan myös ulkomaalaisille, vaikka konteksti turkistarhoineen on niin umpisuomalainen kuin olla voi. Mutta hahmot ovat tietysti universaalisti tunnistettavia, kukapa ei olisi omassa elämässään törmännyt "Mikaeliin" tai "Jonaan". Emilia ja Gun ovat tosin tyyppeinä suomalaisempia kuin nuo kaksi, ja Tommyja on meillä ehkä jopa enemmän kuin muualla maailmassa?

Vaikka turkistarhaus olisi vieras konsepti, taantuvien alojen menneisyyteen jumahtaneita pikkufirmoja syrjäseuduilla on ympäri maailman. Ja missä on sellaisia, on tuttu ilmiö myös ne kaupunkiin lähteneet, kouluttautuneet kaverit, jotka tulevat kirkasotsaisina "eivätkä ymmärrä enää mitään oikeasta elämästä".

Olen ollut itsekin vähän Jona vastaavan tyyppisessä työpaikassa, vaikka ala ja paikkakunta oli aivan muualla.

Vierailija
5192/9072 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Hallnissa jotenkin sympaattista, että kaikki henkilöt kuitenkin pohjimmiltaan tarkoittavat hyvää ja pyrkivät hyvään. Mikaelkin toivoo niin kovasti, että turkisala puhkeaisi uuteen kukkaan ja että firma sitä myöten lähtisi uuteen lentoon. Jona on sekä firman että kaikkien työntekijöiden puolella, ja vielä kun saisi tyttöystävän. Hän vaan sitten aina kompastuu siihen yli-innokkaaseen yrittämiseensä.

Vierailija
5193/9072 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin tällaiseen inttiaikaiseen kuvaan https://www.instagram.com/p/DG5qmDLtjg0/

Vierailija
5194/9072 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Sietämätön kälättäjä. 

Vierailija
5195/9072 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin tällaiseen inttiaikaiseen kuvaan https://www.instagram.com/p/DG5qmDLtjg0/

Tekstin mukaan Kaj on järjestänyt jonkin Huumorigaala-nimisen tapahtuman jo vuonna 2010, siis 17-vuotiaina. Ei ole pojilla päätä palellut (no, ehkä tuossa intinaikaisessa kuvassa on).

Vierailija
5196/9072 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aika hyvä sääntö, että jos ei ole toisesta ihmisestä mitään hyvää sanottavaa, on parempi sitten vaieta. Let's all be KAJnd, kun meillä sellainen esimerkki on.

Vierailija
5197/9072 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Be KAJnd!

Vierailija
5198/9072 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta kuvasta Jakob sanoi KAJ10:ssä, että Axel näyttää kuvan tyypiltä ja Kevin kuin olisi ylpeä Jakobista, joka on juuri päässyt ripille.

Vierailija
5199/9072 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Jakob kieltämättä näyttää tuossa kovassa viattomalta rippikoulupojalta. Tarkemmin ajatellen niin hän näyttää usein nykyäänkin.  :)

Vierailija
5200/9072 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo näkynyt niitä käännöksiä kappaleista. Suuria puheita. 😅

Käännä saatana itse.

Miksi. Täällähän luvattiin. 🤗

Minä en ainakaan ole luvannut kääntää sinulle mitään, en ainakaan ilmaiseksi. Ja miksi KAJ'n kappaleet pitäisi kääntää? Ne ovat sillä kielellä millä ovat, ja jos kuulija haluaa ymmärtää niitä, sen kuin opettelee.

Kalahti kalikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi