Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (5093)

Vierailija
5001/5093 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevin näyttää pikemminkin joltain Anders Adlercreutz -tyyppiseltä herrasmieheltä kesähuvilalla kuin mafiosolta tuossa valkeassa puvussa. Ja Jakob... no, maailman herttaisin mafioso. Axel taitaa olla ainoa oikea "mafioso" noista kolmesta. Ilmankos en osannut yhdistää noita pukuja mafiosopuvuiksi, vaikka olenhan minä nuo tietysti lukuisia kertoja kuvissa nähnyt.

t. se joka aiemmin kyseli

Kevinhän aloittikin jo poliittisen uransa Porin Suomi-areenassa. 😉 Vote for Kevin.

Vierailija
5002/5093 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ'ta oli nerokas päätös esiintyä ankean asiallisissa setämiespuvuissa saunan lauteilla sekä Mellossa, Euroviisuissa että Sauna Tourilla. Se ei vähentänyt heidän seksikkyyttään tippaakaan, päinvastoin. Miettikää jos hekin olisivat stripanneet lavalla tai esitelleet pakaroitaan. Mutta heidän ei tarvitse. Erotiikka tihkuu jopa polyesterin läpi. Jessus tätäkin Karar i arbeitin taltiointia https://www.youtube.com/watch?v=57bNuPCMhnI&t=247s

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5003/5093 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAJ'ta oli nerokas päätös esiintyä ankean asiallisissa setämiespuvuissa saunan lauteilla sekä Mellossa, Euroviisuissa että Sauna Tourilla. Se ei vähentänyt heidän seksikkyyttään tippaakaan, päinvastoin. Miettikää jos hekin olisivat stripanneet lavalla tai esitelleet pakaroitaan. Mutta heidän ei tarvitse. Erotiikka tihkuu jopa polyesterin läpi. Jessus tätäkin Karar i arbeitin taltiointia https://www.youtube.com/watch?v=57bNuPCMhnI&t=247s

Anteeksi kun haisemme pahalta, meillä on ollut nämä samat puvut käytössä 22.2. lähtien. Mutta haiskaa tekin. Haistaan yhdessä. Me olemme täällä töissä.

PS Eivät nuo kaikki eturivissä kirkuvat fanit näytä mummoilta tai edes tädeiltä.

Vierailija
5004/5093 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, tämä on kyllä K18-osastoa. Ihme ettei lavasteet syttyneet tuleen.

Vierailija
5005/5093 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle mainitulle pikkuveljelle syntyi keväällä toinen lapsi, ja vauhdikkaasti syntyikin, yhtäkkiä kotona kylppärissä, isä kätilönä. Paikallislehti teki jutun aiheesta, siitä bongasin. (Kaikki meni hyvin.)

Tosiaan. https://www.vasabladet.fi/Artikel/Visa/863381

Vierailija
5006/5093 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kun haisemme pahalta, meillä on ollut nämä samat puvut käytössä 22.2. lähtien. Mutta haiskaa tekin. Haistaan yhdessä. Me olemme täällä töissä.

PS Eivät nuo kaikki eturivissä kirkuvat fanit näytä mummoilta tai edes tädeiltä.

Ehkä ne on mummoja ja tätejä, jotka on vaan saaneet maagisen KAJ-kosketuksen ja nuortuneet yhtäkkiä vuosikymmeniä. Sama efekti kuin silloin, kun prinsessa suutelee sammakkoa, ja simsalabim.

Vierailija
5007/5093 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, tämä on kyllä K18-osastoa. Ihme ettei lavasteet syttyneet tuleen.

Vaatteet päälläkin saa ihmeitä aikaan. Mutta bäkkärin saunassa oli 140 astetta ja palokunta porhalsi paikalle.

Vierailija
5008/5093 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ_Svenskateatern_03.01.25_12.jpg - Google Drive

Puvuista on ollut puhetta. Muistaako kukaan poikien vanhoja banaani t-paitoja? Kuvaavat banaanien eri kypsyysasteita. Mulle tulee hauskasti näistä vintage-puvuista ilman takkeja tämä yhtymäkohta mieleen. En oo varma onko Kevinin paita ruskea mutta näyttää tässä kuvassa siltä.

Vierailija
5009/5093 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos linkki ei toimi, katsokaa vaikka humorgruppenkaj.com/pressbilder.

Vierailija
5010/5093 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialliset puvut tai jotkut farkut ja t-paita -tyyppiset perusvaatteet on just hyvät. Mä en jaksa enää yhtään sellaista seksillä ratsastamista, että yritetään väkisellä olla mahdollisimman seksikkäitä ja mahdollisimman vähissä vaatteissa jne. jne. Jotenkin niin loppuunkulutettua sellainen. Parempi kun ei yritetä yhtään mitään, ja sitten sitä joko on seksikäs tai ei ole, mikä nyt kenenkin silmää miellyttää. Eikä KAJ'n nyt tosiaan tartte olla mikään seksibändi (typerä ilmaus mutta en nyt keksinyt parempaakaan)!

Vierailija
5011/5093 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin samaa mieltä. Itse olen aina pitänyt kuumempina vaatteet päällä esiintyviä miehiä kuin vähäpukeisia tai strippaavia. Mutta kyllä mä vähän mietin kuinka kuumia he olisivat Djuronäsetissä olleetkaan mafiosopuvuissa tai farkkuasuissa.

Vierailija
5012/5093 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin samaa mieltä. Itse olen aina pitänyt kuumempina vaatteet päällä esiintyviä miehiä kuin vähäpukeisia tai strippaavia. Mutta kyllä mä vähän mietin kuinka kuumia he olisivat Djuronäsetissä olleetkaan mafiosopuvuissa tai farkkuasuissa.

Niillä farkkuasuillakin voi luoda karakteeria. Vörjeansin Tommylla on pöksyt niin piukassa, että hyvä, että hengittää ja Freppan päällä vaatteet roikkuvat. On tainnut Marlene pitää huolta, että on kasvunvaraa.

Vierailija
5013/5093 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä farkkuasuillakin voi luoda karakteeria. Vörjeansin Tommylla on pöksyt niin piukassa, että hyvä, että hengittää ja Freppan päällä vaatteet roikkuvat. On tainnut Marlene pitää huolta, että on kasvunvaraa.

Olen todellakin pannut merkille Vörjeansin farkkuasut. Kuten myös valkoiset farkut Vems pojk e do esityksessä.

Vierailija
5014/5093 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis junaliput ostettu Kaj on iceen, ja hotelli myös varattu jo aiemmin. Nyt ei sit enää muuta kuin odottaa että aika koittaa. Ja mäkin rupesin miettimään, pitäisikö pukea päälleen jotain teemaan sopivaa, ja mitä se olisi. Mansikkapipo? Farkkuasu? 

Vierailija
5015/5093 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olis junaliput ostettu Kaj on iceen, ja hotelli myös varattu jo aiemmin. Nyt ei sit enää muuta kuin odottaa että aika koittaa. Ja mäkin rupesin miettimään, pitäisikö pukea päälleen jotain teemaan sopivaa, ja mitä se olisi. Mansikkapipo? Farkkuasu? 

Paras vaihtoehto on ruskea teryleenipuku, keltainen pukupaita ja leveä värikäs solmio. Asusteeksi rehevä vihreä saunavihta.

Vierailija
5016/5093 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion sonnustautua Majvoriksi. Hymyä on harjoiteltu ja kampaaja varattu.

Vierailija
5017/5093 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menen omana itsenäni.

Vierailija
5018/5093 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuunannut itselleni Live, Love, Leif- paidan.

Vierailija
5019/5093 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuunannut itselleni Live, Love, Leif- paidan.

Tuollainen olisi kyllä kiva. Itse tuskin jaksan tai osaan tuunata yhtään mitään. Luultavasti menen joissakin mukavissa perusvaatteissa, joissa arvelen jaksavani hyvin seistä ja joissa ei tulisi kylmä eikä kuuma. Tarkemmin ajatellen kuuma siellä kyllä saattaa helposti tulla..

Vierailija
5020/5093 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakobilta voisi saada edullisesti Pro-Mink Academy -collegepaidan. Sillä on mun ymmärtääkseni niitä varastossa noin 19 998 kappaletta.