Kuinka moni ottaa oikeasti peppuun ja mitä tykkäätte siitä?
Uusi mieheni on selkeästi persemies ja näyttäis että hänen unelmien täyttymys ois saada panna mua sinne. Mua puoliksi kiihottaa ajatus ja puoliksi inhottaa. Mies ei onneksi yhtään painosta ja on tehnyt selväksi ettei se oikeasti haittaisi jos en halua, mutta toivoo että kokeilisin edes..
Kommentit (99)
Mä tykkäisin kovasti mutta mies ei halua :D
Kyllä kunnon karju persreikään lykkii.
Tykkään, kunhan on hyvin liukastettu ja eikä heti rynkytetä täysillä sinne. Pillukin kostuu ja kiristyy ja supistelee ihan hulluna kun saa pyllyyn. ☺️
Minä tykkään!
Valitettavasti mies ei ole kovin innostunut.
Tykkään ottaa reikään. Hyvvee tekee !
Seppäsen Pekka
Tykkään kyllä! Mies oli aivan innoissaan kun tutustuttiin ja alettiin seurustella, kertoi vähän nolona että on aina halunnut kokeilla anaalia mutta ei ole aiemmissa suhteissa saanut ja ilmoitin että minä suorastaan pyydän :D Nykyään harrastetaan ehkä kerran kuussa (kaukosuhde, varmasti harrastettaisiin enemmän jos nähtäisiin useammin, lisäksi mun IBS rajoittaa välillä) ja mies tykkää samoin kuin minäkin. Tuntuu hyvältä, lisää kiihotusta kun anaaliseksi on kuitenkin edelleen jollain tasolla tabu ja "kiellettyä". Paljon liukastetta ja hyvä lämmittely niin hyvä tulee. Oikea asento on myös tärkeä, itse pystyn rentoutumaan parhaiten selälläni tyyny lantion alla.
Minä otan ainoastaan sioilta perseeseen.
Tykkään todella. Ihanan rietas olo, kun saa munaa perseeseen! Se venytys ja täyttýmisen tunne on kyllä jotain, mikä pitää kokea uudelleen sen ekan kerran jälkeen... Ja orgasmi tulee paljon helpommin kun on jotain pyllyssä. Eikä se satu kunhan sen tekkee oikein.
Kirjoitin tästä joskus aiemminkin tänne. Mieheni ei tykännyt ajatuksesta, mutta taipui koska itse olen niistä orgasmeista riippuvainen. Jostain syystä se vaan tuntuu niin hyvältä. Hänkin rupesi jo parin kerran jälkeen nauttimaan oikein kunnolla. Nyt on takana 31v avioliittoa ja homma jatkuu aktiivisena. Lähinnä kerroin siksi, että ei se mihinkään ole löystynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitte sulkijalihas pistää sopimuksen irti eikä paskaa pysty enää pidättämään 👌
Mistä alapeukut? Itse sairaanhoitajana näen näitä tapauksia useammin kun toivoisin.
Itse sairaanhoitajana en ole koskaan nähnyt, enkä kuullut. Koomista, koska keskikokoisen kaupungin terveysasemalla luulisi edes joskus törmäävän asiaan. Meinaan kun ne ulosteinkontinenssin vaippa-asiat hoituu meillä...
Ihan ekaksi; pippelillä pissataan, emättimestä tulee vauvoja ja kuukautivuoto, anaaliseksi on kokeilemisen arvoista - siitä voi tulla uusi harrastus...
Vaimoni tykkää kun sormetan peppua tai pepputapilla runkkaan. Nauttii kyllä niistä. Panna en ole saanut peppuun. Ainakaan vielä...
Jos miehellä ei ole jätti kalu. Kannattaa kokeilla. Ensin annat miehen rasvata pyllyvaon sitten yksi sormi sisään hetken kuluttua toinen sitten kaluun runsaasti rasvaa ja pyydät varovasti työntymään sisään. Muista rentous ja runsas rasva ni nautitte molemmat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitte sulkijalihas pistää sopimuksen irti eikä paskaa pysty enää pidättämään 👌
Mistä alapeukut? Itse sairaanhoitajana näen näitä tapauksia useammin kun toivoisin.
Mikähän siinä on, että minä lääkärinä en näe? En tosin toivokaan yhtään tapausta.
Paras kokemus viime to,miehrni laittoi liukastetta kulliiinsa ja työntyi perseeseen ratsastaessani hänellä,laukesin ilman että korkettiin muutakuin kyrvällä perseeseen ja nipisti nänneistä.pe mieheni halusi pillua,ratsastin joka suosikki asento,mies halusi aneroksen pyllyyni ja laukesin todella nopeasti haaveillen munasta perseessä ja pillussani
En usko että kovinkaan moni sitä oikeasti tekee, saatika siitä tykkää.