Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (5198)

Vierailija
501/5198 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ilman KAJ hypetystä en olisi löytänyt heidän Firmans man huippubiisiä. Nykyään soi monesti samalla kun teen duunia 😄

Vierailija
502/5198 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/5198 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkaa olemaan jo poskilihakset kipeät, kun en voi muuta kuin hymyillä kun olen katsonut youtubesta Kaj:n tuotantoa.

Oli tosi pitkä jakso pahaa oloa, ja sitten yksi ilta aloin seikkailemaan youtuben ihmeellisessä maailmassa.

Toki Kaj oli tuttu, mutta unettomana yö tuli vietettyä, ja tuntui että "elämä" palautui jäseniin. Ja edelleen univelka painaa, mutta eri tavalla. :)

Moni tv-sarja ja moni muu juttu tullut dissattua poikien vuoksi, mutta säästän niitä syksymmäksi.

T. Kaj-fani

Veit sanat suustani, mulle on käynyt miltei samalla tavalla!

t. yksi niistä jotka ei ole malttaneet mennä ajoissa nukkumaan

Vierailija
504/5198 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä oli sentään arvostettu mutta tämä on vaikka joukko 🤡🤡🤡

Vierailija
505/5198 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin suomi-areenassa katsomassa KAJ.ta. Ihmisiä oli SK.n mukaan 8000 paikalla. Välispiikkejä tuli kyllä suomeksi, ja lämmitti kyllä mieltä. Itse en odottanut täydellisyyttä. Esitys oli aivan mahtava, ja vaikka ihmismuurin takaa en mitään nähnyt, niin musiikki korvasi kaiken, ja miten hienosti ihmiset olivat mukana. KIITOS Kaj. Olette mahtavia.

Minusta oli hienoa, että tällainen tilaisuus tarjottiin ihmisille. Ja minut tuo valtava yleisömäärä ainakin yllätti täysin. Jos mun aikatauluun olisi sopinut, niin olisin itsekin ajellut Poriin, mutta tuona päivänä ei valitettavasti onnistunut. Vähän harmitti kyllä. Se Suomi-Areena keskustelu ennen konserttia, missä KAJ oli mukana, oli myös hyvä. Ja hauska!

Vierailija
506/5198 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin myös tuolla Suomi-areenassa, oli todella  hyvä keikka ja mä pääsin myös aika eteen. Harmi vaan että oli tavallista keikkaa lyhyempi ja jäin kaipaamaan joitakin biisejä joita ovat tämän kesän muilla keikoilla soittaneet, kuten Kaffitår, Heimani i skick ja Näsan domnar. Mua vähän harmittaa kun ei ole mahdollista tänä kesänä päästä muille heidän keikoille, mutta Kaj on iceen olen menossa.

Vierailija
507/5198 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla soi parhaillaan Älska en gubb. Se on juuri nyt Kaj-suosikkini.

Tekisi mieli panna pojille postia ja kertoa että huoli pois, kyllä me naiset rakastetaan sitä ukkoamme yhä silloinkin, kun se on vanha, potkii renkaita ja käy postilaatikolla pelkissä pitkissä kalsareissa.  :)

Vierailija
508/5198 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä videoklippi, "Eurovision Press Simulator", on yksi todiste, miten terävästi KAJn pojilla lanttu leikkaa. Ruotsalainen viihdemies Torbjörn Averås Skorup tenttasi ennen Mello-finaalia kaikkia finalisteja kysymyksillä, joita saattaisi tulla Baselin lehdistötilaisuuksissa.

Kysymys: "Mitä haluaisitte sanoa Slovenian kansalle?" Jakob: "Meillä on aina ollut aivan erityinen yhteys Slovenian kansaan. Olen kerran vieraillut pienessä Bokomoljen kylässä, ja se oli oikein mukava kokemus".  Täyttä luikuria, mutta uppoaa täysillä Torbjörniin.  Jakobin jälkikommentti: "Onko ok keksiä kyliä...?" 

Kysymys: "Nimetkää kolme mielestänne parasta asiaa Baselissa?" Kevin: "Baselissa ei ole routakuoppia kuten meillä Vöyrillä."

Kysymys: "Montako kieltä osaatte?" Axel: "Montas sulla on?"

jne.

Vierailija
509/5198 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri olin tulossa kirjoittamaan samaa. KAJ korostaa aina ja kaikissa haastatteluissaan, että he ovat suomalaisia Suomesta.

Tätä he tolkuttivat euroviisuissa kansainvälisille toimittajille ja samaa Ruotsissa ruotsalaisille. "Meiltä kysyttiin Baselissa jatkuvasti, miksi Ruotsi on niin hyvä viisumaa. Mistä me se voitaisiin tietää, kysykää niiltä älkääkä meiltä", he kuvailivat reagoineensa Sveitsin kysymysrumbaan.

He ovat myös muutamaan otteeseen korostaneet käyneensä armeijan ja saaneensa siellä hyvän koulutuksen isänmaan puolustamiseen. Ja se isänmaa on Suomi, josta he ovat hyvin ylpeitä.

Kunpa kaikki olisivat samalla lailla isänmaallisia kuin Kaj. Ylpeästi ja yhtä aikaa nöyrästi Suomen poikia.

Yksi osoitus tästä isänmaallisuudesta on mielestäni upea biisi Paavos barkbrö, joka tietääkseni on sävelletty sinä vuonna, kun Suomi täytti 100 vuotta. Ja vieläpä kansallisrunoilijamme runoon perustuen, kuten varmaan kaikki jo tietävätkin. Tuo biisi on niin hieno sekä säveleltään että sanomaltaan, että kylmät väreet menee aina sitä kuunnellessa. Enkä kertaakaan ole selvinnyt kuivin silmin. 

Vierailija
510/5198 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä videoklippi, "Eurovision Press Simulator", on yksi todiste, miten terävästi KAJn pojilla lanttu leikkaa. Ruotsalainen viihdemies Torbjörn Averås Skorup tenttasi ennen Mello-finaalia kaikkia finalisteja kysymyksillä, joita saattaisi tulla Baselin lehdistötilaisuuksissa.

Kysymys: "Mitä haluaisitte sanoa Slovenian kansalle?" Jakob: "Meillä on aina ollut aivan erityinen yhteys Slovenian kansaan. Olen kerran vieraillut pienessä Bokomoljen kylässä, ja se oli oikein mukava kokemus".  Täyttä luikuria, mutta uppoaa täysillä Torbjörniin.  Jakobin jälkikommentti: "Onko ok keksiä kyliä...?" 

Kysymys: "Nimetkää kolme mielestänne parasta asiaa Baselissa?" Kevin: "Baselissa ei ole routakuoppia kuten meillä Vöyrillä."

Kysymys: "Montako kieltä osaatte?" Axel: "Montas sulla on?"

jne.

Eivätkä millään tavoin hätkähdä norjaksi esitettyä kysymystä, vaan heittävät saman tien vastaukseksi norjankielisen vitsin. Meidän ihmepojat pärjää missä vaan maailmalla!

Vierailija
511/5198 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi Kaj-helmi. Vöyrin ainoa poikabändi, olkaa hyvä!  :D

Vierailija
512/5198 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhtään hyvää laulua Bastun päälle? 

Vierailija
513/5198 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yhtään hyvää laulua Bastun päälle? 

Onhan niitä, yksin laskien noin 120.

Vierailija
514/5198 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttihumppaa

Vierailija
515/5198 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vähän rajumpaa Kaj'n "junttihumppaa":

Vierailija
516/5198 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niillä ole edes yhtä hittiä???

Vierailija
517/5198 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lukea tätä ketjua, kun se on niin täynnä hyvää mieltä, fanitusta ja aitoa rakkautta bändiä kohtaan. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan - KAJ on todella valloittanut suomenkielisten sydämet. 

t. Hyttynen från Sahara till Vörå

Vierailija
518/5198 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on varmasti. Huumori musiikki on vähän semmosta, että musiikki on paskaa ja vitsi naurattaa kerran. Ihan niin kun käärijäkin. Toki on hauska nauraa ihmisten typeryydelle kun nämä vitsit on jo yllättävän pitkään tampioita naurattaneet. Nämä tyypit varmaan itse nauravat pankkiin mennessään.

Vierailija
519/5198 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele huutelija "Skarvens död" ja kokeile miten humpan askeleet taipuu sen tahtiin. 

Vierailija
520/5198 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileää menoa Vaasassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi