Nainen, mistä ruokakaupasta ostat raaka-aineet perheelle valmistamiasi aterioita varten?
Tuleeko käytettyä enemmän Keskon vai S-ryhmän kauppoja?
Kommentit (11)
Ei ole perhettä, mutta perheellisenäkin asioisin kyllä Lidlissä. Miksi tämä ei ole edes vaihtoehto?
Entä mistä kaupasta mies ostaa ruokatarvikkeet? Onko olemassa erikseen naisten ja miesten ruokakauppoja?
Minä ja mies ostamme ruuat pääasiassa Lidlistä molemmat, K-kaupasta täydennetään niitä mitä ei Lidlistä saa. Se kokkaa perheelle joka ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Entä mistä kaupasta mies ostaa ruokatarvikkeet? Onko olemassa erikseen naisten ja miesten ruokakauppoja?
Perheellisillä usein nainen käy kaupassa ja valmistaa ruoat. Mikäli mies on kaupassa mukana, niin yleensä nainen johtaa projektia ja sitä, mitä kaupasta ostetaan. Mies käy sitten hakemassa ruoat eri hyllyväleiltä.
-ap
Minä tilaan ruuat kaupasta, mies kokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheellisillä usein nainen käy kaupassa ja valmistaa ruoat. Mikäli mies on kaupassa mukana, niin yleensä nainen johtaa projektia ja sitä, mitä kaupasta ostetaan. Mies käy sitten hakemassa ruoat eri hyllyväleiltä.
-ap
Tämä oli vielä ummehtuneempi tuulahdus viime vuosituhannelta kuin aloitus. Hyh, hyh...
S- ryhmästä eniten. Molemmat vieressä mutta k - marketista etsin vain tarjouksia. Bonusta saan vuosittain kivan summan ja päälle ylijäämäpalautus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Tämä oli vielä ummehtuneempi tuulahdus viime vuosituhannelta kuin aloitus. Hyh, hyh...
Ja yhä kuitenkin paikkansa pitävä. Valitettavasti. Lue vaikka tätä palstaa, niin tuota samaa tarinaa vuodesta toiseen kerrotaan rivienvälissä. Harvassa on ne perheet, joissa on oikeasti tasa-arvossa tämä asia. Moni ei vieläkään osaa edes tehdä ruokaa.
Mä tilaan cittarista. Mies toisinaan käy siellä, kun liikkuu enemmän. Mun listojahan se aika pitkälle noudattaa.
Mies kyllä tekee ruokaa ja tykkää tehdäkin. Hän vaan on semmoinen pimahtaja tuon ruuanlaiton kanssa. Vuosi sitten piti meidät hapanleivässä, kun piti erilaisia juuria ja jauhoja testailla. Kesällä oli thaikeittiön vuoro.
Nyt on pari kuukautta menty korealaisen ruuan parissa. Ei siis joka päivä, vaan yleensä vapaapäivinä tekee ja mä hoidan tuon arkiruokailun. Omiin sapuskoihinsa hän shoppailee ihan itse, enkä mä puutu. No, ehkä saatoin nyt joululahjaksi tilata tiettyjä erikoisuuksia hänelle lahjaksi..
Molempia.