Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9412)
Vierailija kirjoitti:
Bertelin kanssa lähtisin heti! Mutta jos pokkaaja olisi Dan-Ole siinä petrolinsinisessä röyhelöpaidassa, pyörtyisin välittömästi ja jäisi tantsut tanssimatta.
MInä kyllä lähtisin Dan-Olen kanssa tanssimaan. KutsuisIn sitten hyttiin iltateelle mainiten, että myös kahvinjuojalle on myöhäiseen ajankohtaan sopivaa tarjottavaa.
MITÄMITÄ, SCHWERIIIIIINNNN!!!! Oikeesti, mä oon vasta Pöbelnissä ja melkein itken jo. Aivan käsittämätöntä laatutyötä.
Mulla riittää onneksi nyt vähäksi aikaa uutta materiaalia katsottavaksi viikonlopun keikoilta, Celesteltä oli tullut Halln-reaktio ja tuo tännekin linkattu keikkataltuointi. En oo nyt ehtinyt mitään tänä viikonloppuna ilmestynyttä katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mikä helmi löytyi. Luulin jo kaiken katsoneeni. :)
Ja tässä saadaan vastaus siihen mitä seuraa kun Jakobilla on huono päivä. Siitä seuraa Hupparipäivä.
Siis tämä on ihan unelmien täyttymys. Rakastan Kom ti byin albumia ja tästä konsertista löytyy ilmeisesti kaikki sen biisit. Kiitos kovasti sille, joka vinkkasi tästä.
Ooh, löytyykö tästä myös Wilhelm von Schwerin ja Pöbeln vid jutas? Jos löytyy niin pakko katsoa ainakin ne vielä tänään. Oon niin harmitellut kun niistä ei oo livetaltiointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä saadaan vastaus siihen mitä seuraa kun Jakobilla on huono päivä. Siitä seuraa Hupparipäivä.
Siis tämä on ihan unelmien täyttymys. Rakastan Kom ti byin albumia ja tästä konsertista löytyy ilmeisesti kaikki sen biisit. Kiitos kovasti sille, joka vinkkasi tästä.
Ooh, löytyykö tästä myös Wilhelm von Schwerin ja Pöbeln vid jutas? Jos löytyy niin pakko katsoa ainakin ne vielä tänään. Oon niin harmitellut kun niistä ei oo livetaltiointeja.
Älä, kato koko keikka kerralla ihan rauhassa. Tää on käsittämätöntä laatua yhä edelleen, olen Frassinissa nyt. Tekee ihan pahaa. Ja nyt oikeesti itken.
Mä oon nyyhkyttänyt täällä jo tunnin. Kom ti byin suoraan menneisyydestä! Frassin! Pöbeln! Wilhelm!
Tuntuu kuin yhtäkkiä olisi löytynyt kokonainen sarja van Goghin tai Shakespearen varhaisia teoksia, joista maailma ei ole ennen tiennyt mitään, ja yhtäkkiä saisi ne omaan olohuoneeseensa.
(Huom. Ei tarvitse kutsua ylläolevaa maailman korneimmaksi vertaukseksi, TIEDÄN että se on mutta en välitä.) :D
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuon Bara Bada Bastun kirjoittanut joku ulkopuolinen säveltäjä ja tuottanut myöskin. Eli toistaiseksi KAJ on nollan hitin bändi, vain coveroinut jonkun toisen vision. Käärijä on tehnyt jo monta hyvää muutakin biisiä, esim. Ruoska.
KAHlla on montakin hittiä monen vuoden ajalta. Jos et ymmärrä sitä kielimuurin takia, se on sinun ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nyyhkyttänyt täällä jo tunnin. Kom ti byin suoraan menneisyydestä! Frassin! Pöbeln! Wilhelm!
Tuntuu kuin yhtäkkiä olisi löytynyt kokonainen sarja van Goghin tai Shakespearen varhaisia teoksia, joista maailma ei ole ennen tiennyt mitään, ja yhtäkkiä saisi ne omaan olohuoneeseensa.
(Huom. Ei tarvitse kutsua ylläolevaa maailman korneimmaksi vertaukseksi, TIEDÄN että se on mutta en välitä.) :D
Vähän sama fiilis - kuin löytäisi jotain arvokasta josta haaveili mutta luuli ettei ole olemassa.
Katsoin kokonaan eilen illalla ja taidan katsoa tänään uudestaan.
Mun suosikkeja näiden tutumpien lisäksi on Frassin, Wilhelm, Pöbeln ja Härkas eli melkein kaikki. Rakastan kun kappaleet on niin keskenään erityylisiä.
Samalla kun katsoo ja fiilistelee tätä huomaa kyllä miten heidän esiintymistaitonsa ja koreografiansa on kehittynyt. Tämä konsertti on vielä paikoin jotenkin hellyyttävä ja pieniä virheitäkin tulee (eivät haittaa yhtään). On kyllä varmasti haaste esittää kerralla niin monta uutta kappaletta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herttilei, kiitos!! Onkos tämä nyt se Scandinavian Monks? Tuollahan stripataan.
Ensimmäistä kertaa näin Wilhelm Von Schwerin ja Pöbeln vid Jutas-esitykset KAJ.n keikalla.
Ja ne asut Axelilla ja Kevinillä. 🤩
Niin nuoria ja taitavia. Ja suloisia.
Ja niitä asunvaihtoja oli useita.
💚🤎💜
Vierailija kirjoitti:
MITÄMITÄ, SCHWERIIIIIINNNN!!!! Oikeesti, mä oon vasta Pöbelnissä ja melkein itken jo. Aivan käsittämätöntä laatutyötä.
En itsekään selvinnyt kuivin silmin. Nauroin ja itkin. Ne on niin aitoja. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Siis kyyneleet valui valtoimenaan kun Axel ja Kevin olivat autenttisissa asuissa ja Axel "soti" taka-alalla. Jokaisessa esityksessä oli niin tunnelataus, ja vielä ihanaa jännitystä, herkkyyttä ja hämmennystä mikä osui suoraan sydämeen. Tämä esitys oli varmaan niitä ensimmäisiä keikkoja? 🥹😎
Ja ne Tommy, Mään ja Freppa. 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama fiilis - kuin löytäisi jotain arvokasta josta haaveili mutta luuli ettei ole olemassa.
Katsoin kokonaan eilen illalla ja taidan katsoa tänään uudestaan.
Mun suosikkeja näiden tutumpien lisäksi on Frassin, Wilhelm, Pöbeln ja Härkas eli melkein kaikki. Rakastan kun kappaleet on niin keskenään erityylisiä.
Samalla kun katsoo ja fiilistelee tätä huomaa kyllä miten heidän esiintymistaitonsa ja koreografiansa on kehittynyt.
Se pieni jännitys sekä hengästyminen ja pieni tuskanhiki lisäsi sitä tunnetta mikä näkyi ja kuului.
Ja näkyy se kehitys kun katsoo tätä.
Mutta tuossa näkyy myös se esiintymisen palo ja se kuinka haluavat esiintyä ja ovat omimmillaan kun saavat olla vuorovaikutuksessa yleisön kanssa.
KAJ 😎🌞🔥
Vierailija kirjoitti:
Tää taltiointi on "kansallisaarre". 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kyyneleet valui valtoimenaan kun Axel ja Kevin olivat autenttisissa asuissa ja Axel "soti" taka-alalla. Jokaisessa esityksessä oli niin tunnelataus, ja vielä ihanaa jännitystä, herkkyyttä ja hämmennystä mikä osui suoraan sydämeen. Tämä esitys oli varmaan niitä ensimmäisiä keikkoja? 🥹😎
Ja ne Tommy, Mään ja Freppa. 🔥
Kolmannen levyn julkistus 2016, joten kyllä heillä oli jo kilometrejä takana. Se näkyi siinä, että eivät hätkähtäneet ongelmista. Kun Kevinin minkälienee masiinan säädöt olivat pielessä Hupparipäivässä, hän ihan tyynesti kumartui korjaamaan asian jatkaen laulamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää taltiointi on "kansallisaarre". 😇
Se oli siis levynjulkkarikonsertti, osana Vasabladetin 160-vuotisjuhlavuotta, lähetetty tuolloin livenä - meidän autuaasti tietämättämme https://www.vasabladet.fi/Artikel/Visa/117948
Täällä arvostelu eilisistä Uppsalan-konserteista, valitettavasti lukkojen takana https://www.unt.se/kultur/recension/artikel/mellovinnarna-levererar-sta…
Ylämäki? Ja niin tyypillistä journalistista tietämättömyyttä kirjoittaa "finska Vörå". Viimeiset puoli vuotta on riikinruotsalaisille taottu päähän että korrekti ilmaisu olisi finländsk, koska finsk viittaa ainoastaan suomenkielisiin suomalaisiin. Ja jos vielä tarkempia oltaisiin, olisi pitänyt kirjoittaa "finlandssvenska Vörå". Altavastaajia me ollaan aina.
En ehtinyt katsoa tuota Kom ti byin -keikkaa vielä, mutta siinäkin oli livebändi taustalla ja kaikkea. Minusta on ihan turha arvailla tuleeko on icessä olemaan bändi. En hetkeäkään usko että Kaj lähtisi tekemään sellaista konserttia ilman bändiä! Eiköhän tule olemaan asun vaihtojakin sun muuta kivaa.
Mä en malta odottaa!!! Mutta hyvää lomaa ja hengähdystaukoa pojille ennen sitä! Pysykää pois somesta ja unohtakaa kaikki.
Tuo taltiointiaarre on vuodelta 2016, joten viettääköhän VBL ensi vuonna 170-vuotisjuhlavuottaan jälleen juhlakonsertin merkeissä? Jos, niin pääesiintyjästä ei voi olla epäselvyyttä. Pitopaikaksi ei vaan enää mahdu n. 300-paikkainen Ritz, jäähalli sitten kaj.