Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9412)

Vierailija
4221/9412 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mikä helmi löytyi. Luulin jo kaiken katsoneeni. :)

Tässä Kevin on näköjään päähenkilö. Kun siinä 10 vuotiskonsertissa Axel laulaa tuon osuuden. Hyvin Kevin myös vetää.👍

Vierailija
4222/9412 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KAJ on lomansa ansainnut enkä odota heidän somettavan mitään sen aikana. Itsellä kuitenkin jotenkin haikea olo kun olen koko kesän seurannut kiertueen etenemistä ja menestystä.

Onneksi enää kaksi kuukautta jäähallikeikkaan. Itse en yhtään osaa arvata mihin he seuraavaksi ryhtyvät.

Ja sitä ennen olisi 18. ja 19.9. Viking Grace. Tutkin juuri hyttejä ja junayhteyksiä.

Saako sinne lippuja vielä? Tai siis risteilyjä?

Joo, olen juuri Viking Clubin sivustolla, mutta ahistaa ajatus että kaikki laivamatkustajat ovat yhtä aikaa yökerhossa, vai missä se keikka onkaan. Sitä paitsi sain sen käsityksen että KAJ esiintyy vain menomatkalla, joten mitäs me paluumatkalla tehdään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4223/9412 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KIITOS, ihana! Kyllä vaan tuo intterneetti on ihmeellinen asia. Aina vaan sieltä näitä uusia aarteita meille nälkäisille ja janoisille putkahtelee. Mä olen löytänyt jo noin 130 Kaj'n biisiä (joista osaan jo ison osan ulkoa), musikaalit, tv-sarjat, joulukalenterit, radio-ohjelmat, radiopakinat (ne praatit), Axelin kirjailijaillat sun muut, mutta tämä on kertakaikkiaan mahtava uutuus!

Vierailija
4224/9412 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei heillä ole vielä yhtään oikeaa hittiä ollutkaan. Hittikappale ja tähti artisti ei ole asioita jotka voidaan yhdistää Kajhin tai oikeastaan muihinkaan euroviisu edustajiin.

Sitten kun on myynyt muutaman miljoonaa levyä ja tehnyt taloudellisesti menestyneitä kiertueita maailmalla voidaan alkaa puhumaan tähdestä.

Kiitos sinulle. Erittäin tähdellistä tietoa meille Kaj'n faneille. Osaisitko muuten kertoa jotakin mustista aukoista?

Vierailija
4225/9412 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KAJ on lomansa ansainnut enkä odota heidän somettavan mitään sen aikana. Itsellä kuitenkin jotenkin haikea olo kun olen koko kesän seurannut kiertueen etenemistä ja menestystä.

Onneksi enää kaksi kuukautta jäähallikeikkaan. Itse en yhtään osaa arvata mihin he seuraavaksi ryhtyvät.

Veikkaanpa, että luovaan työhön. Kirjoittamaan uutta musiikkia, jotta on mitä esittää sitten seuraavilla kiertueilla. Heillä on kai ollut tapana tehdä yksi kiertue talvikaudella ja yksi kesällä, kiertueiden pituudet ja keikkojen määrä ovat vaihdelleet. Pitempiä keikkataukoja on ollut silloin, kun he ovat kirjoittaneet musikaaleja kokopäivätyönä. Samoin niinä musikaalien esityskausina (= syksystä kevääseen) on jäänyt aikaa keikkailuun hyvin vähän, jos ollenkaan.

Luova työ käsittää heillä muutakin kuin erilliset biisit ja musikaalit. Axel kirjoittaa kirjoja ja käsiki

Kunpa tulisi Hallnin jatko-osa. Toivon, että toisella käsikirjoittajalla olisi jotain jo valmiina jos/kun Axel ei ole ehtinyt kirjoittaa.

Vierailija
4226/9412 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä saadaan vastaus siihen mitä seuraa kun Jakobilla on huono päivä. Siitä seuraa Hupparipäivä.

Vierailija
4227/9412 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitä ennen olisi 18. ja 19.9. Viking Grace. Tutkin juuri hyttejä ja junayhteyksiä.

Joo, olen juuri Viking Clubin sivustolla, mutta ahistaa ajatus että kaikki laivamatkustajat ovat yhtä aikaa yökerhossa, vai missä se keikka onkaan. Sitä paitsi sain sen käsityksen että KAJ esiintyy vain menomatkalla, joten mitäs me paluumatkalla tehdään?

Paluumatkalla kannattaa hakeutua paatin tanssilattialle ja toivoa, että Bertel tai Dan-Ole tulee pokkaamaan parketille.

Vierailija
4228/9412 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko että pojat voivat paljon liikkua hyttinsä ulkopuolella.

Vierailija
4229/9412 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Taitaa tulla mullekin hetkeksi KAJ-tyhjiö, olen myös seurannut heitä niin tiiviisti, kun kun nyt ilman some-tilejä olen voinut. Tämä palsta on kyllä ollut hyvä, täällä on saanut kaikenlaista KAJ-tietoutta vaikka kuinka paljon.

No, tarkoituksella olen säästänyt erilaisen KAJ-materiaalin läpikäymistä tähän syksyyn. On haastatteluja joita en ole nähnyt tai haluan katsoa uudestaan, on Gambämark musikaali, jota en kunnolla ole nähnyt, ja Axelin romaaninkin ajattelin yrittää lukea ruotsiksi. Tai ei kai sitä edes ole suomennettukaan. Ja ainahan voi kuunnella KAJ'n musiikkia, niissäkin lyriikoissa on mulla vielä opiskeltavaa.

KAJ on todellakin lomansa ansainnut tämän hienon ja tiiviin kiertueensa jälkeen. Toivottavasti he saavat lomailla rauhassa. 

Vierailija
4230/9412 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bertelin kanssa lähtisin heti! Mutta jos pokkaaja olisi Dan-Ole siinä petrolinsinisessä röyhelöpaidassa, pyörtyisin välittömästi ja jäisi tantsut tanssimatta.

Vierailija
4231/9412 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langsam, langsam, snabb, snabb. :)

Vierailija
4232/9412 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KIITOS, ihana! Kyllä vaan tuo intterneetti on ihmeellinen asia. Aina vaan sieltä näitä uusia aarteita meille nälkäisille ja janoisille putkahtelee. Mä olen löytänyt jo noin 130 Kaj'n biisiä (joista osaan jo ison osan ulkoa), musikaalit, tv-sarjat, joulukalenterit, radio-ohjelmat, radiopakinat (ne praatit), Axelin kirjailijaillat sun muut, mutta tämä on kertakaikkiaan mahtava uutuus!

Siis tässä oli ihania kappaleita. Ja vaatteiden vaihdot kutakin esitystä varten. Ja mikä ammattitaito pojilla. Sydän sulaa.🥰

Vierailija
4233/9412 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisesta kyykkyflirtistä voi joku epästabiili fani mennä sekaisin ja uskoa että Jakob on hänenkin poikaystävänsä. Facebook-ryhmässa oli videosta eilen runsaasti kommentteja joiden perusteella pikkarit kastuivat ja kuola valui melko monelta.

Apua 😅😄. Taitaa olla ihan hyväkin juttu, että tuo kiertue nyt loppuu. Muutoin olisi kohta puoli Ruotsia jo ihan sekaisin näistä sankareista... 

Kyllä. Jotkut fanit on hieman hmmm sekaisin. Noissa faniryhmissä jotkut vielä tuovat artistien kumppaneiden kuvia faceryhmiin. Tiedä mitä vielä kuvittelevat jos artisti hymyilee ja fiilistelee keikalla. Artistin syyhän se ei ole jos nämä ymmärtävät väärin. Monethan kiukuttelee kun pojat ei päivitä instaansa. Kuherruskuukausi kun jossain vaiheessa loppuu niin näiltä faneilta voi odottaa ties m

Fanienkin kannattaa muistaa, että yhtä lailla, kuin pojat ovat lavalla esiintyjän ja viihdyttäjän roolissa, me hoidamme yleisön ja fanien "roolia".

Kun Kevin yhdellä keikalla loi pitkän silmäyksen minuun, se ei ollut oikeasti Kevin ja minä katsomassa toisiamme. Vaan poikabändi-roolin esittäjä katsomassa faniroolin esittäjää. Ja sama toisin päin.

Tottakai molemmat eläydyimme täysillä "rooleihimme" sillä hetkellä ja se tekee keikasta niin riemastuttavan ja tuollaiset parin sekunnin kohtaamiset jopa sykähdyttäviksi. Mutta ei siinä ole kuitenkaan kumpikaan oikeasti omana minänään. Eikä kuulukaan olla.

Sehän om parasta teatterissa ja muissa taiteissa, että hetken voi olla jotain muuta ja jossain toisessa maailmassa. Niitä hetkiä kannata päässään sotkea todellisuuteen, koska silloin niistä katoaa lopulta taika. (Ja oma pääkin sekoaa.)

Vierailija
4234/9412 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulatte itse! Järjestätte jonkun yhteislaulutilaisuuden! Pelkkiä KAJ'n biisejä tietenkin.

"Ja siellä kaikilla oli niin mukavaa, Oi jospa oisin saanut olla mukana!" (En siis pääse risteilylle. Pitäkää hauskaa munkin puolestani.)

Vierailija
4235/9412 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on positiivinen ongelma: en todellakaan ehdi kahlata läpi kaikkea kiinnostavaa Kaj-materiaalia sitä mukaa kun sitä eteen putkahtelee. Yritän lohduttautua sillä että ehkä ihan kaikkea ei tarvitsekaan nähdä ja kuulla. Tämä ketju auttaa hyvin seulomaan tärkeimpiä. Esim. Kiirunan striimistä en olisi tiennyt ilman tätä ketjua. 🤗 

Vierailija
4236/9412 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herttilei, kiitos!! Onkos tämä nyt se Scandinavian Monks? Tuollahan stripataan.

Vierailija
4237/9412 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään iltalehti on tänään illemmalla kirjoittanut tuosta saunan ylikuumenemisesta. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Vierailija
4238/9412 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään iltalehti on tänään illemmalla kirjoittanut tuosta saunan ylikuumenemisesta. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/3fc2fff3-c239-4da0-a404-ce8c528ec2b1

Vierailija
4239/9412 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/3fc2fff3-c239-4da0-a404-ce8c528ec2b1

Samoin Ilta-Sanomat. Sokeasti kopsattu artikkeli jossa väitetään että "Sauna-kiertueella" vielä olisi keikkoja jäljellä Suomessa ja Ruotsissa. Hah. 

Vierailija
4240/9412 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herttilei, kiitos!! Onkos tämä nyt se Scandinavian Monks? Tuollahan stripataan.

Ihanaa! Vihdoinkin Wilhelm von Schwerin livenä!