Mulla on ihmeellinen työpaikka, tänne on palkattu liikaa väkeä, eikä täällä ole tarpeeksi tekemistä kaikille
Kysyin pomolta että mitä voin tehdä, sanoi vain että tee vaan jotain, koita näyttää kiireelliseltä
Kommentit (15)
Minä olen ollut 30 vuotta töissä, joissa työkuorma vaihtelee huomattavasti. Välillä on kiirettä ja tehdään ylitöitä. Toisaalta sitten on istuttu työpaikalla lähinnä päivystämässä. Nykyisin onneksi saa odotella kotona, josko jotain ilmaantuisi.
Luulen, että tällaisten työpaikkojen määrä ennemminkin lisääntyy kuin vähenee tulevaisuudessa.
Niikuin kaikissa valtion virastoissa, liikaa porukkaa, tehotonta, pitkät lomat, veronmaksajat maksaa.
Oletko entisessä työpaikassani? Työtä oli aivan liian vähän, mutta työhön liittyvää esimiesohjausta ja tiimipalavereja taas aivan ylimitoitetusti. Oli aivan ihmeissäni, kun tulin taloon sellaisesta 100 % tehokkaasta positiosta. Lisäksi pitkää kokemustani ei haluttu hyödyntää ja työtä ei voinut kehittää, kun kaikissa toiminnoissa oli 20 hlön tiimit. Oli painajaismaista. Etenkin toimistopäivät. Onneksi olen nykyään muualla.
Vierailija kirjoitti:
Niikuin kaikissa valtion virastoissa, liikaa porukkaa, tehotonta, pitkät lomat, veronmaksajat maksaa.
Kaupungilla oonki kesätöissä. Ap
Itse en ole aina ihan varma että mistä minulle oikein maksetaan ihan naurettavan isoa palkkaa.
Olen rakennussuunnittelualalla töissä ja kiireisyys vaihtelee välillä huomattavasti rakennusprojektin eri vaiheissa.
MInulle kiire (kohtuullinen) sopii paljon paremmin kuin se, jos ei ole riittävästi tekemistä. Turhaudun ja ahdistun
Vierailija kirjoitti:
Ja jatkuva valitus että työtä on ihan liikaa.
Voi vain kuvitella millainen kauhea kiire ja paine on niillä kelan työntekijöillä, joita Lasse Lehtonen halusi käymään toimistolla edes välillä, ja jotka tämän vuoksi nousivat esimiestensä kanssa kapinaan ja julkiseen lynkkauskampanjaan.
Yksityisellä ei ole ollut tuollaista sitten 1990-luvun alun jälkeen lainkaan. Kaikki on niin tehostettua, että ihmiset saavat sairauskohtauksia töissä. Asiakkaat ei tajua, että työntekijä on ihan tosissaan, kun sanoo, että en ehdi, olet kolmas jonossa, palaan kohta. Sitten vaan änkytetään väliin, että kun mulla olis vaan yks juttu. Niin niillä muillakin on, jotka ehti sua ennen.
Se riippuu tilaustilanteestakin. Joskus on odoteltu myös matskuja eikä työnantaja tietenkään passita kotio, jos on vaan tilapäinen työvajaus.
.eillä sitä tilannetta voi seurata itsekin intrasta.
Mikä ala?