Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9489)
Kun noita eilisen keikan ylistäviä kommentteja lukee, niin eihän tässä jälleen kerran voi muuta kuin olla äärettömän iloinen ja ylpeä näistä pojista. Tämä vuosi on ollut heille aivan uskomaton!
Vierailija kirjoitti:
Vakavasti puhuen mietin taas tätä miltei pakkomielteistä fanitustani. Onkohan tämä joku vaihdevuosiin ja teini-ikään liittyvä juttu? 40 vuotta tässä välissä olin ihan normaali musiikin kuluttaja, mutta nyt täysin yllättäen KAJ vie suuren osan vapaa-ajastani. Tiedän, että kaikki fanit eivät ole vaihdevuosi-ikäisiä, mutta omalla kohdallani mietin liittyyköhän hormooneihin. Murrosiässä minulla oli vähän samanlaista.
Muistan kun ollessani nuori tätini, joka oli tuolloin n. 50v, fanitti armottomasti Jari Sillanpäätä ja puhui avoimesti ihastuksestaan. Mietin tuolloin, että tuo on nolointa ikinä. Ja tässä sitä ollaan.
Sanoisinpa, että ei tuo vaihdevuosiin liity. Kaj'n fanit ovat kaikenikäisiä, sekä ne vanhat että me uudet. Haitari ulottuu pikkulapsista yhdeksänkymppisiin. Itse en kehtaa tunnustaa ikääni (mutta siellä yläpäässä ollaan), enkä ole koskaan, edes teininä, "fanittanut" ketään. Kuunnellut toki musiikkia, mutta lähes pelkästään klassista. Kevyen musiikin saralta en oikein edes tunne ketään, vaikka en genreä vähättele saati halveksu. Klassinen vain sattuu olemaan omaan makuuni.
Mutta tänä keväänä Kaj siis iski minuunkin aivan sydänjuuriani myöten. Joka päivä hämmästelen tätä ilmiötä, jota en osaa mitenkään selittää.
Vierailija kirjoitti:
😂😂
Naura sinä vaan.
Eiköhän toi nauru ole tarkoitettu ihan hyväksyväksi myötänauruksi, niin mä ainakin ymmärrän...?
Myötanauruapa hyvinkin. Halusin vain ilmaista, että keskusteluun liitetty viittaus yläkerran ääniin nauratti.
Vierailija kirjoitti:
Vakavasti puhuen mietin taas tätä miltei pakkomielteistä fanitustani. Onkohan tämä joku vaihdevuosiin ja teini-ikään liittyvä juttu? 40 vuotta tässä välissä olin ihan normaali musiikin kuluttaja, mutta nyt täysin yllättäen KAJ vie suuren osan vapaa-ajastani. Tiedän, että kaikki fanit eivät ole vaihdevuosi-ikäisiä, mutta omalla kohdallani mietin liittyyköhän hormooneihin. Murrosiässä minulla oli vähän samanlaista.
Muistan kun ollessani nuori tätini, joka oli tuolloin n. 50v, fanitti armottomasti Jari Sillanpäätä ja puhui avoimesti ihastuksestaan. Mietin tuolloin, että tuo on nolointa ikinä. Ja tässä sitä ollaan.
Meitä pakkomielteisiä on useita, eri-ikäisiä. Tätä samaa ihmettelyä on näkynyt monissa ulkomaalaistenkin kommenteissa. Yksi ja toinen hämmästelee, miten he voivatkaan olla niin "taggad" tai "obsessed". Monet sanovat vähän tuota samaa kuin sinäkin, että eivät ole olleet yhtä hurahtaneita mihinkään artistiin sitten teinivuosien. Joku aivan käsittämätön vetovoima ja karisma tuossa kolmikossa on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se lataus on yleensä suurempi kun on vaatteet päällä ja mielikuvitus saa tilaa ja luontainen charmi saa loistaa.
Näin juuri. En muista vuosikausiin nähneeni mitään yhtä kuumottavaa kuin Kuckelikuu, vaikka siinä Kevinillä on vaatteiden peitosta kaikki muu paitsi kasvot ja kämmenet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se lataus on yleensä suurempi kun on vaatteet päällä ja mielikuvitus saa tilaa ja luontainen charmi saa loistaa.
Näin juuri. En muista vuosikausiin nähneeni mitään yhtä kuumottavaa kuin Kuckelikuu, vaikka siinä Kevinillä on vaatteiden peitosta kaikki muu paitsi kasvot ja kämmenet.
Ja päässä naurettava mansikkapipo ja koko roolihahmo täysin koominen. Siitä huolimatta mäkään en punastelematta pysty katsomaan Kuckelikuuta. Tuo ei ole pelkästään näyttelijäntaitoa vaan siihen vaaditaan kyllä valtava peruskarisma.
Oho, KAJ ilmeisesti onnistui lämmittämään saunan liian kuukausi ja saamaan aikaan palohälytyksen.😅
Vierailija kirjoitti:
Oho, KAJ ilmeisesti onnistui lämmittämään saunan liian kuukausi ja saamaan aikaan palohälytyksen.😅
Siis liian kuumaksi
Vierailija kirjoitti:
Meitä pakkomielteisiä on useita, eri-ikäisiä. Tätä samaa ihmettelyä on näkynyt monissa ulkomaalaistenkin kommenteissa. Yksi ja toinen hämmästelee, miten he voivatkaan olla niin "taggad" tai "obsessed". Monet sanovat vähän tuota samaa kuin sinäkin, että eivät ole olleet yhtä hurahtaneita mihinkään artistiin sitten teinivuosien. Joku aivan käsittämätön vetovoima ja karisma tuossa kolmikossa on.
Minä en edes teini-ikäisenä fanittanut ketään muita kuin urheilijoita. Olen pienestä pitäen ollut klassisen musiikin kuuntelija. Mutta nyt minuun on iskenyt jokin ihme KAJ-pakkomielle. Ja vaihdevuodetkin ovat jo onnellisesti näin 60 vuoden iässä takana.
Eri
Olen vähän harmitellut piippuhyllypaikkojani jäähallissa, mutta eiköhän tuo charmi yllä sinne asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis liian kuumaksi
Luulin että sanoit vain kuvainnollisesti, mutta heillä onkin instassa postaus aiheesta. En kestä miten huvittavaa😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis liian kuumaksi
Eilisen keikan yleisöreaktioista päätellen sauna on ollut sateesta huolimatta tulikuuma 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja päässä naurettava mansikkapipo ja koko roolihahmo täysin koominen. Siitä huolimatta mäkään en punastelematta pysty katsomaan Kuckelikuuta. Tuo ei ole pelkästään näyttelijäntaitoa vaan siihen vaaditaan kyllä valtava peruskarisma.
Siis Dan-Olehan on naurettavin ja naurattavin ja säälittävin hahmo ikinä. Johon mä siitä huolimatta olen rakastunut korviani myöten ja ryhtyisin Eva-Lisaksi silmääni räpäyttämättä, jos vain voisin. Väitän, etten edes ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis liian kuumaksi
Luulin että sanoit vain kuvainnollisesti, mutta heillä onkin instassa postaus aiheesta. En kestä miten huvittavaa😂
En ole ihan varma, onko se postaus enää Instan sääntöjen mukainen, kun on KAJ pyyhkeet päällä JA liuta palomiehiä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis liian kuumaksi
Mäkin luulin että tää oli kuvainnollista, olisi sopinut keskusteluun kuin nakutettu, kun edelliset kommentit koskivat poikien viehätysvoimaa ja karismaa! Mut olikin ihan tositilanne! 😂
Odotan milloin Suomen mediat kirjoittaa kohuotsikoita tyyliin:
"KAJ aiheutti vaaratilanteen! Palokunta paikalle "
🤣
Ehkä tuo huvittuminen potentiaalisesta vaaratilanteesta on joillekin liikaa, mutta kun imeisesti mitään kovin vakavaa ei käynyt, niin onhan se nyt koomista että ensin pojat kuumentavat yleisön paikan päällä ja ruutujen takana ennennäkemättömän kuumiksi ja sitten heti perään saunakin ylikuumenee😂😂👏
Erityisen huvittavaa että se sattui juuri eilisen keikan jälkeen ja että nimenomaan sauna kuumeni. No ruotsalaiset saunat eivät taida kestää suomalaista saunomista.
Asiahan on vakava, eikä tälle pitäisi nauraa.
Mutta olisin silti halunnut nähdä niiden ruotsalaisten palomiesten ilmeet. Kun säntäävät pillit soiden hätäkeikalle sammuttamaan hotellin saunapaloa, ja paikalla odottaa kolme viattoman näköistä suomalaista bastubrööderiä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuo huvittuminen potentiaalisesta vaaratilanteesta on joillekin liikaa, mutta kun imeisesti mitään kovin vakavaa ei käynyt, niin onhan se nyt koomista että ensin pojat kuumentavat yleisön paikan päällä ja ruutujen takana ennennäkemättömän kuumiksi ja sitten heti perään saunakin ylikuumenee😂😂👏
Erityisen huvittavaa että se sattui juuri eilisen keikan jälkeen ja että nimenomaan sauna kuumeni. No ruotsalaiset saunat eivät taida kestää suomalaista saunomista.
Onkohan niillä Harvian kiukaitakaan edes?