Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9480)
Vierailija kirjoitti:
"Vähän helpottaa ajatus siitä, että lava oli niin matala ja kapea, että takaa ei varmaan nähnyt juuri mitään. Tuskin olisin eteen päässyt kuitenkaan."KIITOS! Rakastan tätä, suomalaisuuden ytimeen! Kuin suoraan Kaffitårista... Niin huonosti ei asiat voi olla, ettei ne siitä vielä huonontua. Jos kissa oksentaa, se oksentaa valkoiselle matolle. :D
https://www.facebook.com/1119252093/videos/pcb.1161311999382779/2049221…
Jambalaya oli niin pahaa että sinihai maistui ravunpyrstölle ja omistaja syötti sapuskan koiralleen. Koira sen sitten oksensi vitivalkoiselle matolle, mutta skitsamma.
Vierailija kirjoitti:
Ja näittekö videon Vems pojk e du alusta, kun Jakob luo Benjamin-roolista tutut viattoman flirttailevat katseet suoraan edessä olevaan kuvaavaan faniin ja naurahtaa vähän?
Vähän helpottaa ajatus siitä, että lava oli niin matala ja kapea, että takaa ei varmaan nähnyt juuri mitään. Tuskin olisin eteen päässyt kuitenkaan. Mahtava tunnelma kyllä varmasti välittyi myös taakse.
Joo tuo Jakob-videon kuvaajafani on saanut elämänsä otoksen 😊
Vierailija kirjoitti:
Tuo äskeiseen viestiini laittama emojijono oli pidempi, mutta palsta ei näköjään suostu näyttämään kaikkia. Joka tapauksessa, aikamoiseksi punasteluksi varmaan menisi, jos pääsisi eturiviin noin lähelle lavaa. Ja joo, näin myös videon jossa Jakob nauraa suoraan kameralle Vems pojkin alussa. Ihana!
Näkyisikö tämä https://www.facebook.com/reel/1557080175673886
I did not survive this interaction...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näittekö videon Vems pojk e du alusta, kun Jakob luo Benjamin-roolista tutut viattoman flirttailevat katseet suoraan edessä olevaan kuvaavaan faniin ja naurahtaa vähän?
Vähän helpottaa ajatus siitä, että lava oli niin matala ja kapea, että takaa ei varmaan nähnyt juuri mitään. Tuskin olisin eteen päässyt kuitenkaan. Mahtava tunnelma kyllä varmasti välittyi myös taakse.Joo tuo Jakob-videon kuvaajafani on saanut elämänsä otoksen 😊
Mutta ajattelepa asiaa Jakobin näkökulmasta: Hän katsoo silmiin mutta vastassa on vain vain tuhat puhelinta.
💚🤎💜 -Jakob-stadissa ei kukaan tainnut edes huomata sadetta, niin ihanasti KAJ paistoi aurinkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä katsellut videoita eiliseltä keikalta ja pakko myöntää, nyt olen vähän kateellinen paikallaolijoille.
Samalla mietin miksi ihmeessä en itse mennyt paikalle. Paikkahan oli Tulholman kupeessa ja siellä olisi voinut majoittua. Joku oli tullut Englannista, joten minun matkani ei olisi ollut mitään siihen verrattuna. Rahaa tietty olisi mennyt, mutta vaikutti olleen sen arvoista.
Tillsammans följer vi KAJ -ryhmässä on kirjoitettu että keikka oli kesän paras. Videoiden perusteella katsojat olivat lavassa kiinni ja hoilasivat mukana niin innokkaasti että KAJ'ta itseäänkin nauratti. Kateeksi käy; olin itse niitä jotka olivat erehtyneet Nordis Live -keikalla ostamaan VIP-lipun eivätkä nähneet mitään, koska kaikki muut seisoivat edessä ja me VIP-katsojat istuttiin parkkipaikan perällä ja syötiin skagenröraa. Saatana.
Just tuon takia en olisi ostanut VIP-lippua jäähallikeikalle vaikka olisi ollut rahaakin. En mene sinne sivuasioiden takia vaan pyrin pääsemään ihan lavan eteen eturiviin (permantolippu siis) enkä voi riskeerata etten saisikaan hyvää paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässä nyt jotain aivan käsittämättömän suloista https://www.instagram.com/reel/DNq50mA0Bt2/?igsh=MTBxaGJ3OWM4MXBlZw%3D%…
Juu. Eikä pelkästään suloista, vaan yläkerrasta kuuluu suorastaan... skratt. SITÄ ne Vöyrin peräkylien nörtit eivät satavarmasti osanneet ennustaa etukäteen (vaikka siis kuninkaan kättelyn osasivatkin), että niistä vielä harmaine kostyymeineen ja kravatteineen sukeutuu myös kansainvälisiä seksisymboleja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän helpottaa ajatus siitä, että lava oli niin matala ja kapea, että takaa ei varmaan nähnyt juuri mitään. Tuskin olisin eteen päässyt kuitenkaan. Mahtava tunnelma kyllä varmasti välittyi myös taakse.Joo tuo Jakob-videon kuvaajafani on saanut elämänsä otoksen 😊
Mutta ajattelepa asiaa Jakobin näkökulmasta: Hän katsoo silmiin mutta vastassa on vain vain tuhat puhelinta.
itse olen surkea kuvaamaan, mutta olen huomannut, että kuvaajilla on yleensä puhelin naaman vieressä tai yläpuolella niin, että pystyvät ihme kyllä sekä katsomaan että kuvaamaan samaan aikaan. Onneksi kuvaavat ja jakavat, jotta muutkin saavat nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vähän helpottaa ajatus siitä, että lava oli niin matala ja kapea, että takaa ei varmaan nähnyt juuri mitään. Tuskin olisin eteen päässyt kuitenkaan."KIITOS! Rakastan tätä, suomalaisuuden ytimeen! Kuin suoraan Kaffitårista... Niin huonosti ei asiat voi olla, ettei ne siitä vielä huonontua. Jos kissa oksentaa, se oksentaa valkoiselle matolle. :D
https://www.facebook.com/1119252093/videos/pcb.1161311999382779/2049221…
Jambalaya oli niin pahaa että sinihai maistui ravunpyrstölle ja omistaja syötti sapuskan koiralleen. Koira sen sitten oksensi vitivalkoiselle matolle, mutta skitsamma.
Ai koirako se olikin... muisti pettää jo mummoikäisellä. Mutta jåå, skitsamma, åt helvete joka tapauksessa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässä nyt jotain aivan käsittämättömän suloista https://www.instagram.com/reel/DNq50mA0Bt2/?igsh=MTBxaGJ3OWM4MXBlZw%3D%…
Juu. Eikä pelkästään suloista, vaan yläkerrasta kuuluu suorastaan... skratt. SITÄ ne Vöyrin peräkylien nörtit eivät satavarmasti osanneet ennustaa etukäteen (vaikka siis kuninkaan kättelyn osasivatkin), että niistä vielä harmaine kostyymeineen ja kravatteineen sukeutuu myös kansainvälisiä seksisymboleja...
😂😂
Nuo Nordiksen VIP-järjestelyt - ja koko esiintymispaikan muutkin järjestelyt - ovat saaneet paljon kritiikkiä osakseen. Oliko tämä keikkapaikka nyt käytössä ekaa kesää? Jos meinaavat jatkaa tulevina vuosina, niin kannattanee miettiä vähän uusiksi koko homma. Minäkin olin siellä KAJ'ta katsomassa ja olin jo ostamassa VIP-lippua, mutta päädyin onneksi - näin jälkikäteen ajateltuna - ihan peruslippuun.
Nordis oli käytössä ekaa ja luultavasti viimeistä kesää. Ainakin tämän ensikertalaisen keikkajärjestäjän hoidossa. Sanoisin, että osaava järjestäjä kyllä taikoisi siitäkin ihan hyvän paikan, mutta paino sanalla osaava.
Vierailija kirjoitti:
Nuo Nordiksen VIP-järjestelyt - ja koko esiintymispaikan muutkin järjestelyt - ovat saaneet paljon kritiikkiä osakseen. Oliko tämä keikkapaikka nyt käytössä ekaa kesää? Jos meinaavat jatkaa tulevina vuosina, niin kannattanee miettiä vähän uusiksi koko homma. Minäkin olin siellä KAJ'ta katsomassa ja olin jo ostamassa VIP-lippua, mutta päädyin onneksi - näin jälkikäteen ajateltuna - ihan peruslippuun.
Olen kirjoittanut tänne aiemminkin että päädyin hankkimaan VIP-liput, koska kaverilleni on annettu elinaikaa puoli vuotta eikä hän olisi jaksanut seisoa. Minulla ei ollut edes nälkä enkä syönyt niitä herkkuja, mutta onhan se nyt ihan perseestä että kaikkein kalleimmilla lipuilla saa kaikkein huonoimmat paikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂
Naura sinä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä kaikenlaisia äänestyksiähän aina on. Kaj'n pojat voisi heittämällä valita ainakin vuoden positiivisimmiksi suomalaisiksi ja Suomen seksikkäimmiksi miehiksi (voittavat taannoin valitun Petteri Orpon 100-0), ja mitähän kaikkea...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tänne aiemminkin että päädyin hankkimaan VIP-liput, koska kaverilleni on annettu elinaikaa puoli vuotta eikä hän olisi jaksanut seisoa. Minulla ei ollut edes nälkä enkä syönyt niitä herkkuja, mutta onhan se nyt ihan perseestä että kaikkein kalleimmilla lipuilla saa kaikkein huonoimmat paikat.
No tämä on just osoitus siitä järjestäjien täydellisestä kokemattomuudesta. Tosi harmin paikka, mutta minkäs enää siinä tilanteessa teen. Ihanaa että kaverisi pääsi kuitenkin edes kuulemaan Kaj'ta vaikkei sitten ehkä näkemään heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä kaikenlaisia äänestyksiähän aina on. Kaj'n pojat voisi heittämällä valita ainakin vuoden positiivisimmiksi suomalaisiksi ja Suomen seksikkäimmiksi miehiksi (voittavat taannoin valitun Petteri Orpon 100-0), ja mitähän kaikkea...
Niinpä. Mulle tuli pienenä (mutta tietty positiivisena) järkytyksenä se, että Pohjanmaan pukumiehet halutessaan voivat myös tihkua eroottista latausta niin, että ainakin mulle tulee kuumempi kuin bastun ylälauteilla (mutta mitäpä he eivät voisi, näköjään). Hohhoijjaa mitä menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂
Naura sinä vaan.
Eiköhän toi nauru ole tarkoitettu ihan hyväksyväksi myötänauruksi, niin mä ainakin ymmärrän...?
Vakavasti puhuen mietin taas tätä miltei pakkomielteistä fanitustani. Onkohan tämä joku vaihdevuosiin ja teini-ikään liittyvä juttu? 40 vuotta tässä välissä olin ihan normaali musiikin kuluttaja, mutta nyt täysin yllättäen KAJ vie suuren osan vapaa-ajastani. Tiedän, että kaikki fanit eivät ole vaihdevuosi-ikäisiä, mutta omalla kohdallani mietin liittyyköhän hormooneihin. Murrosiässä minulla oli vähän samanlaista.
Muistan kun ollessani nuori tätini, joka oli tuolloin n. 50v, fanitti armottomasti Jari Sillanpäätä ja puhui avoimesti ihastuksestaan. Mietin tuolloin, että tuo on nolointa ikinä. Ja tässä sitä ollaan.
Näinpä, lohduttaudutaan sillä että eihän siellä olis nähnyt mitään kuitenkaan. Paska sääkin ja kaikkea! 😆