Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9489)
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisiin faniryhmiin kertyy ihmisiä, jotka ei käy ihan täysillä. Huomaahan sen tuosta Kaj-ryhmästäkin. Olen muutaman kerran lukenut sieltä kommentteja, kun joku viisas algoritmi mulle(kin) niitä syöttää omalle sivulleni. Siellä on ainakin yksi tyyppi, joka ilmeisen aidosti kuvittelee olevansa parisuhteessa yhden Kaj'n jäsenen kanssa. Se on se suosion lieveilmiö, jonka Vöyrin pojatkin nyt valitettavasti joutuu kohtaamaan.
Joo, eikä siinä paljon säännöt auta. Kommenttien moderoinnistakin tulee kritiikkiä. Osa kirjoittelee myös siihen pienempään, Tillsammans följer vi Kaj -ryhmään (siinä on VAIN 4.300 jäsentä), osa riehuu tässä isommassa (jossa on tällä hetkellä 14.300 jäsentä) ja suunnittelee yhteistä kokoontumista KAJ On Ice -keikalle.
Se yksi otus on kyllä säälittävä: Min pojkvän Jakob Norrgård. Muutkin ovat häneen hermostuneet.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi ihmiset mainitsevat Facebook-ryhmän jatkuvasti. Jotkut jäsenistä ovat hulluja. Eräs henkilö sanoi, että KAJ ei ollut tarpeeksi suosittu kutsuttavaksi esiintymään UMK:hon, koska he tulivat kolmanneksi satunnaisessa "kuka on suosikkiartistisi tänä kesänä?" -verkkosivuston kyselyssä, jossa 2000 ihmistä äänesti.
Ilmeisesti siis ainoastaan Haloo Helsinki ja Vesterinen yhtyeineen (jotka muistaakseni olivat kyselyn top2, en muista kummin päin) ovat tarpeeksi suosittuja UMK:n väliaikaesiintyjiksi. Taitaa siis olla UMK 2026 väliaikaesiintyjät selvillä! Minkä biisin luulette Vesterisen ja Haloon vetävän?
Ne varmaan vetää Bara bada bastun. Kaikki yhdessä.
Kyllä varmasti kaikkien vähänkään suositumpien bändien fanikuntaan kertyy myös ihmisiä joilla on esim. mielenterveysongelmia tai neurokirjon häiriöitä, ja usein tällaiset ihmiset ovat myös hyvin innokkaita ja fanaattisia fanittajia. Toivottavasti eivät käy liian raskaiksi bändiä kohtaan nämä fanit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisiin faniryhmiin kertyy ihmisiä, jotka ei käy ihan täysillä. Huomaahan sen tuosta Kaj-ryhmästäkin. Olen muutaman kerran lukenut sieltä kommentteja, kun joku viisas algoritmi mulle(kin) niitä syöttää omalle sivulleni. Siellä on ainakin yksi tyyppi, joka ilmeisen aidosti kuvittelee olevansa parisuhteessa yhden Kaj'n jäsenen kanssa. Se on se suosion lieveilmiö, jonka Vöyrin pojatkin nyt valitettavasti joutuu kohtaamaan.
Joo, eikä siinä paljon säännöt auta. Kommenttien moderoinnistakin tulee kritiikkiä. Osa kirjoittelee myös siihen pienempään, Tillsammans följer vi Kaj -ryhmään (siinä on VAIN 4.300 jäsentä), osa riehuu tässä isommassa (jossa on tällä hetkellä 14.300 jäsentä) ja suunnittelee yhteistä kokoontumista KAJ On Ice -keikalle.
Se yksi otus on kyllä säälittävä: Min pojkvän Jakob Norrgård. Muutkin ovat häneen hermostuneet.
En ole facessa, mutta ilmeisesti sama tyyppi joka youtubessa on kommentoinut jok'ikiseen Kaj-videoon tuon "min pojkvän" -jutun?
Kuinkakohan pieni tuo tämäniltaisen konsertin Djuronäsetin esiintymispaikka on? Lava on niin pieni, että tekniikka näyttää täyttävän sen melkein kokonaan. Voisi kyllä olla kivaa olla paikan päällä kun yleisö pääsee ainakin tosi lähelle. Toivottavasti sateesta huolimatta tulee täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkakohan pieni tuo tämäniltaisen konsertin Djuronäsetin esiintymispaikka on? Lava on niin pieni, että tekniikka näyttää täyttävän sen melkein kokonaan. Voisi kyllä olla kivaa olla paikan päällä kun yleisö pääsee ainakin tosi lähelle. Toivottavasti sateesta huolimatta tulee täyteen.
Just tuollaisessa pienessä paikassa olisi kaikkein kivointa nähdä KAJ livenä. Tai sitten kunnon konserttisalissa, missä kunnon akustiikka, mutta ei liian isossa salissa.
Se Dalhallan konsertti on ilmeisesti ollut mahtava kokemus just tuon akustiikan takia. Vaikka se kyllä näytti olevan tosi iso katsomo, mitenhän monta tuhatta katsojaa mahtaakaan vetää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tuollaisessa pienessä paikassa olisi kaikkein kivointa nähdä KAJ livenä. Tai sitten kunnon konserttisalissa, missä kunnon akustiikka, mutta ei liian isossa salissa.
Se Dalhallan konsertti on ilmeisesti ollut mahtava kokemus just tuon akustiikan takia. Vaikka se kyllä näytti olevan tosi iso katsomo, mitenhän monta tuhatta katsojaa mahtaakaan vetää...
Neljätuhatta katsojapaikkaa Dalhallassa. Suomessa on Nilsiässä ja Lieksassa vastaavanlaiset kaivos/louhosareenat, pienemmät tosin.
Olen tässä katsellut videoita eiliseltä keikalta ja pakko myöntää, nyt olen vähän kateellinen paikallaolijoille.
Samalla mietin miksi ihmeessä en itse mennyt paikalle. Paikkahan oli Tulholman kupeessa ja siellä olisi voinut majoittua. Joku oli tullut Englannista, joten minun matkani ei olisi ollut mitään siihen verrattuna. Rahaa tietty olisi mennyt, mutta vaikutti olleen sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä katsellut videoita eiliseltä keikalta ja pakko myöntää, nyt olen vähän kateellinen paikallaolijoille.
Samalla mietin miksi ihmeessä en itse mennyt paikalle. Paikkahan oli Tulholman kupeessa ja siellä olisi voinut majoittua. Joku oli tullut Englannista, joten minun matkani ei olisi ollut mitään siihen verrattuna. Rahaa tietty olisi mennyt, mutta vaikutti olleen sen arvoista.
Tillsammans följer vi KAJ -ryhmässä on kirjoitettu että keikka oli kesän paras. Videoiden perusteella katsojat olivat lavassa kiinni ja hoilasivat mukana niin innokkaasti että KAJ'ta itseäänkin nauratti. Kateeksi käy; olin itse niitä jotka olivat erehtyneet Nordis Live -keikalla ostamaan VIP-lipun eivätkä nähneet mitään, koska kaikki muut seisoivat edessä ja me VIP-katsojat istuttiin parkkipaikan perällä ja syötiin skagenröraa. Saatana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tillsammans följer vi KAJ -ryhmässä on kirjoitettu että keikka oli kesän paras. Videoiden perusteella katsojat olivat lavassa kiinni ja hoilasivat mukana niin innokkaasti että KAJ'ta itseäänkin nauratti. Kateeksi käy; olin itse niitä jotka olivat erehtyneet Nordis Live -keikalla ostamaan VIP-lipun eivätkä nähneet mitään, koska kaikki muut seisoivat edessä ja me VIP-katsojat istuttiin parkkipaikan perällä ja syötiin skagenröraa. Saatana.
Axel oli kätellyt kaikki eturivissä olijat, yleisö oli tosi lähellä! Voi, tuolla olisi tosiaan pitänyt olla paikan päällä!
T. Toinen kadehtija
Eilinen keikka on ilmeisesti ollut aivan maaginen. Jossain kommentissa luki, että paikalla oli sateesta huolimatta ollut yli 1000 katsojaa. Tuo esiintymispaikka on niin pieni, että ilmeisesti oli kuin olikin suunnilleen täynnä.
En tiedä, onnistuuko tämä linkitys, mutta vähän mallia eturivin näkökulmasta eiliseltä keikalta:
https://www.facebook.com/search/top/?q=Tillsammans%20f%C3%B6ljer%20vi%2…
Ja näittekö videon Vems pojk e du alusta, kun Jakob luo Benjamin-roolista tutut viattoman flirttailevat katseet suoraan edessä olevaan kuvaavaan faniin ja naurahtaa vähän?
Vähän helpottaa ajatus siitä, että lava oli niin matala ja kapea, että takaa ei varmaan nähnyt juuri mitään. Tuskin olisin eteen päässyt kuitenkaan. Mahtava tunnelma kyllä varmasti välittyi myös taakse.
Olisi kyllä aivan unelmien täyttymys olla eturivissä tuollaisella keikalla kuin tuo eilinen. Näin jonkun videon jossa Axel tosiaan kiersi kättelemässä koko eturivin ja melkeinpä toka rivinkin! Tosin olen niin ujo, että en tiedä miten päin pystyisin olemaan siinä metrin päässä pojista ja heidän intensiivisestä esiintymisestään. Olisin varmaan 😳🙈🤡😳😍🤪 koko keikan ajan. 😬
"Vähän helpottaa ajatus siitä, että lava oli niin matala ja kapea, että takaa ei varmaan nähnyt juuri mitään. Tuskin olisin eteen päässyt kuitenkaan."
KIITOS! Rakastan tätä, suomalaisuuden ytimeen! Kuin suoraan Kaffitårista... Niin huonosti ei asiat voi olla, ettei ne siitä vielä huonontua. Jos kissa oksentaa, se oksentaa valkoiselle matolle. :D
https://www.facebook.com/1119252093/videos/pcb.1161311999382779/2049221…
Onhan tässä nyt jotain aivan käsittämättömän suloista https://www.instagram.com/reel/DNq50mA0Bt2/?igsh=MTBxaGJ3OWM4MXBlZw%3D%…
Tuo äskeiseen viestiini laittama emojijono oli pidempi, mutta palsta ei näköjään suostu näyttämään kaikkia. Joka tapauksessa, aikamoiseksi punasteluksi varmaan menisi, jos pääsisi eturiviin noin lähelle lavaa. Ja joo, näin myös videon jossa Jakob nauraa suoraan kameralle Vems pojkin alussa. Ihana!