Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9489)

Vierailija
3901/9489 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentit tuntuu olevan yksimielisiä siitä, että KAJ'n näkeminen livenä nostaa fanituksen uudelle tasolle. Itsekin muistan saman tunteen, kun tuli ihan tippa linssiin (ennen Sauna Touria pidetyn) konsertin jälkeen. Miten jotkut voivatkin olla niin taitavia ja karismaattisia.

Minulle tuli Nordiksella kyyneleet silmiin Näsan domnasta kun se oli niin paljon upeampi kuin videoilla.

Ooppera on just se laji, joka pitää ehdottomasti kuulla livenä, jos suinkin mahdollista. Ja periaatteessa täysin akustisesti ilman mikrofoneja ja vahvistimia; Jakob kyllä pystyisi senkin tekemään, ja Kevin ja Axelkin suoriutuisivat tällaisesta versiosta ihan kunnialla. SE se vasta olisi jotain. Eläkäämme toivossa.

Vierailija
3902/9489 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentit tuntuu olevan yksimielisiä siitä, että KAJ'n näkeminen livenä nostaa fanituksen uudelle tasolle. Itsekin muistan saman tunteen, kun tuli ihan tippa linssiin (ennen Sauna Touria pidetyn) konsertin jälkeen. Miten jotkut voivatkin olla niin taitavia ja karismaattisia.

Minulle tuli Nordiksella kyyneleet silmiin Näsan domnasta kun se oli niin paljon upeampi kuin videoilla.

Ooppera on just se laji, joka pitää ehdottomasti kuulla livenä, jos suinkin mahdollista. Ja periaatteessa täysin akustisesti ilman mikrofoneja ja vahvistimia; Jakob kyllä pystyisi senkin tekemään, ja Kevin ja Axelkin suoriutuisivat tällaisesta versiosta ihan kunnialla. SE se vasta olisi jotain. Eläkäämme toivossa.

KAJ on niin sairaan hyvä livenä! Toki todella hyvä muutenkin. Olen tämän kesän aikana nähnyt KAJ'n kolmella keikalla. Eka kerta oli Nordiksella. Silloin jäin katsomaan vähän kauemmaksi ja sivummalle. Seuraavat kerrat jo viisastuneena meninkin sitten lähelle lavaa, jotta näkisin kunnolla kaikki kasvojen ilmeet ym. Ovat varsinainen riemupakkaus ja ilopilleri. Ja se mieletön energia! Logomosta pois lähdettäessä kuulin monen kommentoivan tätä samaa: mikä ilo ja energia. Mä en yhtään ihmettele niitä faneja jotka kiertävät useilla heidän keikoilla peräjälkeen.  Lipun hinnalle 110% vastine ja päälle päätteeksi hyvä ja iloinen mieli pitkäksi aikaa. Nyt vaan fiilistelen täällä kotona keikkavideoiden parissa 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3903/9489 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta oli eilen illalla sekaisin kuin seinäkello, vuorotellen tuli vaan tekstiä "vauva on huollossa" (😂) tai tämän ketjun vikalle sivulle ei päässyt. Se vika sivu oli silloin 195, ja nyt huomasin, etten pääse sivulle 195 edelleenkään, vaan jos klikkaan sitä niin menee palstan etusivulle. Vauvan huolto ei tainnut mennä ihan putkeen.

Vierailija
3904/9489 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta oli eilen illalla sekaisin kuin seinäkello, vuorotellen tuli vaan tekstiä "vauva on huollossa" (😂) tai tämän ketjun vikalle sivulle ei päässyt. Se vika sivu oli silloin 195, ja nyt huomasin, etten pääse sivulle 195 edelleenkään, vaan jos klikkaan sitä niin menee palstan etusivulle. Vauvan huolto ei tainnut mennä ihan putkeen.

Joo sama homma, sivulle 195 ei näköjään  pääse. 

Vierailija
3905/9489 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logomon keikasta vielä.... Olipa hienoa, että siellä oli niin paljon yleisöä, mä olin ihan yllättynyt siitä määrästä. Ilmeisesti tuon paikan kapasiteetti on n. 2000 ( muistelen kuulleeni) joten tupa oli varmaan aika lailla täysi. Ja todella hyvä ja innostunut yleisö, joka eli ja lauloi mukana. Siellä joukossa oli kiva olla - ja laulaa 😄

Vierailija
3906/9489 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Logomolla kapasiteetti 2 000 ja myytyjä lippuja yli 1 900. H-hetkellä varmasti tupaten täyttä, kun otetaan huomioon vapaalippulaiset, toimittajat, kuvaajat jne. Tunnelma nousee automaattisesti, kun kylki kyljessä ollaan, siitä puhumattakaan että näille Kaj'n omille keikoille tulevat vain fanit, eivät satunnaiset ohikulkijat tai paikalle jostain syystä eksyneet.

Ei sillä, ettei Kaj saisi tunnelmaa kattoon, vaikka yleisönä olisi 20 mummoa ja pappaa satunnaisesta vanhainkodista tai verovirkailijoiden tyky-seminaari.

Vierailija
3907/9489 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parasta on se, että Kaj on joka keikalla kuin elämänsä ensimmäisellä ja ainoalla. Meinaavat revetä riemusta ja esiintymisen ilosta, Logomossa olivat melkein lentoon lähdössä. Antavat yleisölle kaikkensa, ja yleisö vastaa huutoon antamalla myös kaikkensa.

En tiedä, mitä mahtavat sekoittaa aamupuuroonsa, mutta jos joskus saan selville, alan lappaa kitusiini samaa ainetta.

Vierailija
3908/9489 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kommentit tuntuu olevan yksimielisiä siitä, että KAJ'n näkeminen livenä nostaa fanituksen uudelle tasolle. Itsekin muistan saman tunteen, kun tuli ihan tippa linssiin (ennen Sauna Touria pidetyn) konsertin jälkeen. Miten jotkut voivatkin olla niin taitavia ja karismaattisia."

Mulle tulee tippa linssiin tällä hetkellä Kom ti byin -kappaleesta. Se on iskeytynyt mun sieluun ja tajuntaan tavalla, joka on ihan yllättänyt itsenikin. Kappaleessa on joku aivan käsittämätön flow, joka vie ainakin minut ihan täysin. Ja teksti on loistava!

Eilenkin illalla kaivoin ja katsoin YT:stä varmaan kaikki videot mitä tästä kappaleesta löysin. Ja nyt kun sen on vielä onnistunut näkemään livenäkin! Aivan mahtava! Kyllä nämä pojat osaavat. 

Vierailija
3909/9489 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kom ti byin toi mulle palan kurkkuun jo ensi kuuntelemalla. Olen kotoisin ihan samanlaisesta pienestä ja syrjäisestä maalaiskylästä (suomenkielisestä tosin), jollaisissa Kaj-pojat on syntyneet ja kasvaneet. Sielu ja sydän ymmärsi koko laulun heti, vaikka pohjamutiaan myöten teksti avautui vasta pienten vöyrinkielen opintojen jälkeen.

Ja kun niin monessa muussakin heidän kappaleessaan on viesti, millainen milloinkin, joka iskee kuin salama. En ole ikinä uskonut mihinkään alieneihin, mutta jos sellaisia on, niin nämä kolme ovat varmaan saapuneet maapallolle joltain kaukaiselta tähdeltä.

Vierailija
3910/9489 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pääsen kyllä sivulle 195, ainakin noiden nuolien avulla. En tiedä vaikuttiko se kun nostin eilen tämän ketjun kun en muuten päässyt lukemaan uusimpia viestejä. 

Vierailija
3911/9489 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pääsen kyllä sivulle 195, ainakin noiden nuolien avulla. En tiedä vaikuttiko se kun nostin eilen tämän ketjun kun en muuten päässyt lukemaan uusimpia viestejä. 

Annatko vähän tech supportia😏. Mitä tarkoittaa keskustelun nostaminen?

Vierailija
3912/9489 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatko vähän tech supportia😏. Mitä tarkoittaa keskustelun nostaminen?

Siis kirjoitin vain viestin ketjuun, kun 195 oli viimeisin sivu siinä vaiheessa jossa oli viestejä. "Kokeilen nostaa tämän ketjun, sillä viimeiselle välilehdelle ei pääse... palsta oli jotenkin sekaisin vähän aikaa (ja on näköjään osittain vieläkin)"

Sitten viestini tuli tietysti näkyviin sille välilehdelle 195. Pääsen sinne yhä, ei se enää heitä mua etusivulle. Tosin ei kai tuo enää toimi kun nyt ollaan jo edetty. Outo juttu kaiken kaikkinensa. 

Vierailija
3913/9489 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään KAJ esiintyy Tukholman lähellä Djurönäsetissä, lienee jo Tukholman saaristoa. Sinne on luvattu sateista, toivottavasti ei tule Pietarsaaren toisinto, jotta pojat eivät kastu likomäräksi.  Faceryhmässä jotkut aprikoivat, tuleeko yleisöä paikalle, kun tiedossa on huonoa säätä. Esiintymispaikka on aika pieni muutoinkin, mutta kuvista päätellen ihan  viehättävä. Toivotaan, että faneilta löytyy erähenkeä sen verran, että menevät katsomaan. 

Vierailija
3914/9489 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee edelleen toi teksti kun yritän mennä tähän ketjuun google haun kautta😅 meen yleensä aina googlen kautta ja ihmettelin että jopas on palsta pitkään alhaalla, kun en vielä tänään iltapäivälläkään päässyt tänne. Sitten tajusin kokeilla vauvan etusivua ja vihdoin pääsinkin😂 Google haun kautta en pääse vieläkään.

Vierailija
3915/9489 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi muuten olla niin että toimii niille ketkä sille sivulle jotain kirjoitti, koska mä kirjoitin sille sivulle myös ja mullakin toimii se sivu ihan normaalisti!

Vierailija
3916/9489 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee edelleen toi teksti kun yritän mennä tähän ketjuun google haun kautta😅 meen yleensä aina googlen kautta ja ihmettelin että jopas on palsta pitkään alhaalla, kun en vielä tänään iltapäivälläkään päässyt tänne. Sitten tajusin kokeilla vauvan etusivua ja vihdoin pääsinkin😂 Google haun kautta en pääse vieläkään.

Mulla on tää ketju puhelimella selaimessa nykyään aina yhdellä välilehdellä auki. Tai on ollut siitä asti kun tästä tuli tällainen faniketju. Ei sillä että roikkuisin täällä paljon tai mitään...

Vierailija
3917/9489 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään KAJ esiintyy Tukholman lähellä Djurönäsetissä, lienee jo Tukholman saaristoa. Sinne on luvattu sateista, toivottavasti ei tule Pietarsaaren toisinto, jotta pojat eivät kastu likomäräksi.  Faceryhmässä jotkut aprikoivat, tuleeko yleisöä paikalle, kun tiedossa on huonoa säätä. Esiintymispaikka on aika pieni muutoinkin, mutta kuvista päätellen ihan  viehättävä. Toivotaan, että faneilta löytyy erähenkeä sen verran, että menevät katsomaan.

Näyttää sen verran pieneltä ja intiimiltä paikalta, että eiköhän sinne väkeä kerry hyvän keikan kannalta riittävästi. Kaj'n fanit on aika fanaattista väkeä ja tässä viikonvaihteessa on poikien näkemiseen viimeinen tilaisuus pitkään aikaan, siis Ruotsissa. Uppsalan molemmat konsertit (sunnuntaina) on loppuunmyytyjä, joten halukkaiden on mentävä tänään Djuronäsetiin tai huomenna Kumlaan.

Vierailija
3918/9489 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi ihmiset mainitsevat Facebook-ryhmän jatkuvasti. Jotkut jäsenistä ovat hulluja. Eräs henkilö sanoi, että KAJ ei ollut tarpeeksi suosittu kutsuttavaksi esiintymään UMK:hon, koska he tulivat kolmanneksi satunnaisessa "kuka on suosikkiartistisi tänä kesänä?" -verkkosivuston kyselyssä, jossa 2000 ihmistä äänesti.

Vierailija
3919/9489 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, varmasti löytyy. Pietarsaaressa tuli taivaalta akkoja äkeet selässä, mutta silti paikalla (pikkukaupungissa) oli yli neljätuhatta ihmistä. Ja Kaj huseerasi litimärkänä lavalla, jossa vesi lainehti nilkkoihin. Loistava fiilinki rampin molemmin puolin, pojat veti täysillä ja yleisö jammaili täysillä.

Vierailija
3920/9489 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi ihmiset mainitsevat Facebook-ryhmän jatkuvasti. Jotkut jäsenistä ovat hulluja. Eräs henkilö sanoi, että KAJ ei ollut tarpeeksi suosittu kutsuttavaksi esiintymään UMK:hon, koska he tulivat kolmanneksi satunnaisessa "kuka on suosikkiartistisi tänä kesänä?" -verkkosivuston kyselyssä, jossa 2000 ihmistä äänesti.

En kuulu tuohon ryhmään jäsenenä mutta joskus olen käynyt siellä katsomassa videoita ja muuta KAJ-materiaalia. Satunnaisesti olen vilkaissut ruotsalaisten kommentteja KAJ'sta, periaatteessa kiinnostelee, mitä mieltä ihmiset ovat. Pitää paikkansa, että ryhmässä näyttää olevan porukkaa vähän joka lähtöön... Riitaisuuttakin on esiintynyt. Sinänsä hassua, että joku fan-club, jossa nyt luulisi olevan aika samanmielistä porukkaa, saa riitoja aikaan. Liekö ryhmä jo liian suuri, 14000 jäsentä...?

Tuo ryhmä on ollut julkinen, mutta muuttuu näköjään yksityiseksi syyskuun alussa. Ehkä se vähän suitsii tuota kommentointiakin sitten.