Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö hajuvettä joka päivä?

Vierailija
25.08.2025 |

Itse tykkään laittaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä laitan myös päivittäin, mutta hyvin maltillisesti. En läträä kun muuten saan itse päänsärkyä 😄

Vierailija
2/21 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä hajuvesiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajustettua deodoranttia kyllä, hajuvettä en.

Vierailija
4/21 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kyllä, joka päivä. Olen tuoksujen harrastaja, minulla on niitä kuutisenkymmentä kappaletta. 

Vierailija
5/21 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän joka päivä. Minulla on niitä erilaisia n 30 pulloa. Toki vanhimmat ei enää varmaan kovin hehkeitä, mutta en raski niitä pois heittää missään nimessä. Esim. Talisman ja Montana.

Mökillä en käytä, joten koira tietää että jonnekin ollaan lähdössä, kun laitan parfyymia. Silloin hän ei päästä minua silmistään.

Vierailija
6/21 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin käyttää hajuvesiä ennen sairastamaani koronaa ja olin jopa niiden keräilijä. Korona aiheutti minulle kuitenkin voimakkaan hajuvääristymän, minkä vuoksi hajuvedet sekä niiden käyttäjät haisevat nykyään joko eltaantuneelle hiensekaiselle sipulille tai vaihtoehtoisesti pelkästään tunkkaiselle:(

Vierailija
7/21 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän. Olen käyttänyt teini-ikäisestä asti aina hajuvettä ja olo on ihan alaston ilman sitä.

Vierailija
8/21 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivastan estottomasti haisunäätien päälle, pärskis!

Vierailija
9/21 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en poistu kämpiltä niin en tietenkään. Jos poistun niin dödö ja hajuvesi koska en jaksa peseytyä joka päivä.

Vierailija
10/21 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käytän. Olen käyttänyt teini-ikäisestä asti aina hajuvettä ja olo on ihan alaston ilman sitä.

Kuole

Vierailija
11/21 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en poistu kämpiltä niin en tietenkään. Jos poistun niin dödö ja hajuvesi koska en jaksa peseytyä joka päivä.

Hikesi haisee läpi, hyi saasta! Elukka.

Vierailija
12/21 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käytä ikinä.

Vierailija
13/21 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Kevyitä tuoksuja maltillisesti. Tuoksusta aavistuksen saa vain jos tulee ns. iholle. Älä siis tule lähelle vaan pidä hajurako. 

Itse olen tuoksuyliherkkä mutta haistelen silti sata kertaa mieluummin muiden hajuvesiä kuin tupakkaa, vanhan viinan löyhkää tai kaikkein pahin, pesemättömien ihmiskehojen ja likaisten vaatteitten kuvottavaa löyhkää.

Vierailija
14/21 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän. Kevyitä tuoksuja maltillisesti. Tuoksusta aavistuksen saa vain jos tulee ns. iholle. Älä siis tule lähelle vaan pidä hajurako. 

Itse olen tuoksuyliherkkä mutta haistelen silti sata kertaa mieluummin muiden hajuvesiä kuin tupakkaa, vanhan viinan löyhkää tai kaikkein pahin, pesemättömien ihmiskehojen ja likaisten vaatteitten kuvottavaa löyhkää.

Ai jaa? Mä haistelen mieluiten PUHTAITA ihmisiä :) En hajuvedessä itseään kylvettäneitä pissaliisoja joille kainaloiden pesu aamuisin on ylitsepääsemätöntä. 

Hajuvesi ei peitä alleen kaikkea tuota paskaa. Se haisee sieltä läpi.

Vierailija
15/21 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rappukäytävässä ja avokonttorissa haisee parfyymit, vaikka ketään ei näy eikä kuulu. Takuuvarma yliannostelun merkki. Itse käytän vain ertyistilanteissa hillitysti.

Vierailija
16/21 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodymistejä käytän päivittäin, hajuvedet juhliin tai ravintoillallisiin. :)

Vierailija
17/21 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa? Mä haistelen mieluiten PUHTAITA ihmisiä :) En hajuvedessä itseään kylvettäneitä pissaliisoja joille kainaloiden pesu aamuisin on ylitsepääsemätöntä. 

Hajuvesi ei peitä alleen kaikkea tuota paskaa. Se haisee sieltä läpi.

Ja et sitten ymmärtänyt lukemaasi! Minä olen aiemman kans samaa mieltä. Aiempi ei kertonut peittävänsä oman likaisen kehon hajuja hajuvedellä. Kyllä minulla tuli käsitys, että kevyt tuoksu sipaistaan puhtaalle iholle. Näin minäkin teen.

Vierailija
18/21 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain silloin, kun pukeudun kesämekkoon.

Vierailija
19/21 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän uloslähtiessä ja nukkumaanmennessä. Alkutuoksun jälkeen en haista mitään. 

Vierailija
20/21 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ruskean talon hajuvettä. Se on niin tehokasta ainetta että haisee pari metriä vastatuuleenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän