Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsenlapset on lihavia ja tytär ei tee asialle mitään

Surettaa lastenlasten puolesta
01.12.2022 |

Olen hänelle monta kertaa asiasta sanonut, mutta ei ota varoituksia kuuleviin korviinsa. 11v tyttö ja 14v poika ja molemmilla mahat roikkuu ja syövät pelkkää sokeria ja ties mitä suttua, eikä mitään rajaa ole. Veljeni kuoli diabetekseen viisikymppisenä ja olen tyttärelle sanonut että samaa kohtaloa ei näillä lapsilla pidä olla, mutta pelkästään vähättelee! Olen vienyt nutriletteja ja välillä kaikkia terveellisiä ruokia mennessäni sinne, mutta tiedän että kaikki varmaan jääneet syömättä. Mitä tässä voin tehdä, vai pitääkö vain odottaa että lapsenlapset kuolevat läskiin kun tytär (joka ei hoikka ole itsekään) syöttää heitä muodottomiksi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka meinasin vastata asiallisesti mutta jos oikeasti viet nutriletteja niin enpä taida viitsiä.

Vierailija
2/13 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole lasten vanhempi eli et voi tehdä asialle mitään. Ei auta kuin toivoa että kouluterkkari tms. ulkopuolinen taho takoo vanhempien pääkoppaan järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiseten todellakaan pidä syödä nutrilettejä. Vaikka provohan tämä varmaan oli. Anna kasvurauha lapsenlapsillesi.

Vierailija
4/13 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäiseten todellakaan pidä syödä nutrilettejä. Vaikka provohan tämä varmaan oli. Anna kasvurauha lapsenlapsillesi.

Norsun neuvo. Mikä kasvurauha? Mahan kasvurauhako?

Vierailija
5/13 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä terveydenhoitaja koulussa varmasti huomauttaa ylipainosta.

Vierailija
6/13 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Nutrilett asia paljasti heti provoksi!!

Vierailija
7/13 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on uusi normaali. Ei sille mitään voi.

Vierailija
8/13 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Nutrilett asia paljasti heti provoksi!!

Ei se välttämättä ole. Näin tyhmiä ihmisiä oikeasti on olemassa.

Vierailija
9/13 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa minulle miksi nutriletteja ei saisi viedä? Ne on laihduttamiseen tarkoitettuja tuotteita ja minun työkaverini sai näillä yli 20 kiloa pois, joten varmasti toimii myös näille lapsille. Ongelma on vaan se, että tytär ei välinpitämättömyytensä takia niitä viitsi lapsille laittaa, vaan lojuvat kaapin perällä.

Vierailija
10/13 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa minulle miksi nutriletteja ei saisi viedä? Ne on laihduttamiseen tarkoitettuja tuotteita ja minun työkaverini sai näillä yli 20 kiloa pois, joten varmasti toimii myös näille lapsille. Ongelma on vaan se, että tytär ei välinpitämättömyytensä takia niitä viitsi lapsille laittaa, vaan lojuvat kaapin perällä.

Jos lasten ruokavalio on nyt "suttua ja sokeria", niin eiköhän normaali terveellinen kotiruoka olisi ensimmäinen vaihtoehto, eikä joku Nutrilett.

Vierailija
11/13 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen liikuntaharrastus, viet vaikka kiipeilemään. Sen on oltava jotain mukavaa tekemistä yhdessä, painosta ei pidä sanoa tai vihjaista mitenkään. 

Vierailija
12/13 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole lasten vanhempi eli et voi tehdä asialle mitään. Ei auta kuin toivoa että kouluterkkari tms. ulkopuolinen taho takoo vanhempien pääkoppaan järkeä.

Mummon pääkoppaan tässä järkeä pitäisi takoa. Pitäisi huoli omista asioistaan.

Vierailija
13/13 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummon pääkoppaan tässä järkeä pitäisi takoa. Pitäisi huoli omista asioistaan.

Niin että lastenlasten terveydestä ei saisi olla kiinnostunut?