Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (20491)
Tillsammans följer vi KAJ -ryhmässä joku valittaa että sivukatsomosta oli ollut huono näkyvyys eikä äänentoistokaan kantanut sinne saakka. Harkitsin itse Economy Plus VIP -katsomoa, mutta kartan perusteella se oli niin kaukana lavasta että tuskin olisi nähnyt sieltä mitään.
Vau! Olen aivan puulla pähän lyöty ja lekalla perään. Mikä konsertti ja efterfest! Tästä tasaantuessa menee nyt hetki. Teatrossa kuultiin Rejpelts miss Valborg, joka on yksi mun lempikappaleita. Menin Teatroon vasta yhdentoista jälkeen, joten lähellekään lavaa ei päässyt. Jotain sentään onnistuin näkemään siitä paikasta, mihin oli pakko jäädä seisomaan kun lähemmäs ei päässyt. Olipahan elämys!
Vierailija kirjoitti:
Tillsammans följer vi KAJ -ryhmässä joku valittaa että sivukatsomosta oli ollut huono näkyvyys eikä äänentoistokaan kantanut sinne saakka. Harkitsin itse Economy Plus VIP -katsomoa, mutta kartan perusteella se oli niin kaukana lavasta että tuskin olisi nähnyt sieltä mitään.
Stadion on stadion eikä konserttisali. Ainahan voi valittaa, mistä vaan. Joku toinen taas mun mielestä sanoi että hyvä äänen laatu ja -toisto. Varmaan riippui paikasta missä oli. Olin permannolla aika edessä ja siinä ainakin ihan ok.
Alkaakohan Vörjeans keikkailla jatkossa edes hieman? Nyt kun tuli huomattua, että faneja olisi tulossa kuuntelemaan vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stadion on stadion eikä konserttisali. Ainahan voi valittaa, mistä vaan. Joku toinen taas mun mielestä sanoi että hyvä äänen laatu ja -toisto. Varmaan riippui paikasta missä oli. Olin permannolla aika edessä ja siinä ainakin ihan ok.
Olin A-katsomossa viimeisellä penkkirivillä. Ainakin sinne äänentoisto toimi. Minun oli pakko käyttää korvatulppia, ja harmitti, että en ollut hankkinut erityisesti musiikin kuunteluun tarkoitettuja tulppia. Tavallisten läpi äänen laatu ei ole kuitenkaan ihan yhtä hyvä. Näkyvyys oli todella hyvä, mutta toki kaikki lavalla olijat näkyivät aika pieninä etäisyyden takia silloin, kun juuri heitä ei näytetty screenillä.
Kevinin perhettä näkyi oleva lasi-ikkunallisessa aitiossa juuri takanani. Käsittääkseni Economy Plus VIP -paikat olivat vastaavissa aitioissa A-katsomon toisessa päässä. (Aitioista pääsi ulos niiden eteen eli konserttia ei tarvinnut kuunnella lasi-ikkunan takaa.)
Vierailija kirjoitti:
Huh huh! Hotellille palattu keikalta. Jalat kipeänä pomppimisesta. Kahden tunnin setti oli aikamoinen. Olen niiiiin tyytyväinen, että soittivat Tango taas ja Polka i Pittjärv. Ja Live Love Leif!!! Ja uusi biisi Man Cave oli myös hyvä. Oli hauskoja juontoja ja välispiikkejä, pojat ehtivät puhua kun yleisö ei ehkä kirkunut päälle yhtä vimmatusti Hemmaplanilla kuin KOIssa. Kyllä allekirjoitan tätä jonkun tekemää huomiota, että kotiyleisön suomenruotsalaiset ovat hitusen arvokkaammin ja hillitymmin keikalla vs ulkomaalaiset ja suomenkieliset.
Sain Economy Plus rahan napattua! Axelin kuvalla. Voin kuolla onnellisena :)
Mä sain kaikkien kolmen rahat!
Vierailija kirjoitti:
Alkaakohan Vörjeans keikkailla jatkossa edes hieman? Nyt kun tuli huomattua, että faneja olisi tulossa kuuntelemaan vaikka kuinka.
Toivon todella, niin että itsekin pääsisin paikalle. Kuinka pitkä setti oli? Soittivatko Sorgens dag?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella, niin että itsekin pääsisin paikalle. Kuinka pitkä setti oli? Soittivatko Sorgens dag?
Noin tunti. Ei mun mielestä tullut Sorgens dag, mutta Vörådagan ja Ta me heim 😊 Ja Grillin.
Tunnelma herättyäni on du e itt na ung na meir. Ehkä hieman vähempi pomppiminen olisi ollut parempi. Mutta eihän se olisi ollut yhtä hauskaa. Ehkä oli hyväkin etten Teatroon päässyt kun nyt jo kävelen seiniin nojaten. Kertokaa lisää sieltä!?
Man Cave täytyy nyt kuunnelka uudestaan ja ottaa paremmin selvää sanoista. Saatiin joka tapauksessa selvyys niihin olutvihjeisiin.
Encore:
Vierailija kirjoitti:
Tunnelma herättyäni on du e itt na ung na meir. Ehkä hieman vähempi pomppiminen olisi ollut parempi. Mutta eihän se olisi ollut yhtä hauskaa. Ehkä oli hyväkin etten Teatroon päässyt kun nyt jo kävelen seiniin nojaten. Kertokaa lisää sieltä!?
Mun mielestä tunnelma Teatrossa oli huikea! Ja todella tiivis!
Eikö keikoilla voisi olla pomppukeinukatsomo nivelten säästämiseksi? Kun tänk om alla positiva hälsoefektar!
Tillsammans-ryhmässä yksi sepittää poikien kertoneen, että jonottajille järjestetty munkki- ja mehutarjoilu viittaa KAJ'n ensimmäisen esiintymisen palkkioon. Ovat kuulemma kertoneet sellaisesta. Never heard. Monessa yhteydessä he ovat puhuneet, joskus näyttäneetkin, pizzerian lahjakorttia, joka jäi käyttämättä kun firma lopetti pian sen jälkeen. Kortti on seinällä muistona Norrvallan 2009 keikasta. Muunlaisia tietoja toisilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tosiaan riippui paikasta ja kyllä mun mielestä asiallista kritiikkiä saa esittää. Olin katsomossa A6 ja kyllä sielläkin noita äänentoisto-ongelmia oli, vaikka konsertti hyvä olikin jne. Tietysti suoraan lavasta katsottuna on paras äänentoisto, mutta kun sivukatsomotkin oli käytössä, niin toki toivoisi että se olisi ollut yhtä hyvä niissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Tillsammans-ryhmässä yksi sepittää poikien kertoneen, että jonottajille järjestetty munkki- ja mehutarjoilu viittaa KAJ'n ensimmäisen esiintymisen palkkioon. Ovat kuulemma kertoneet sellaisesta. Never heard. Monessa yhteydessä he ovat puhuneet, joskus näyttäneetkin, pizzerian lahjakorttia, joka jäi käyttämättä kun firma lopetti pian sen jälkeen. Kortti on seinällä muistona Norrvallan 2009 keikasta. Muunlaisia tietoja toisilla?
Joskus ovat kertoneen possumunkin ja punaisen limsan olleen heidän alkuaikojen raider, kunnes huomasivat, että jos meinaa hyppiä lavalla toista tuntia on parempi syödä lämmintä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin tunti. Ei mun mielestä tullut Sorgens dag, mutta Vörådagan ja Ta me heim 😊 Ja Grillin.
Joo, Sorgens dagia ei tullut, harmi, mutta muuten taisi tulla kaikki biisit Born to börn -levyltä! Ihanat Grillin, Vörådagan ja Marlene! Aika tarkkaan tunnin taisi kestää. Olin aika huonolla paikalla kun tulin myöskin vasta joskus klo 23 jälkeen. Eikä yökerhoympäristö ole muutenkaan mikään suosikkini, mutta tietysti Vörjeansille sopiva...
Äänentoistossa oli ajoittain haasteita, basso välillä jyrisi, tärisi ja särki niin että peitti alleen kaiken muun äänen. Näin ainakin kokemukseni permannolta. Mutta onneksi vain hetkittäin! Suurin osa konsertista kuulosti oikein hyvältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Sorgens dagia ei tullut, harmi, mutta muuten taisi tulla kaikki biisit Born to börn -levyltä! Ihanat Grillin, Vörådagan ja Marlene! Aika tarkkaan tunnin taisi kestää. Olin aika huonolla paikalla kun tulin myöskin vasta joskus klo 23 jälkeen. Eikä yökerhoympäristö ole muutenkaan mikään suosikkini, mutta tietysti Vörjeansille sopiva...
Lisään vielä, että Marlene jäi mulla nyt eilisen keikoista korvamadoksi. No, ei huono ollenkaan!
Ei ehkä ihan näin massiivista, mutta eiköhän viimeistään KAJ 20 ole tulossa.