Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (20491)
Mäkin täällä jännitän ja seuraan someja 180km päässä, vaikka vähän kateus meinaa iskeä niin ei voi olla seuraamattakaan.
Minä (230 km) ajattelen ruveta katsomaan KAJ-musikaaleja lämppäreiden aloitettua. Siis jos onnistun keskittymään. Tai sitten lyhyempinä pätkinä tähän ketjuun linkitettyjä esityksiä, niitä on onneksi runsain mitoin.
Mitä aikovat tehdä keikan jälkeen ne fanit, jotka eivät saaneet lippua Vörjeansin after partyyn? Meneekö kaikki vaan hotellille nukkumaan vai kokoontuuko porukka johonkin jatkoille? Itselleni ei koskaan tullut sähköpostiin linkkiä lipun ostoon, joten Vörjeans jää väliin (kyllä, k
atsoin roskapostin ja palautin poistetut viestit, mutta ei löytynyt sieltäkään).
Toivottavasti joku tosiaan laittaa vähän klippejä tännekin!
Tulin jo ajoissa kuuntelemaan Josefiinaa. Hän on hyvä ja karismaattinen esiintyjä. Sellaista tyypillistä ruotsalaispoppia minun korvaan, mutta hyvää sellaista.
Vierailija kirjoitti:
KAJ jäsenet kävivät tervehtimässä jonottavia faneja ja jakamassa heille syötävää!
Ja se syötävä oli 300 munkkipossua ja punaista limsaa. Ihan kuin fanit tarvitsisivat ylimääräistä energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku sanoa, kuinka iso on pieni laukku, jonka ohjeiden mukaan saa ottaa mukaan? Minulla on käsilaukku, joka on sivuiltaan 30 cm, 35 cm ja 10 cm. Onko se liian iso? On minulla pienempikin laukku, mutta tuo olisi kätevä, kun sinne saisi mahtumaan sadeviitan ja villatakin. En halua jättää mitään narikkaan, koska en halua jonottaa konsertin jälkeen narikkajonossa.
Jos joku on vielä ulkopuolella ja miettii laukun kokoa, niin tiedoksi, että tämänkokoisen laukun sai sisään ilman ongelmia.
Uusi biisi Man Cave! Joku oli jo laittanut faniryhmään, kuulosti hyvältä.
Sit kun joku ehtii, olisi kiva kuulla mitkä oli suurimmat yllätykset settilistassa.
Konsertti oli huikea elämys, vaatii sulattelua, nyt olo on kuin pesukoneessa pyöritettynä. Mitäs spesiaalibiisejä kuultiinkaan, ainakin Polka på Pittjärv paviljongen, Värm bilin, Back in Business, Hej du människa. En tässä euforisessa tilassa kykene kirjoittamaan enempää, toivottavasti joku/jotkut ehtivät vielä ennen yhtätoista. Moni näytti suuntaavaan kipin kapin Teatroon, toivottavasti sieltä tulee someen tunnelmia, kuvia ja videoita. Ja tietysti Hemmaplanilta myös!
Ja kuultiin ihka uusi biisi Man Cave!
Mikä tykitys! Tätä pitää tosiaan sulatella. Bärikingiä ei kuultu mutta upea Leif! Ja polka på Pittjärv oli aivan ihana yllätys. Kyllä kaikki kuulostaa vaan niin mahtavalta kun on hyvä livebändi. Mun mielestä bändi oli huikea.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuultiin ihka uusi biisi Man Cave!
Ja tyylilajina Bon Jovimainen stadionrock!
Upea keikka! Ja todellakin sulatettavaa. Hej du människa oli... ei ole sanoja, Kevin oli huippu Leifinä. Firmans man kolahtaa aina. Nämä kaverit osaavat ottaa ison areenan haltuun. Tunnelma oli todella hemma känsla. Ovat Pohjanmaan poikia, joka tuntui nimenomaan tässä konsertissa. Varmasti tulee videopätkää, joista välittyy sitten enemmän.
Oli hieno keikka ja stadionilla upea tunnelma!
Huh huh! Hotellille palattu keikalta. Jalat kipeänä pomppimisesta. Kahden tunnin setti oli aikamoinen. Olen niiiiin tyytyväinen, että soittivat Tango taas ja Polka i Pittjärv. Ja Live Love Leif!!! Ja uusi biisi Man Cave oli myös hyvä. Oli hauskoja juontoja ja välispiikkejä, pojat ehtivät puhua kun yleisö ei ehkä kirkunut päälle yhtä vimmatusti Hemmaplanilla kuin KOIssa. Kyllä allekirjoitan tätä jonkun tekemää huomiota, että kotiyleisön suomenruotsalaiset ovat hitusen arvokkaammin ja hillitymmin keikalla vs ulkomaalaiset ja suomenkieliset.
Sain Economy Plus rahan napattua! Axelin kuvalla. Voin kuolla onnellisena :)
Byääääh olisin halunnut Teatroon näkemään Vörjeansit
Eilinen oli varmaan elämäni paras päivä, jos ei sentään oman perhe-elämän kaikkein onnellisimpia tapahtumia lasketa mukaan. Enempää en pysty vielä analysoimaan. Näin sekä KAJn että Vörjeansin ja molemmat olivat vielä parempia kuin edes parhaimmillaan kuvittelin mahdolliseksi. Teatro-yökerho oli varmaan täyteen pakatuin paikka, jossa olen ollut, mutta 2,5 tunnin odotus palkittiin todellakin ruhtinaallisesti.
Mitä luulette tuleeko tällaista stadionkeikkaa vielä joskus uudelleen heiltä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette tuleeko tällaista stadionkeikkaa vielä joskus uudelleen heiltä?
Kaj sanoi haastattelussa, että tämä oli kerran elämässä -tapahtuma.
Kävelin stadionin liepeillä puolenpäivän jälkeen. Jonottamaan käveli just joku n. 5 hengen porukka, aivan upeat Gambämark-asut päällä.