Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua mennä lapseni tarhakaverin omituisen äidin luokse

Vierailija
28.03.2007 |

Meidän lapset ovat ystäviä ja nyt meidät on pyydetty sinne kylään. Minusta tämä äiti on ihan outo: aina huonoissa vaatteissa, muiden äitien mukaan päivät usein kotona, jotenkin poissaolevan tuntuinen, koskaan eivät käy missään matkoilla, ei edes varaa autoon. Lapsi on kyllä hyvissä vaatteissa ja tasapainoisen tuntuinen. En kuitenkaan haluaisi tutustua lähemmin tähän äitiin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuneeko ap Espoossa, päiväkoti alkaa U:lla :)

Vierailija
22/22 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putosin aivan täysillä kun luin viestin. Voisi siis todellakin olla minä tuo ap oudoksuma autoton ja kotimaassa pysyttelevä " kummajainen" .

Mies matkustaa työssään koko ajan ja samoin valitettavasti minä, kun en ole hoitovapaalla. Siksi ulkomaanmatkailu ei ole ensisijainen rentoutumistapamme, vaan kotona pysyttely.

Mulla on aivan oudot vaatteet. Olen ehdottomasti tosi huono pukeutuja kotioloissa. Mies ja lapset ovat onneksi siistimpiä.

Autoa meillä ei ole ollut. Kaverimme ovat kuulemma luulleet, ettei meillä ole varaa. Mutta mepä säästimme koko ajan. Ostimme taannoin kämpän pienellä velalla ja nyt sitten auton käteisellä. Eipä ole tuntunut moiselle kotterolle olevan tätä ennen tarvetta kuten ei omistusasunnollekaan. Nyt oli.

Pointtini on se, ettei ihmisiä kannata arvioida noin vain tuntematta. Ja mitä ihmettä sitten, jos ovat köyhiä. Mitä ihmeen merkitystä sillä VOI olla?? Selitätkö, pliis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän