Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linda Brandt-Ahde : Uimahallikohu

Vierailija
12.03.2025 |

Toivottavasti tutkinta aloitetaan uudelleen, ja tutkinnan tappoon osallistuneet viranomaiset tutkitaan myös perin pohjin.

Viranomainen ei voi vedota mm. resusrssipulaan missään tilanteessa, se on laitonta!

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c8a5105e-d3bf-4edc-b77a-1a14d0856…

Kommentit (309)

Vierailija
1/309 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteuttakaamme unelmaamme raiveten kaikki esteet tieltämme - Kokoomus

Vierailija
2/309 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriarvoisuus kunniaan!

Linda

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/309 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tutustua!

Hei! Olen 39-vuotias lappeenrantalainen ehdolla jatkokaudelle kunta- ja aluevaaleissa. Työskentelen lastensuojelun johtavana sosiaalityöntekijänä. Koulutukseltani olen valtiotieteiden- ja kauppatieteiden maisteri. Perheeseeni kuuluu puolisoni, lapsi. Olen eläinrakas, meillä on perheenjäsenenä kaksi kania. Olen luonteeltani jalat maassa oleva optimisti. Työni ja koulutukseni kautta minulla on monipuolista osaamista, jonka johdosta olen ehdolla jatkokaudelle. Haluan pitää huolta Lappeenrannan menestyksestä ja Etelä-Karjalan hyvinvoinnista kestävästi ja vastuullisesti. Ajattelen, että kokemukseni päättäjänä tuo minulle edellytyksiä toimia valtuutettuna vahvasti ja vaikuttavasti. Uskallan nostaa asioita esiin ja toimia Lappeenrannan ja eteläkarjalaisten äänenä valtuustossa ja toimielimissä. Olen ihmisrakas, inhimillinen ja oikeudenmukainen ihminen ja vastuutehtävissä toimiminen on minulle sydämen asia.

viimeinen lause?

Vierailija
4/309 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

linda linda kerro hinta...4e...?

Vierailija
5/309 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä ylimielisiä ihmisiä oikein löytyy? 

Vierailija
6/309 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Politiikkaan hakeutuu narsisteja, joten joka puolueella pitäisi olla jonkinlainen seula tällaisten varalta.

Narsismi on sikäli vaarallista, että se kytkeytyy mm. korruptioon kuten tässäkin esimerkissä havaitaan.

Vierailija
7/309 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuslainen sosiopaatti taas. Menkää töihin, jotta joku turhamainen ihmispaska voi 4€ uimalipun takia hankkia teille potkut! 

Ihan sama tyyli kuin mm. SDP:n varapuheenjohtaja, joten kyllä näitä monista puolueista löytyy.

Vierailija
8/309 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen vika pitää ylipäätäänkin ihmisellä olla päässä, että nostaa hirveän äläkän sen sijaan että maksaa 4€? Lindan talous tuskin kaatuu siihen. Miten tällaisen jälkeen voi katsoa itseään peiliin? 

Vierailija
9/309 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Politiikkaan hakeutuu narsisteja, joten joka puolueella pitäisi olla jonkinlainen seula tällaisten varalta.

Narsismi on sikäli vaarallista, että se kytkeytyy mm. korruptioon kuten tässäkin esimerkissä havaitaan.

Muilla onkin, oikeistolla ei. Kun se empatia ei heillä kuulu politiikkaan ja empatian puute tiettävästi indikoi narsismia, jooa psykopatiaa.

Vierailija
10/309 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen vika pitää ylipäätäänkin ihmisellä olla päässä, että nostaa hirveän äläkän sen sijaan että maksaa 4€? Lindan talous tuskin kaatuu siihen. Miten tällaisen jälkeen voi katsoa itseään peiliin? 

Narsisti ei häpeä, eikä tunnusta koskaan mitään.

Vierailija
11/309 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itserakkauden lämmön laskeutuessa hartioille kuin pehmoinen saali.

Vierailija
12/309 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon inhimillisyys on samaa tasoa tunnetuimpien Aadolfin ja Vladimirin kanssa, sukunimiä en tähän laita yksityisyyden suojan takia...

Vierailija
13/309 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako edes hävetä tämä Linda?

Vierailija
14/309 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HARRASTUSTEN tulee olla fyysisesti ja henkisesti turvallisia paikkoja lapsille ja nuorille. Yle uutisoi (22.7.) kiusaamisesta partioleirillä. Nuori partiolainen kertoi avoimesti kokemuksistaan. Partioleirillä tapahtunut ylitti uutiskynnyksen, sillä oletuksena on, että partiotoiminnassa ei kiusata.

Kaikissa harrastuksissa voi kuitenkin tapahtua kiusaamista ja poisjättämistä, paineista ja vertailusta puhumattakaan. Sosiaalinen media luo tähän ulottuvuuden, johon puuttuminen on hankalaa. On totta, että aikuisten pitää puuttua epäsopivaan käytökseen ja epäiltyyn kiusaamiseen riittävän vahvasti ja oikeilla kanavilla. Pelkkä kertaluonteinen puhuttelu tai yleinen tiedottaminen ei auta, varsinkaan kun kiusaamisen alustoja ja keinoja on hyvin monia.

Lapsia ja nuoria on kuultava ja oltava aidosti kiinnostuneita heidän elämästään, jotta ymmärretään, mistä on kyse ja tarvittaessa pystytään päivittämään kiusaamisen vastaisia toimintamalleja.

Se, että lapsille ja nuorille opetetaan toista kunnioittavaa kohtelua, ei ole tietenkään yksin harrastusten vastuulla. Kodeissa, kouluissa ja myös harrastuksissa on tärkeää puhua lapsille ja nuorille niin, että rohkaistaan aina kertomaan epäasiallisesta käytöksestä. Merkityksellistä lapsille ja nuorille on se, että aikuiset puuttuvat aidosti vaikuttavalla tavalla.

Ylen haastattelussa kiusaamisesta kertonut nuori ansaitsee kiitoksen. On tärkeää, että epäkohdista puhutaan, eikä niitä lakaista maton alle tai käsitellä vain sisäisesti. Kiusaamisesta, tapahtui se sitten koulussa tai harrastuksissa, voi olla hyvin vakavat seuraukset lapselle tai nuorelle. Se voi keskeyttää harrastamisen tai pahimmillaan traumatisoida tai vaikeuttaa nuoren elämänpolkua.

Kaikista vakavinta on, jos kukaan ei puutu. Kiusaaminen saadaan vähenemään vain oikeilla toimilla ja ääneen asiasta puhumalla. Etelä-Karjalan mallin soveltaminen harrastuksiin olisi paikallaan.

Vierailija
15/309 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää että joku mulkero poliitikko voi hommata jollekin potkut kun itte on liikkeellä ilman lippua/vanhentuneen lipun kanssa. Tää case pitäis kyllä tutkia uudestaan! Just tollasten takia oon mieluummin työtön kun meen enää asiakaspalveluun. Tulihan sitä melkein 30 vuotta kokeiltua ja huonoksi havaittua, ihmiset on päivä päivältä entistä hullumpia ja vihasempia.

Vierailija
16/309 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt myös Riikka Purran hirveitä jakkuja. Onko sillä palttoon alla jokin ulkoinen tukiranka?

Vierailija
17/309 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HARRASTUSTEN tulee olla fyysisesti ja henkisesti turvallisia paikkoja lapsille ja nuorille. Yle uutisoi (22.7.) kiusaamisesta partioleirillä. Nuori partiolainen kertoi avoimesti kokemuksistaan. Partioleirillä tapahtunut ylitti uutiskynnyksen, sillä oletuksena on, että partiotoiminnassa ei kiusata.

Kaikissa harrastuksissa voi kuitenkin tapahtua kiusaamista ja poisjättämistä, paineista ja vertailusta puhumattakaan. Sosiaalinen media luo tähän ulottuvuuden, johon puuttuminen on hankalaa. On totta, että aikuisten pitää puuttua epäsopivaan käytökseen ja epäiltyyn kiusaamiseen riittävän vahvasti ja oikeilla kanavilla. Pelkkä kertaluonteinen puhuttelu tai yleinen tiedottaminen ei auta, varsinkaan kun kiusaamisen alustoja ja keinoja on hyvin monia.

Lapsia ja nuoria on kuultava ja oltava aidosti kiinnostuneita heidän elämästään, jotta ymmärretään, mistä on kyse ja tarvittaessa pystytään päivittämään kiusaamisen vastaisia toimintamall

Älä tee niinkuin minä teen vaan niin kuin minä puhun.

Vierailija
18/309 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykyttäjälle ja kusipäälle en ikinä ääntäni suo. Mitähän tuo tätsy lastensuojelussa puuhaa? Niuhottaa?

Vierailija
19/309 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muilla onkin, oikeistolla ei. Kun se empatia ei heillä kuulu politiikkaan ja empatian puute tiettävästi indikoi narsismia, jooa psykopatiaa.

Ihan joka puolueesta pystytään helposti nimeämään joku narsisti. Politiikka vetää näitä puoleensa kuin huume. Kyllä löytyy vasemmistosta narskuja.

Vierailija
20/309 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mikä unelmien #maalituskampanja olisi nyt mahdollista saada aikaan. #koiranpaskaapostilaatikkoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi