Oi, kun saisi hammasimplantit
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja teetÀtti jo itselleen tekarit. Mutta ei halua harjoitella niiden kÀyttöÀ ja sopeutua siihen, ettÀ kitalaessa on jotain ylimÀÀrÀistÀ, joten ne makaavat pöytÀlaatikossa.
Jaa. No, minkÀs teet. Kiitos sulle asian valaisemisesta!
Miten tuolla kanavalla elÀisi? Eikö se ole niin, ettÀ pitÀÀ saada kanavaa tilaavia eli siitÀ maksavia "asiakkaita" tai miksi heitÀ kutsutaan?
En tosiaan tiedÀ, meneekö noin mutta kertokaa joku, joka tietÀÀ.
Maksaako itse Youtube nÀistÀ mitÀÀn/ periikö Youtube jotain maksuja kanavista?
Vierailija kirjoitti:
Miten tuolla kanavalla elÀisi? Eikö se ole niin, ettÀ pitÀÀ saada kanavaa tilaavia eli siitÀ maksavia "asiakkaita" tai miksi heitÀ kutsutaan?
En tosiaan tiedÀ, meneekö noin mutta kertokaa joku, joka tietÀÀ.
Maksaako itse Youtube nÀistÀ mitÀÀn/ periikö Youtube jotain maksuja kanavista?
Joo, pitÀÀ saada tilaajia. ap
Rahalla saa.
Miehen hammasremontti maksoi 33000e ja huonosti tehtyĂ€ siltaa on jo korjattu 2 vuoden jĂ€lkeen 3800 eurolla - hammashoidolle kun ei ole takuutađĄđĄđĄ
Tuonkin rahan olisi voinut kÀyttÀÀ muuhun, vielÀ 8v maksellaan lainaa
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa.
Miehen hammasremontti maksoi 33000e ja huonosti tehtyĂ€ siltaa on jo korjattu 2 vuoden jĂ€lkeen 3800 eurolla - hammashoidolle kun ei ole takuutađĄđĄđĄ
Tuonkin rahan olisi voinut kÀyttÀÀ muuhun, vielÀ 8v maksellaan lainaa
Ei minuun kannata noin paljon investoida.ap
Unkarissa saa halvalla huippuluokan hammashoitoa, luultavasti jopa parempilaatuista kuin suomessa. Jossain tapauksissa he korvaavat jopa lentomatkat, siellÀ on myös ilmaiset kuljetukset klinikalle sekÀ tulkkipalvelut, ilmaista tÀmÀkin.
Kaikki hampaat lÀhteneet kerralla? YleensÀhÀn hammaslÀÀkÀri ei suostu poistamaan hyvÀkuntoista hammasta vaikka se olisi kuinka hankalassa.
Ei helpottaisi. Joutuisit valittamaan siitÀ, kun implantit syöpyy irti hammasluusta. Ei niitÀ laiteta ihmisille, joilla ne ei tule jo todetun sairauden vuoksi pysymÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja teetÀtti jo itselleen tekarit. Mutta ei halua harjoitella niiden kÀyttöÀ ja sopeutua siihen, ettÀ kitalaessa on jotain ylimÀÀrÀistÀ, joten ne makaavat pöytÀlaatikossa.
Jaa. No, minkÀs teet. Kiitos sulle asian valaisemisesta!
Kuule yökötysrefleksistÀ oppii pois harjoitelemalla ja konstit siihen on sulle moneen kertaan neuvottu. Nyt ei sovi enÀÀ ne tekaritkaan kun et ole kÀyttÀnyt niitÀ ja leukaluustasi on kadonnut luukudosta puremavastuksen puuttuessa. SÀ haaskasit senkin mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Ei minuun kannata noin paljon investoida.ap
Mutta silti pitÀÀ valittaa...EihÀn Valis osaa pÀÀttÀÀ ja mielikin vaihtuu nopeammin kuin? Ei edes tietoa, mikÀ vaihtuisi noin nopeasti.
MistÀ tÀnÀÀn keskustellaan? ap
MinÀkin toivon ettÀ saisin hammasimplantin yhden puuttuvan hampaan tilalle, ei ole tÀllÀ hetkellÀ varaa siihen. Minulla on 3 hampaan silta toisessa kohtaa suuta ja aikoinaan kun se laitettiin niin oli kyllÀ todella tuskallista, hirveÀ sÀrky ja yöllÀ suusta valui verta tyynylle, söin vaan sosekeittoja. PelkÀÀn ettÀ hammassilta mikÀ minulla on irtoaa niin sitten on 4 hampaan kolo suussa ;( Siis ei hammaslÀÀkÀri varoittanut ettÀ hammassilta voi irrota mutta nyt olen siitÀ kuullut ettÀ niin voi kÀydÀ.
Joo, mitÀpÀ noista hampaista enÀÀ puhua. ElÀÀ nÀin kuin tÀhÀnkin asti.ap
Vierailija kirjoitti:
HyvÀ. PidÀ toi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀ. PidÀ toi.
Niin. Nyt on jo uudet murheet.ap
Vierailija kirjoitti:
Ei helpottaisi. Joutuisit valittamaan siitÀ, kun implantit syöpyy irti hammasluusta. Ei niitÀ laiteta ihmisille, joilla ne ei tule jo todetun sairauden vuoksi pysymÀÀn.
En ole ap mutta minulla on paradontiitti niin voiko hammasimplanttia silloin laittaa?
Keskustellaanko adoptiosta? Mua ihmetyttÀÀ, kun koko suku on adoptioon antaman aikuisen lapsen puolella ja hÀnen adoptiovanhempiensa kavereita. Taas heillÀ oli tapaaminen koko porukalla. ap
Vierailija kirjoitti:
HyvÀ. PidÀ toi.
PitĂ€iskin, sen kun nĂ€kisiđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Ł