Oi, kun saisi hammasimplantit
Kommentit (152)
Mitä muuta, tärkeämpää menoa on kuin auton kunnostus?
Ai niin, ukkohan onkin ilmeisen pihi...Eikä mökkiä sun muita oo saanut myytyä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta, tärkeämpää menoa on kuin auton kunnostus?
Ai niin, ukkohan onkin ilmeisen pihi...Eikä mökkiä sun muita oo saanut myytyä.
Onhan autojen osamaksuissa kuluja ja lisäksi nyt tuo muu autoremppa.ap
Vierailija
Eihän ne halua kuskata. Ei vaikka maksaisi.ap
No eipä tietenkään! Te taidatte olla aika joustamattomia, puolin ja toisin.
Kyseessä sentään aika tärkeä juhla.
Tosin, mikset sitten mennyt taksilla kun joskus kerroit että kyllä sen verran rahaa löytyisi, että kaupasta edes takaisin pääsis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla on vahva epäilys, että mies on käynyt rikkonut kaikkia sääntöjä ja käynyt ruokakaupassa työautolla...
Täällä saa kyllä ihan helpolla ruokatilauksen kotiinkuljetuksella.ap
Totta kai saa. Mutta kun se äijäsi on aivan liian pihi maksamaan kotiinkuljetuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
No eipä tietenkään! Te taidatte olla aika joustamattomia, puolin ja toisin.
Kyseessä sentään aika tärkeä juhla.
Tosin, mikset sitten mennyt taksilla kun joskus kerroit että kyllä sen verran rahaa löytyisi, että kaupasta edes takaisin pääsis?
Isän luokse on melkein 200km yhteen suuntaan. Ei rahat taksiin riitä.ap
Edes työautolla ei voinut sua kuskata, tärkeille juhlille...
Vissiin ihan piruuttaan.
Sanosit sille joskus vastaan, hyvä ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla on vahva epäilys, että mies on käynyt rikkonut kaikkia sääntöjä ja käynyt ruokakaupassa työautolla...
Totta kai saa. Mutta kun se äijäsi on aivan liian pihi maksamaan kotiinkuljetuksista.
Ei tosiaankaan ole.ap
Vierailija kirjoitti:
Vissiin ihan piruuttaan.
Teini ei olisi mahtunut kyytiin.ap
Mielenkiintoista. Kauppaan on vain 2 km ja sieltä saa kätevästi kotiinkuljetuksen. Silti Valis vähän väliä tekee aloituksia siitä kuinka häntä jänskättää pääseekö ukon kyydillä kauppaan vai joutuuko syömään viikonlopun vain kynsiään. 🤪
Vierailija kirjoitti:
Vissiin ihan piruuttaan.
Ammattivalittajahan on pelkästään mielissään siitä, että sai yhden auton hajoamisesta hyvän tekosyyn olla menemättä isän juhliin. Johan se vuotta etukäteen pohti, millä keinoin voisi välttää osallistumisen.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Kauppaan on vain 2 km ja sieltä saa kätevästi kotiinkuljetuksen. Silti Valis vähän väliä tekee aloituksia siitä kuinka häntä jänskättää pääseekö ukon kyydillä kauppaan vai joutuuko syömään viikonlopun vain kynsiään. 🤪
Olen mä käynyt kaupassa taksillakin. Kiva kun seuraatte mua. Tiedänpä että tuleva youtube kanavani menestyy.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaankaan ole.ap
Jaa. Kaupassa pistää takaisin hyllyyn tuotteita mitä sinä haluaisit mutta kotiinkuljetuksesta maksaa mielellään ja tarjoaa sulle kahvilassa/ravintolassa. Nämä sun jutut on taas ihan puuta heinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli te ette nyt pääse edes ruokakauppaan, kun työautoa voi käyttää vain työajoihin. No, valoisa puoli on tietysti, että ilman ruokaa laihtuu aika mukavasti.
Mies käy kaupassa tai sitten tilataan ruokatilaus kotiin.ap
Millä se mies käy kaupassa?
Siis mitä ihmettä TAAAAS???? Eli se ukko on pihi, mutta tämäkin asia on taas noin vuorokaudessa kääntynyt päälaelleen...Tämähän on täysin absurdia🤣🤣🤣🤣🤣
*Valishan sekoaa omiin höpinöihinsä, eikä muka edes muista mitään😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaankaan ole.ap
Jaa. Kaupassa pistää takaisin hyllyyn tuotteita mitä sinä haluaisit mutta kotiinkuljetuksesta maksaa mielellään ja tarjoaa sulle kahvilassa/ravintolassa. Nämä sun jutut on taas ihan puuta heinää.
Eihän me olla enää varmaan 15 vuoteen käyty yhdessä kaupassa. Minä ostan mitä haluan.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mä käynyt kaupassa taksillakin. Kiva kun seuraatte mua. Tiedänpä että tuleva youtube kanavani menestyy.ap
No, nyt kanava pystyyn mitä enää odottelet?! Implantteihin rahulia! Vai onko tää tubettaminen sellaista mitä teet vasta kun olet eronnut ukosta ja muuttanut omillesi?
No jos joku ei mahdu millään kyytiin, niin jää kotiin.
Harmillista, mutta eikö voisi hieman priorisoida?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, nyt kanava pystyyn mitä enää odottelet?! Implantteihin rahulia! Vai onko tää tubettaminen sellaista mitä teet vasta kun olet eronnut ukosta ja muuttanut omillesi?
Joo. Se on tulevaisuuden juttuja.ap