Oi, kun saisi hammasimplantit
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Kerropa vähän tarkemmin niistä isän 90-vuotispäivistä. Millaiset tarjoilut, millaista ohjelmaa, millainen tunnelma?
En päässyt sinne, kun auto ei ole kunnossa. Ihan vaan olen hänelle soittanut.ap
Mutta teillähän on useita autoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa vähän tarkemmin niistä isän 90-vuotispäivistä. Millaiset tarjoilut, millaista ohjelmaa, millainen tunnelma?
En päässyt sinne, kun auto ei ole kunnossa. Ihan vaan olen hänelle soittanut.ap
No, eipä se haittaa. Menet sitten isäsi seuraaville 90-vuotispäiville.
Vierailija kirjoitti:
Niin, on työauto, mutta ei sitä voi käyttää tuollaiseen ja se on pienikin.ap
Vierailija kirjoitti:
Elämäkertaakin pukkaa, vaikka rahasta ei tietoa😁
Mitäs alapeukutat? Ihan itse Valis on tänkin kertonut.
Voi voi, et päässyt osallistumaan isän juhlapäivään, kun oli auto rikki. Kunpa Suomessa olisi jotakin julkista liikennettä, bussia, junia, takseja ja sen sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, et päässyt osallistumaan isän juhlapäivään, kun oli auto rikki. Kunpa Suomessa olisi jotakin julkista liikennettä, bussia, junia, takseja ja sen sellaista.
Vinoile sinä vaan. Menen sitten, jos mies joskus saa auton kuntoon.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi käyttää siirtymiseen paikasta A paikkaan B? Mihin sitä sitten käytetään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi käyttää siirtymiseen paikasta A paikkaan B? Mihin sitä sitten käytetään?
Työajoihin. Ja siihen mahtuu kuski ja apukuski. Teini olisi sitten joutunut olemaan kotona.ap
Eli te ette nyt pääse edes ruokakauppaan, kun työautoa voi käyttää vain työajoihin. No, valoisa puoli on tietysti, että ilman ruokaa laihtuu aika mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Eli te ette nyt pääse edes ruokakauppaan, kun työautoa voi käyttää vain työajoihin. No, valoisa puoli on tietysti, että ilman ruokaa laihtuu aika mukavasti.
Mies käy kaupassa tai sitten tilataan ruokatilaus kotiin.ap
Mies käy kaupassa jalkapatikassa? Onko teille siis tullut lähikauppa siihen naapurustoon?
Vierailija kirjoitti:
Mies käy kaupassa jalkapatikassa? Onko teille siis tullut lähikauppa siihen naapurustoon?
Ei meillä ole lähimpään kauppaan kuin 2km.ap
Vain kaksi kilsaa? Miksi sä sitten aina ruinaat mieheltä kyytiä tai valitat täällä, että et pääse edes kauppaan??? Tuon matkanhan polkaisee pyörällä hetkessä tai käveleekin parissakymmenessä minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Vain kaksi kilsaa? Miksi sä sitten aina ruinaat mieheltä kyytiä tai valitat täällä, että et pääse edes kauppaan??? Tuon matkanhan polkaisee pyörällä hetkessä tai käveleekin parissakymmenessä minuutissa.
Niin eli yhteensä 4km. Mä en pysty pyöräilemään enkä kävelemään. Mua huimaa niin paljon.ap
Miksi mulla on vahva epäilys, että mies on käynyt rikkonut kaikkia sääntöjä ja käynyt ruokakaupassa työautolla...
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla on vahva epäilys, että mies on käynyt rikkonut kaikkia sääntöjä ja käynyt ruokakaupassa työautolla...
Täällä saa kyllä ihan helpolla ruokatilauksen kotiinkuljetuksella.ap
Eikö ne sun siskot tai joku tuttava olisi sen vertaa voinut auttaa, että olisivat tarjonneet sulle kyydin sinne juhlille?
Toinen siskoista on vielä kertomasi mukaan kiva, niin eikö häneltä voinut kysyä?