Oi, kun saisi hammasimplantit
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Kerropa vÀhÀn tarkemmin niistÀ isÀn 90-vuotispÀivistÀ. Millaiset tarjoilut, millaista ohjelmaa, millainen tunnelma?
En pÀÀssyt sinne, kun auto ei ole kunnossa. Ihan vaan olen hÀnelle soittanut.ap
Mutta teillÀhÀn on useita autoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa vÀhÀn tarkemmin niistÀ isÀn 90-vuotispÀivistÀ. Millaiset tarjoilut, millaista ohjelmaa, millainen tunnelma?
En pÀÀssyt sinne, kun auto ei ole kunnossa. Ihan vaan olen hÀnelle soittanut.ap
No, eipÀ se haittaa. Menet sitten isÀsi seuraaville 90-vuotispÀiville.
Vierailija kirjoitti:
Niin, on työauto, mutta ei sitÀ voi kÀyttÀÀ tuollaiseen ja se on pienikin.ap
Vierailija kirjoitti:
ElĂ€mĂ€kertaakin pukkaa, vaikka rahasta ei tietoađ
MitÀs alapeukutat? Ihan itse Valis on tÀnkin kertonut.
Voi voi, et pÀÀssyt osallistumaan isÀn juhlapÀivÀÀn, kun oli auto rikki. Kunpa Suomessa olisi jotakin julkista liikennettÀ, bussia, junia, takseja ja sen sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, et pÀÀssyt osallistumaan isÀn juhlapÀivÀÀn, kun oli auto rikki. Kunpa Suomessa olisi jotakin julkista liikennettÀ, bussia, junia, takseja ja sen sellaista.
Vinoile sinÀ vaan. Menen sitten, jos mies joskus saa auton kuntoon.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kÀyttÀÀ siirtymiseen paikasta A paikkaan B? Mihin sitÀ sitten kÀytetÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kÀyttÀÀ siirtymiseen paikasta A paikkaan B? Mihin sitÀ sitten kÀytetÀÀn?
Työajoihin. Ja siihen mahtuu kuski ja apukuski. Teini olisi sitten joutunut olemaan kotona.ap
Eli te ette nyt pÀÀse edes ruokakauppaan, kun työautoa voi kÀyttÀÀ vain työajoihin. No, valoisa puoli on tietysti, ettÀ ilman ruokaa laihtuu aika mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Eli te ette nyt pÀÀse edes ruokakauppaan, kun työautoa voi kÀyttÀÀ vain työajoihin. No, valoisa puoli on tietysti, ettÀ ilman ruokaa laihtuu aika mukavasti.
Mies kÀy kaupassa tai sitten tilataan ruokatilaus kotiin.ap
Mies kÀy kaupassa jalkapatikassa? Onko teille siis tullut lÀhikauppa siihen naapurustoon?
Vierailija kirjoitti:
Mies kÀy kaupassa jalkapatikassa? Onko teille siis tullut lÀhikauppa siihen naapurustoon?
Ei meillÀ ole lÀhimpÀÀn kauppaan kuin 2km.ap
Vain kaksi kilsaa? Miksi sÀ sitten aina ruinaat mieheltÀ kyytiÀ tai valitat tÀÀllÀ, ettÀ et pÀÀse edes kauppaan??? Tuon matkanhan polkaisee pyörÀllÀ hetkessÀ tai kÀveleekin parissakymmenessÀ minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Vain kaksi kilsaa? Miksi sÀ sitten aina ruinaat mieheltÀ kyytiÀ tai valitat tÀÀllÀ, ettÀ et pÀÀse edes kauppaan??? Tuon matkanhan polkaisee pyörÀllÀ hetkessÀ tai kÀveleekin parissakymmenessÀ minuutissa.
Niin eli yhteensÀ 4km. MÀ en pysty pyörÀilemÀÀn enkÀ kÀvelemÀÀn. Mua huimaa niin paljon.ap
Miksi mulla on vahva epÀilys, ettÀ mies on kÀynyt rikkonut kaikkia sÀÀntöjÀ ja kÀynyt ruokakaupassa työautolla...
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla on vahva epÀilys, ettÀ mies on kÀynyt rikkonut kaikkia sÀÀntöjÀ ja kÀynyt ruokakaupassa työautolla...
TÀÀllÀ saa kyllÀ ihan helpolla ruokatilauksen kotiinkuljetuksella.ap
Eikö ne sun siskot tai joku tuttava olisi sen vertaa voinut auttaa, ettÀ olisivat tarjonneet sulle kyydin sinne juhlille?
Toinen siskoista on vielÀ kertomasi mukaan kiva, niin eikö hÀneltÀ voinut kysyÀ?