Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 37v miehellä vielä mahdollisuus löytää lapseton nainen, mutta joka haluaa perustaa perheen?

Vierailija
29.06.2023 |

Aiemmat suhteet ei haittaa, mutta lapset haittaavat.
Onnistuuko vielä 37v iässä?

Naisen tulisi muutenkin olla kunnossa...eli ei päihdeongelmia, ei vakavia mt-ongelmia, ei sairaalloista ylipainoa jne.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vois olla mahis jos et käyttäis koko aikaas täällä palstalla julkaisemassa samaa postausta päivittäin. Just saying

Vierailija
2/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vois olla mahis jos et käyttäis koko aikaas täällä palstalla julkaisemassa samaa postausta päivittäin. Just saying

En tee näin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa jos olet ns. hyvä catch (käytännössä pinkka kunnossa tai puolijumalan ulkonäkö), mutta pääsääntöisesti tuossa iässä ne naiset, jotka lapsia ovat halunneet, ovat lapsensa tehneet.

Epäilen kyllä, että jos sinulla homma alkaa heti listalla mitä naisen pitää olla/mitä ei missään nimessä saa olla, niin voi olla, että niitä "täydellisiä typyjä" (tai pitäisikö sanoa kynnysmattoja) ei ehkä ihan jonoksi saakka ole.

Vierailija
4/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä iso osa tuon ikäisenä lapsettomista haluaakin elää ilman lapsia. Itseni mukaanlukien. En tunne ketään itseni ikäistä lapsetonta joka ei olisi sitä joko omasta halustaan tai ei ole pystynyt saamaan biologisia lapsia. 

Vierailija
5/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla viime hetket käsillä. Naisen pitäisi olla mielellään alle 35 v, koska sen jälkeen lisääntymismahdollisuudet romahtaa. Nyt vaan jalkaudut jonnekin ulos ihmisten ilmoille. Elä vaan laita kaikkea minkään tinderin varaan.

Vierailija
6/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä aloituksia tekee?

Onko 26,27,28,29,30 ja ja ja mahdollisuus löytää lapseton nainen? 😬

Vierailija
7/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa parikymppisistä naisista ovat lapsettomia ja pitävät vanhemmista gentlemanneista.

Vierailija
8/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Dannyltä 80v.

Vierailija
9/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos läski kelpaa tai muuten vain rima on matalalla. Turha odottaa mitään unelmien kumppania jos et ole poikkeuksellisen haluttu sinkkumarkkinoilla.

Vierailija
10/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edelleenkään ole. Sinä vain olet joka viestin jälkeen päivän (tai jokusen tunnin?) vanhempi. Voihan elämänsä kyselemiseenkin toki käyttää, ei siinä mitään.

Vierailija
11/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 34 ja löysin mieheni tammikuussa. Mies on 37. Alettiin helmikuussa yrittämään lasta ja aika kauan sitä saa näkökään tässä iässä yrittääkin. Ei ole ihan helppo nakki.

Mä olen läski, BMI27, kouluttautunut ihan riittävän korkealle (maisteri tekniikalta), yksi parisuhde takana, ei kovin kummoista seksiseikkailua taustalla. Päihdeongelma on ja siksi en juo, mt-ongelmia ei ole. Mies on töissä, lihaksikas ja hyvännäköinen ja käyttäytyy todella herrasmiesmäisesti. Aivan unelma. Kai tämä on ihan mahdollista siis. 

Vierailija
12/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä teit 10 vuotta sitten? Silloin on normaali ikä etsiä nainen ja perustaa perhe.

Vierailija
13/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli 37 ja minä 36 kun tavattiin. Ei aikaisempia lapsia, akateemisia molemmat. On mulla toki aongelma.

Vierailija
14/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mahdollisuudet ovat käsilläsi miehenä, kun kehität itsestäsi parhaan version. Pidät huolta itsestäsi lyhyesti sanottuna. Ikäsi puolesta edustat miehen "parasta ikää", eli varmasti mahdollisuuksia on. 

Naiset sen aina määrittelevät kuka on paras kumppani ja isä tuleville lapsille. 

Vierailija
15/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimustasosi naista kohtaan ei kuulosta mahdottomalta vaan realistiselta. Onnea etsinnässä! 

Vierailija
16/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mahdollista.

Sauli, hesa

Vierailija
17/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37-vuotias lapseton nainen. Olisin halunnut lapsia mutta edellisissä suhteissa asiat menivät kuten menivät ja nyt sinkkuna elelen eikä lapsia ilmaantunut

Hoikka olen ja urheilullinen, en käytä päihteitä, elelen itsekseni kaikessa rauhassa maaseudulla. Pidän Eräjutuista ja luonnonläheisestä elämästä.

Meitäkin siis löytyy. Itse en eksy suhteisiin koska olen introvertti enkä harrasta deittailua missään muodossa. Olen ajatellut etttä sopiva mies tulee vastaan jos tulee ja jos ei tule niin näinkin on hyvä. Lapset samalla periaatteella, jos sattuu osumaan unelmien kumppani joka vielä sytyttää halun saada lapsia, I Will go with Flow. Mutta jos ei, niin sitten vaa elelen lapsettomana ja ihan tyytyväisenä niinkin. :)

Vierailija
18/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No löysihän tuo Mika Aaltolakin, mutta oletko samassa liigassa kuin Mika Aaltola?

Vierailija
19/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos ei joka päivä kysele av:lla mahdollisuuksiaan niin kuin sinä. 

Vierailija
20/40 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 37-vuotias lapseton nainen. Olisin halunnut lapsia mutta edellisissä suhteissa asiat menivät kuten menivät ja nyt sinkkuna elelen eikä lapsia ilmaantunut

Hoikka olen ja urheilullinen, en käytä päihteitä, elelen itsekseni kaikessa rauhassa maaseudulla. Pidän Eräjutuista ja luonnonläheisestä elämästä.

Meitäkin siis löytyy. Itse en eksy suhteisiin koska olen introvertti enkä harrasta deittailua missään muodossa. Olen ajatellut etttä sopiva mies tulee vastaan jos tulee ja jos ei tule niin näinkin on hyvä. Lapset samalla periaatteella, jos sattuu osumaan unelmien kumppani joka vielä sytyttää halun saada lapsia, I Will go with Flow. Mutta jos ei, niin sitten vaa elelen lapsettomana ja ihan tyytyväisenä niinkin. :)

Tämä naisten asenne että ei edes jakseta mitään deittisovelluksia asentaa on ihan käsittämätöntä laiskuutta.