Millaista elämää viisikymppiset elää?
Kommentit (164)
Minä olen 52v alakouluikäisen vanhempi. Lapsiperhe-elämää eletään. Olemme varakkaita, matkustellaan ja harrastetaan paljon. Kivaa elämää..
Vierailija kirjoitti:
Harrastan, matkustan, treenaan ja ylipäätään teen kaikkea hauskaa mitä sattuu huvittamaan. Velkaa ei ole ja tässä iässä on tuota rahaakin kertynyt sen verran ettei kaikki kulu millään eikä todellakaan tarvitse laskea. M55
Et sinä pääse kalmaa karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön, istun parvekkeella ja juon olutta. Palstailen päivittäin. Odotan kuolemaa.
Täällä samat harrasteet, tosin istun pihalla. Muijan lähdön jälkeen ei ole käyneet lapsetkaan.
Ja itsekään et lähde minnekään, harmittelet vaan kun ei kaikki kilpaile pääsemisestä sun luo.
Mikäs tässä. Päivän kohokohta on kun köpöttelen rollaattorilla postilaatikolle.
Samanlaista kuin parikymppisenä ja siitä eteenpäin. Ainut ero on että nyt pystyn toteuttamaan, ja olen toteuttanut, kaikki ne asiat mistä silloin vain haaveilin.
Sain lapset myöhäisemmällä iällä, joten meillä vielä lapsiperhe-elämää, jota yritän tasapainoitella oman yrityksen pyörittämisen kanssa. Vapaa-ajalla tykätään matkustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastan, matkustan, treenaan ja ylipäätään teen kaikkea hauskaa mitä sattuu huvittamaan. Velkaa ei ole ja tässä iässä on tuota rahaakin kertynyt sen verran ettei kaikki kulu millään eikä todellakaan tarvitse laskea. M55
Miksi pitäisi päästä? Elämä vain on huomattavasti mukavampaa, kun siitä nauttii eikä istu haudan reunalla odottamassa kuolemaa
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pääse sinäkään. Siksi kannattaakin pitää hauskaa kun on mahdollisuus ja varaa siihen. Käärinliinoissa ei ole taskuja.
On eroa onko 1970 syntynyt boomeri vai 1979 syntynyt keski-ikäistyvä.
Suht menevää. Ura vakiintunut, hyvät tulot ja mukavasti säästöjä. Miehen kanssa matkustellaan ja nautitaan elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan pääse, hölmö. Vielä se tulee sinullekin tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on matematiikka pahasti hukassa. 1979 syntynyt ei ole mikään keski-ikäistyvä, vaan ihan tukevasti keski-ikäinen. Jo 80-luvun alkupuolella syntyneetkin ovat keski-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön, istun parvekkeella ja juon olutta. Palstailen päivittäin. Odotan kuolemaa.
Täällä samat harrasteet, tosin istun pihalla. Muijan lähdön jälkeen ei ole käyneet lapsetkaan.
Ja itsekään et lähde minnekään, harmittelet vaan kun ei kaikki kilpaile pääsemisestä sun luo.
Mihin minä työttömänä pääsisin? Kaikki maksaa niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne uusimmat boomerit ole jotain 80-luvulla syntyneitä? Isoin ikäluokka sitten niiden vanhojen boomereiden?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 52v alakouluikäisen vanhempi. Lapsiperhe-elämää eletään. Olemme varakkaita, matkustellaan ja harrastetaan paljon. Kivaa elämää..
Kivaa elämää, jossa kauniina kesäpäivänä roikutaan vauvapalstalla keksimässä satuja :D
Vierailija kirjoitti:
1979 syntynyt on ollut jo vuosia keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa elämää. Säästöjä ja perintörahoja löytyy. Olen täysin terve, hoikka ja hoidan itseäni. Tv. Rouva 54v.
Täällä taas päin v i t t u a...rahaa ei ole,eikä perinnöistä tietoakaan..ja mitään en käytännössä omista,alkaa pikkuhiljaa riittämään tämä paska..
Yritän tulkita Alzheimerin ensioireita positiivisella mielellä.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan ei ole tosin boomeri. 70-luvulla syntyneiden vanhemmat on boomereita.
Tähän ketjuun ei saa vastata muuten kuin siten, että 5kymppinen olisi kuin 8kymppinen.