vaimoni pettää minua kaverini kanssa joka on myös naimisissa. mitä teen?
Vaimoni pettää minua kokoajan tuntemani kaverin kanssa joka on myös naimisissa. meillä on kaksi lasta ja omakotitalo, sekä velkaa noin puolet jäljellä. mitä teen tässä tilanteessa? vaimoni ei tiedä, että itse tiedän tästä.
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mitäkö teet? Käytät seuraavan kerran vaikka tekoälyä, että keksit paremman provon. Ole hyvä.
Rauhattoman ihmisen muotoisen näppikseltä selvästikin tämä provo. Pakkomielteinen pettämisen puolustaja.
Isyystestaa lapset nyt ainakin ihan ensiksi. Jos eivät ole omia, voit huoletta lähteä menemään ja aloittaa uuden elämän.
Vierailija kirjoitti:
Isyystestaa lapset nyt ainakin ihan ensiksi. Jos eivät ole omia, voit huoletta lähteä menemään ja aloittaa uuden elämän.
No sillä lailla. Taidat olla hyvin pahasti sairas kun ehdotat että lapsen isä vain lähtee! Luuletko että ne toisen miehen siittämät lapset ajattelee, että no, ei se meidän oikea isä ollutkaan, vaikka olikin joka ikinen päivä paikalla, vei meitä neuvolaan ja lääkäriin ja teki ruokaa, leikki meidän kanssa ja katsoi meidän perään ja auttoi koulussa ja kuunteli meidän huolia.
Isyys on paljon muuta kuin jokin biologinen yhteys! Sekö on ollut isä joka on ollut äidin kanssa sängyssä, vai se joka on suojellut ja kasvattanut toisen miehen siittämiä lapsia?
Olet sydämetön hirviö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sillä lailla. Taidat olla hyvin pahasti sairas kun ehdotat että lapsen isä vain lähtee! Luuletko että ne toisen miehen siittämät lapset ajattelee, että no, ei se meidän oikea isä ollutkaan, vaikka olikin joka ikinen päivä paikalla, vei meitä neuvolaan ja lääkäriin ja teki ruokaa, leikki meidän kanssa ja katsoi meidän perään ja auttoi koulussa ja kuunteli meidän huolia.
Isyys on paljon muuta kuin jokin biologinen yhteys! Sekö on ollut isä joka on ollut äidin kanssa sängyssä, vai se joka on suojellut ja kasvattanut toisen miehen siittämiä lapsia?
Olet sydämetön hirviö!
Ei ole. Vaan lähteä tuon miehen pitää ja lapset mukaan jos omia. Se on kerrasta poikki. Mt-ongelmainen äiti selvästi pilaa lapsensakin. Niinkuin pettäjät ja varsinkin sarjapettäjät tekevät.
Kannattaa katsoa loppuun asti. Kyllä kaikki järjestyy.
No tietenkin hyväksyt kiltisti kaiken ja korkeintaan kirjoitat nettiin.
Pöljä.
Vaimosi pettää suurella todennäköisyydellä simna muidenkin kanssa. vaimosi on aika säälittävä olento.
Kannattaa käyttää kondomia, jos vaimosi kanssa vielä kehtaat vehdata.
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi pettää suurella todennäköisyydellä simna muidenkin kanssa. vaimosi on aika säälittävä olento.
k*ullikarusellissa voimaantumassa
10 pistettä. Aivan helvetin hyvin tehty. Tein samoin pettävälle ex miehelle.
Kirjoita muistitus kirje kaverisi vaomilöe postilaatikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on selvää että sitten erotaan. Vaimosi ei ainakaan rakasta sinua koska pettäminen vaatii suunnitelmallisuutta. Mitä ihmisen päässä edes silloin liikkuu kun on matkalla pettämään. Kyllä valtaosa ihmisistä ei edelleenkään hyväksy pettämistä ja ne jotka hyväksyy ovat huonon omatunnon omistavia ja pelkäävät yksin jäämistä. Miten tuossa tilanteessa voi edes jatkaa? Itsekkyys on tänäpäivänä aivan uskomattomalla tasolla joillakin ihmisillä. Sanat löytyy aina oukeuttamaan pettämisen mutta väärin se on, erota pitäisi jos kaikki ei ole hyvin, mutta pettäjät niitä todellisia pelkureita on jotka pelkää jäädä yksin.
Olin melkein vuosikymmenen suhteessa, jossa petettiin ristiin rastiin. En ikina edes ajatellut koko asiaa. Epailin, etten itse pysty olemaan uskollinen ja etta kukaan pystyy olemaan vain yhden ihmisen kanssa loppuelaman karsimatta.
Nyt vuosikymmenen naimisissa ja pettaminen taysin pois suljettu. Maailma romahtuu, jos niin kay puolin tai toisin. On taysi luottamus meihin. Ja ei se ole vaikeaa ollenkaan.
Ero naihin kahteen suhteseen on sitomus. Ekan kanssa en ollut ikina tosissani, eika oltu sitoutuneita, vaikka leikittiin muuta.
Eroa ja ala elämään omaa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mitäkö teet? Käytät seuraavan kerran vaikka tekoälyä, että keksit paremman provon. Ole hyvä.
Rauhattoman ihmisen muotoisen näppikseltä selvästikin tämä provo. Pakkomielteinen pettämisen puolustaja.
Miten yksinkertainen pitää olla, että uskoo tämän provon?
Oletko joku 70v mummeli, joka uskoo, kun ihan on intternettiin tämä kirjoitettu vai 🤡?
Kutsu heidät kahville. Voi johtaa neljän kimppaan.
Ehdota kolmen kimppaa. Taidatkin olla jo kyllästynyt pelkkään pimppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ollut vastaavassa tilanteessa (olen nainen). Erosin omasta mielestäni tyylillä. Kun sain tietää pettämisestä, en raivonnut, en kysynyt, en mitään. En edes kertonut exälle, että tiedän. Mulla oli faktat tiedossa.
Hankin asunnon, pakkasin tavarat ja lähdin enkä katsonut perääni. Varasin lastenvalvojalle ajan ja huoltajuus 50/50. Ainoa kommunikointitapa exään on whatsapp. En vastaa puheluihin, en avaa sille ovea. Onneksi lapset olivat erotessa niin isoja että pystyivät itse vaihtamaan kotia.Suosittelen hoitamaan eron tyylillä, mutta kuitenkin niin että muut tietävät eron syyn. Silloin sinä olet sankari. Minä soitin exän läheisimmille juuri ennen poismuuttoa ystävällisen puhelun ja kerroin eroavani heidän pojastaan/veljestään koska hän on pettänyt pitkään henkilön x kanssa.
Tyylillä? Etkä keskusteluun kasvotusten pystynyt? Njääh. Pelkuri
Minusta tuossa on tyyliä. Armottomuutta. Ei antanut petturi-exälle edes mahdollisuutta pyytää anteeksi. Saati selitellä. Julmaa eikö vain. Osoitti petturille paikkansa.
Rakkauden kanssa noilla ei ole mitään tekemistä. Pelkkiä valtasuhteita ja riippuvuussuhteita.