vaimoni pettää minua kaverini kanssa joka on myös naimisissa. mitä teen?
Vaimoni pettää minua kokoajan tuntemani kaverin kanssa joka on myös naimisissa. meillä on kaksi lasta ja omakotitalo, sekä velkaa noin puolet jäljellä. mitä teen tässä tilanteessa? vaimoni ei tiedä, että itse tiedän tästä.
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Voit alkaa panemaan naapurin teinejä ja jos jäät kiinni, ei ole mitään menetettävää.
Unelmatilanne!
Mutta pitää olla 16-v. täyttänyt.
Moni pettäjä tulee loppu viimein riippuvaiseksi jostakin.
Riippuvaiseksi muiden jopa itselleen tuntemattomien huomiosta, riippuvaiseksi jonkun muun rahoista ja asunnosta.
Oma elämänhallinta täysin kuralla.
Tietenkin eroat. If she cheats you she belongs to the streets. Sama pätee toisinpäin jos kuka tahansa pettää.
Eroa tai kärsi seurauksena elämä jossa halveksut itse itseäsi. Tämä nainen pitää sinua pilkkanaan. Naureskelee, narsistinen hymy kasvoillaan, kun kaveri pökkii takaa päin. Mieti sitä.
Ei armoa petturille, ihminen joka pettää järjestelmällisesti on itse valintansa tehnyt ja kärsii seuraukset siitä. Sinä laitat hänet kärsimään seuraukset.
Hanki sinäkin rakastaja. Moni avioliitto pelastuisi sillä että toinen tai molemmat käy välillä vieraissa, mutta pettäjät ovat pohjasakkaa koska on kivempi tuomita, eikö niin :)
Vierailija kirjoitti:
Hanki sinäkin rakastaja. Moni avioliitto pelastuisi sillä että toinen tai molemmat käy välillä vieraissa, mutta pettäjät ovat pohjasakkaa koska on kivempi tuomita, eikö niin :)
T. Epävakaa sarjapettäjä
Vierailija kirjoitti:
Pettämisestä ei ikinä kerrota kenellekään. Koskee kaikkia osapuolia.
Kyllä se on se petetyksi tullut joka päättää tosta.
Toi mitä kirjotat on ainoastaan pettäjän mielestä hyvä.
Pettäjä voi sitten mustamaalata exänsä kaikille.
Win-win pettäjälle.
Olet varmaan itse pettänyt?
Itse olen tullut petetyksi. Pettämiset selvisi mulle samaan aikaan kun vanhin lapsemme kuoli.
Kerron totuuden lähisuvulleni kun erosta oli mennyt 1,5 vuotta.
Etkö tosiaan aikuinen mies tiedä, ettei lampi soutaen kulu? Jatka vaan ihan entiseen malliin, kuten tähänkin asti.
Vierailija kirjoitti:
Useasti pettäjä itse ei hyväksy että petetyksi tullut juoksisi kanssa vieraissa.
Ei täällä osata olla niiku Ranskassa.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen keskustelua vaimon kanssa. Sano, että tiedät ja odota, että hän myöntää. Sitten kysyt, aikooko hän lopettaa suhteen. Jos hän vastaa myöntävästi, annat anteeksi. Jos hän vastaa kieltävästi, eroatte, mutta annat joka tapauksessa anteeksi.
No eikö tolla petetyksi tullella ole mitää sanottavaa siintä jatkuuko suhde?
Jarjestaisin pippalot. Kutsuisin kaikki laheiset ja kaverin ja sen vaimon. Juhlan kohokohta olisi ilmapallo, joka puhkeaisi serpentiinin kera ja sielta ilmestyisi banderoori " vaimoni ja kaverini yhteen soppii" jonka jalkeen antaisin "lahjan" eropaperit oikein hienossa kuoressa.
Ei draamaa, ei itkemista, ei kiukuttelua. Olisin voimanainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen keskustelua vaimon kanssa. Sano, että tiedät ja odota, että hän myöntää. Sitten kysyt, aikooko hän lopettaa suhteen. Jos hän vastaa myöntävästi, annat anteeksi. Jos hän vastaa kieltävästi, eroatte, mutta annat joka tapauksessa anteeksi.
No eikö tolla petetyksi tullella ole mitää sanottavaa siintä jatkuuko suhde?
Toi kommentti mihin vastasit on mieleltään täysin häiriintyneen ihmisen muotoisen tajunnanvirtaa.
Vierailija kirjoitti:
En usko!olet trolli.
Voi olla tarinatrolli hyvinkin! Keräilee kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmisiä jotka antavat pettämisen anteeksi. Itse ainakin menettäisin kaikki mielenkiintoni naiseen ja tuntisin syvää vihaa häntä kohtaan loppu elämäni. Vihan määrä tosin riippuisi kauan ollaan oltu yhdessä ja onko lapsia jne. koska mitä kauempaa parisuhde kestää ja mitä enemmän ollaan yhdessä hankittu on elämästäni resursseja ja aikaa tuhlattu. Onneksi tiedän ettei naiseni koskaan pettäisi minua koska on todella hyvä nainen.
M32
Pidä itse huoli, ettet tuhlaa puolisosi resursseja ja aikaa.
Taidat kuulua näihin pettäjiin jos näin suutuit.
Minä en nyt ymmärrä miksi ihmiset ovat niin kovasti sitä vastaan että aloittaja vain hyväksyisi tilanteen ja jatkaisi elämää kuten ennenkin. Kuitenkin on tärkeää että lapset kasvavat hyvässä ja heitä tukevassa ilmapiirissä, ja vaikka vaimo harrastaakin seksiä toisen miehen kanssa, niin kotonaan hän on ainakin käsittääkseni käyttäytynyt erittäin hyvin. Miksi lasten tulisi kärsiä sen vuoksi että isä ja äiti lähtevät eri teille?
Antaisitte rakastuneen ja himokkaan pariskunnan viettää yhteisiä harrastushetkiään. Se ei ole keneltäkään pois, eikä rakkaus ja seksi ole sama asia. Petos tietenkin on rakkauden kanssa yhteen kuuluva, koska petos tehdään rakastuneen selän takana, mutta myös pettäjä haluaa säilyttää tilanteen tasaisena ja normaalina, eikä ole siksi halunnut heiluttaa venettä, kuten nyt petetty haluaa, ja monet muut haluavat näköjään hänen tekevän niin.
Mutta, suosittelen ihan suosiolla että anna vaimosi pettää. Anna vaimosi rakastella sydämensä kyllyydestä, kunhan vain tulee aina kotiin ja pitää lapsistanne ja kodistanne aina hyvän huolen. Ei seksi toisen kanssa tarkoita rakkauden puutetta, vaan petos kertoo aina siitä ettei uskalla kertoa jostain haluistaan petetylle osapuolelle. Se taas kertoo kaiken siitä että petetty on jollakin tavalla ongelmallinen ihminen, ja hänen sietäisi ottaa kritiikki vastaan ja pyrkiä olemaan parempi ihmisenä, niin että vaimo pystyisi avautumaan haluistaan hänelle. Jos vaimo tarvitsee toisenkin miehen läsnäoloa ja kosketusta, niin antaa vaimon nauttia! Tyytyväinen vaimo on paras vaimo ja paras äiti.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin eroat. If she cheats you she belongs to the streets. Sama pätee toisinpäin jos kuka tahansa pettää.
Eroa tai kärsi seurauksena elämä jossa halveksut itse itseäsi. Tämä nainen pitää sinua pilkkanaan. Naureskelee, narsistinen hymy kasvoillaan, kun kaveri pökkii takaa päin. Mieti sitä.
Ei armoa petturille, ihminen joka pettää järjestelmällisesti on itse valintansa tehnyt ja kärsii seuraukset siitä. Sinä laitat hänet kärsimään seuraukset.
Sinä mahtailet kun olet vielä niin nuori ja kokematon ettet ymmärrä että tuo sinun kehotuksesi tulee vahingoittamaan perheen lapsia! Sinä olet julma ja sydämetön peto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä mahtailet kun olet vielä niin nuori ja kokematon ettet ymmärrä että tuo sinun kehotuksesi tulee vahingoittamaan perheen lapsia! Sinä olet julma ja sydämetön peto.
Ei totuus ketään vahingoita, päinvastoin se puhdistaa. Lapset kyllä aistivat sen muutenkin.
Voit alkaa panemaan naapurin teinejä ja jos jäät kiinni, ei ole mitään menetettävää.
Unelmatilanne!