Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimoni pettää minua kaverini kanssa joka on myös naimisissa. mitä teen?

Vierailija
01.07.2025 |

Vaimoni pettää minua kokoajan tuntemani kaverin kanssa joka on myös naimisissa. meillä on kaksi lasta ja omakotitalo, sekä velkaa noin puolet jäljellä. mitä teen tässä tilanteessa? vaimoni ei tiedä, että itse tiedän tästä.

Kommentit (140)

Vierailija
41/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuossa ole kuin kaksi vaihtoehtoa. Joko otat eron tai sitten annat vaimollesi pettämisen anteeksi ja jatkatte yhdessä. Päätös on sinun.

Tämä on hyvä neuvo. Toki ensimmäisenä ja mahdollisimman pian teet vaimollesi selväksi, että tiedät vaimosi ja kaverisi puuhista. 

Vierailija
42/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä toisella iso ja komea lerssi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenna riistakamera heidän lemmenpesäänsä!

Vierailija
44/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero

Vierailija
45/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda vaimoa sen kaverin kanssa, mikäli hänellä on hyvän näköinen vaimo. Tiedän tapauksen, että kaverit vaihtoivat vaimoja. Nyt ovat kaikki olleet naimisissa yli 20v vaihdettujen vaimojen kanssa.

Vierailija
46/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kertoisit ensin kaverillesi tietäväsi hänen puuhistaan? Sen jälkeen jäät odottamaan ottaako vaimosi asian puheeksi ja miten hän asiaan reagoi. 

Älä lähde hätäpäissäsi tekemään suuria ratkaisuja, vaan hae keskusteluapua ja harkitse tarkkaan siirtosi. Pettäminen satuttaa, mutta ei se välttämättä johda avioeroon. 

Vierailija
47/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ollut vastaavassa tilanteessa (olen nainen). Erosin omasta mielestäni tyylillä. Kun sain tietää pettämisestä, en raivonnut, en kysynyt, en mitään. En edes kertonut exälle, että tiedän. Mulla oli faktat tiedossa.

Hankin asunnon, pakkasin tavarat ja lähdin enkä katsonut perääni. Varasin lastenvalvojalle ajan ja huoltajuus 50/50. Ainoa kommunikointitapa exään on whatsapp. En vastaa puheluihin, en avaa sille ovea. Onneksi lapset olivat erotessa niin isoja että pystyivät itse vaihtamaan kotia.

Suosittelen hoitamaan eron tyylillä, mutta kuitenkin niin että muut tietävät eron syyn. Silloin sinä olet sankari. Minä soitin exän läheisimmille juuri ennen poismuuttoa ystävällisen puhelun ja kerroin eroavani heidän pojastaan/veljestään koska hän on pettänyt pitkään henkilön x kanssa.

Tyylillä? Etkä keskusteluun kasvotusten pystynyt? Njääh. Pelkurin pelikirjasta suoraan.

Vierailija
48/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi sopurahaa isohko summa. Kiristä sillä, että jos vaimo haluaa avioliiton jatkuvan, niin rahat tänne! 

Sitten lähdet rentoutuslomalle kahdeksi viikoksi. Sen jälkeen hukutat naisen rakkauteen. Itselläni rakkaus kulkee jääkaapin kautta. Hemmottelen kumppaniani  ahvenkeitolla ja peuranmakkaroilla jne. 

Vierailija
49/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna anteeksi. 

En kyllä todellakaan anna. mietin suunnitelman ja läväytän totuuden niin, että mahdollisimman moninsaa tietää. AP

Miksi muiden pitäisi saada tietää? Ei minua ainakaan kiinnosta muiden ihmisten pettämiset ja avioerot. Et valitettavasti saa tyylipisteitä, etkä arvostusta.

Ihmiset hymähtävät ja jatkavat eteenpäin, olet vain yksi eronnut kaveri ja viikonloppuisä lisää.

N52

Vierailija
50/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä kävi pettämässä minua tuttavan kanssa. Minä ryhdyin harrastamaan seksiä kahden eri naisen kanssa ja kun exä sai selville tämän rupesi viekottelemaan minua eri tavoin, mm. sheivasi posliiniksi ja vietteli minua seksiin eri tavoin. Paneskelin myös exääni jonkun aikaa ennen kuin otin eron.

Vierailija
51/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on lapset. Ehkä nyt ensin keskustelet vaimosi kanssa. Sitten kerrot kaverisi vaimolle. Jatko riippuu siitä, miten vaimosi suhtautuu asiaan. Tuo kaksinaamainen peli saa loppua!!!

Vierailija
52/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ollut vastaavassa tilanteessa (olen nainen). Erosin omasta mielestäni tyylillä. Kun sain tietää pettämisestä, en raivonnut, en kysynyt, en mitään. En edes kertonut exälle, että tiedän. Mulla oli faktat tiedossa.

Hankin asunnon, pakkasin tavarat ja lähdin enkä katsonut perääni. Varasin lastenvalvojalle ajan ja huoltajuus 50/50. Ainoa kommunikointitapa exään on whatsapp. En vastaa puheluihin, en avaa sille ovea. Onneksi lapset olivat erotessa niin isoja että pystyivät itse vaihtamaan kotia.

Suosittelen hoitamaan eron tyylillä, mutta kuitenkin niin että muut tietävät eron syyn. Silloin sinä olet sankari. Minä soitin exän läheisimmille juuri ennen poismuuttoa ystävällisen puhelun ja kerroin eroavani heidän pojastaan/veljestään koska hän on pettänyt pitkään henkilön x kanssa.

Mikä kohta tuosta meni tyylillä? Se ettei aikuinen ihminen pysty kommunikoimaan vaan jättää oven avaamatta ja puhelimeen vastaamatta? Se että soittelet lähipiirille kertoaksesi eksäksi seksielämästä? Se että kuvittelet että sinua pidetään sen jälkeen sankarina? Tuohan kuulostaa nimenomaan että et kyennyt hoitamaan tyylikkäästi.

Kaikki varmasti ymmärsi että parisuhteeseen ja sen toimimattomuuteen vaadittiin kaksi, sinä ja eksäsi. Luultavasti kumpikin olisi voinut panostaa enemmän.

Vierailija
53/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no. Tosi usein pettämisen syy löytyy suhteen laadusta. En usko, että petetään, jos kaikki on hyvin. Suhteessa on seksiä ja toista kuunnellaan. 

Ehkä sinä voisit myös katsoa itseäsi peiliin? Voisitko tehdä jotain erilailla? Mitä vaimosi etsii toisesta suhteesta? 

Vierailija
54/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa suhteissani olen päästänyt miehen pettämään. Se on ollut hidas kuolema suhteelle, jossa ei ole hyvä olla. Helpottaakseni kumppanin tuskaa, olen lähes työntänyt kumppanin toisen syliin. Olen halunnut jonkun ratkaisun ja tuo sysääminen on tuntunut helpolta ja nopealta. Joillekin ihmisille fyysisyys on helppo tapa käsitellä asioita. 

Ehkä teidän parisuhde on vain lässähtänyttä lapsien takia? Jos menisitte joskus hotelliin kahdestaan yöksi jne. 

Vierailija
55/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tämä on tietenkin ap:n syytä kaikki.

Pukeudu säkkiin ja ripottele tuhkaa päällesi ja menetät ihmisarvosi loppuiäksesi.

Vierailija
56/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes kysyy tätä :D Kaikenlaista ihmiset sietää.

Vierailija
57/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä jotka antavat pettämisen anteeksi. Itse ainakin menettäisin kaikki mielenkiintoni naiseen ja tuntisin syvää vihaa häntä kohtaan loppu elämäni. Vihan määrä tosin riippuisi kauan ollaan oltu yhdessä ja onko lapsia jne. koska mitä kauempaa parisuhde kestää ja mitä enemmän ollaan yhdessä hankittu on elämästäni resursseja ja aikaa tuhlattu. Onneksi tiedän ettei naiseni koskaan pettäisi minua koska on todella hyvä nainen.

M32

Vierailija
58/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota koskeita kimppakivabileitä ensiviikonlopuksi ja pyydä mukaan myös toisen pettäjän puoliso.

Laita sitä ennen onlyfänstili ja kuvaa koko sessio sinne! Osta kaikilla of-tuloilla lisää viinaa seuraaviin sisällöntuotantosessioihin. 

Vierailija
59/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisiä jotka antavat pettämisen anteeksi. Itse ainakin menettäisin kaikki mielenkiintoni naiseen ja tuntisin syvää vihaa häntä kohtaan loppu elämäni. Vihan määrä tosin riippuisi kauan ollaan oltu yhdessä ja onko lapsia jne. koska mitä kauempaa parisuhde kestää ja mitä enemmän ollaan yhdessä hankittu on elämästäni resursseja ja aikaa tuhlattu. Onneksi tiedän ettei naiseni koskaan pettäisi minua koska on todella hyvä nainen.

M32

Pidä itse huoli, ettet tuhlaa puolisosi resursseja ja aikaa. 

Vierailija
60/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda vaimoa sen kaverin kanssa, mikäli hänellä on hyvän näköinen vaimo. Tiedän tapauksen, että kaverit vaihtoivat vaimoja. Nyt ovat kaikki olleet naimisissa yli 20v vaihdettujen vaimojen kanssa.

Minäpä ehdotan tätä tuttavapariskunnalle. Saisin tällöin nuoremman, nätimmän ja kiihkeämmän vaihdossa. ;)~~~