Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimoni pettää minua kaverini kanssa joka on myös naimisissa. mitä teen?

Vierailija
01.07.2025 |

Vaimoni pettää minua kokoajan tuntemani kaverin kanssa joka on myös naimisissa. meillä on kaksi lasta ja omakotitalo, sekä velkaa noin puolet jäljellä. mitä teen tässä tilanteessa? vaimoni ei tiedä, että itse tiedän tästä.

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no. Tosi usein pettämisen syy löytyy suhteen laadusta. En usko, että petetään, jos kaikki on hyvin. Suhteessa on seksiä ja toista kuunnellaan. 

Ehkä sinä voisit myös katsoa itseäsi peiliin? Voisitko tehdä jotain erilailla? Mitä vaimosi etsii toisesta suhteesta? 

Minusta ihan käsittämätöntä, että tällaisesta pitkäaikaisesta törkeästä kusettamisesta syytetään petettyä. Mikään ei oikeuta tällaiseen, ei mikään.

Vierailija
62/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaverini sai tietää vaimonsa uskottomuudesta, niin hän kaikessa rauhassa valmisteli eroa.

Muutama viikko vierähti ja hän piti aikuisten illanistujaiset. Paikalla oli läheiset ystävät, myös vaimon petikumppani puolisoineen, vanhemmat, sisarukset... (Lapset hoidossa)

Oli hyvää ruokaa ja juoma virtasi. Sitten oli viihdykkeen aika. Hän harrastaa valokuvausta, joten lomadiojen varjolla meidät oli kutsuttu. Ihan kuin ennen vanhaan.

Sinne oli sitten ujutettu muutama papparazzikuva joukkoon. Oli vaimo ja kaveri hyvin kiihkeissä tunnelmissa. Ei niitä voinut selittää mitenkään. Kaikki näki!

Pientä sekasortoa ja itkusteöl

Diojen jälkeen tämä piti puheen, että hän on elänyt kuten sovittiin. Hän on hoitanut oman tonttinsa. Ollut hyvä aviomies ja isä. Hän ei ole tehnyt mitään väärin, eikä lapsetkaan ole.

Vaimo saa muuttaa yksin pois,. hän jää lasten kanssa siihen. Hänestä tulee yksinhuoltaja. Äiti näkee lapsiaan joka toinen viikonloppu.. jne.

Mies pysyi tiukkana ja sai siinä tilanteessa kaiken omin päin. Nyt on vuosia vierinyt kiukku ja katkeruus väistynyt. Sopparit muuttuneet. Äiti on lasten elämässä enemmän. Isä edelleen yksinhuoltaja kuitenkin. Joka ymmärtääkseni on harvinaista. 

Voimia ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut itse joskus aikoinaan tilanteessa, että sain selville silloisen vaimoni pettämisestä. Tämä ei jäänyt yhteen kertaan. Miehiä oli useampi kuin yksi. Pari pientä lasta ja omistuasunto jne. Tavallaan tuli yllätyksenä, tavallaan ei kun mietti liiton laatua...Vedin vähän happea ja pohdin erilaisia vaihtoehtoja. Tässä vaiheessa en vielä paljastanut tietäväni. Samalla seurasin tilannetta ja jatkuvaa valehtelua menoista. Ihiminen kyllä keksii kaikenlaista että pääsee panemaan vierasta...Ilman lapsia ja omistusasuntoa tilanne olisi ollut helppo eli akka välittömästi pihalle. Päädyin kuitenkin siihen että ero on ainoa vaihtoehto. Pelkästään lasten takia en olisi jaksanut. Eropäätös oli lopulta todella iso helpotus,  millaisessa kuplassa sitä tulikaan elettyä ja että eihän tuossa toisessa ole mitään sellaista minkä vuoksi kannattaisi edes yrittää...

AP:n tapaksessa ottaisin kuitenkin yhteyttä kaverin vaimoon ja kertoisin pettämisestä, en kostaakseni vaan keskustellakseni asiasta. Tämä voi rikkoa monta ihmissuhdetta, mutta se ei ole teidän syy. Jos tapaaminen johtaisi intiimimpään kanssakäymiseeen, niin siitä vaan. Liittonne on joka tapauksessa rikki. 

Vierailija
64/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kaverini sai tietää vaimonsa uskottomuudesta, niin hän kaikessa rauhassa valmisteli eroa.

Muutama viikko vierähti ja hän piti aikuisten illanistujaiset. Paikalla oli läheiset ystävät, myös vaimon petikumppani puolisoineen, vanhemmat, sisarukset... (Lapset hoidossa)

Oli hyvää ruokaa ja juoma virtasi. Sitten oli viihdykkeen aika. Hän harrastaa valokuvausta, joten lomadiojen varjolla meidät oli kutsuttu. Ihan kuin ennen vanhaan.

Sinne oli sitten ujutettu muutama papparazzikuva joukkoon. Oli vaimo ja kaveri hyvin kiihkeissä tunnelmissa. Ei niitä voinut selittää mitenkään. Kaikki näki!

Pientä sekasortoa ja itkusteöl

Diojen jälkeen tämä piti puheen, että hän on elänyt kuten sovittiin. Hän on hoitanut oman tonttinsa. Ollut hyvä aviomies ja isä. Hän ei ole tehnyt mitään väärin, eikä lapsetkaan ole.

Vaimo saa muuttaa yksin pois,. hän jää lasten kanssa siihen. Hänestä tulee yksinhuoltaja.

Tää oli hyvä, munankipeä akka ruotuun!

Vierailija
65/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no. Tosi usein pettämisen syy löytyy suhteen laadusta. En usko, että petetään, jos kaikki on hyvin. Suhteessa on seksiä ja toista kuunnellaan. 

Ehkä sinä voisit myös katsoa itseäsi peiliin? Voisitko tehdä jotain erilailla? Mitä vaimosi etsii toisesta suhteesta? 

Minusta ihan käsittämätöntä, että tällaisesta pitkäaikaisesta törkeästä kusettamisesta syytetään petettyä. Mikään ei oikeuta tällaiseen, ei mikään.

Rakkaus? Jos nämä kaksi eivät voineet pitää näppejään erossa toisistaan? Kumpikaan ei ollut valmis tekemään lopullista ratkaisua, koska lapset. Tai sitten ovat hakeneet jaksamista suhteisiin ulkopuolelta. Joku tälläinen on ehkäpä kyseessä. 

Kaikkia ihmisiä ei ole tarkoitettu loppuiäksi yhteen. 

En suosittele katkeruutta ja vihaa. 

Vierailija
66/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ollut vastaavassa tilanteessa (olen nainen). Erosin omasta mielestäni tyylillä. Kun sain tietää pettämisestä, en raivonnut, en kysynyt, en mitään. En edes kertonut exälle, että tiedän. Mulla oli faktat tiedossa.

Hankin asunnon, pakkasin tavarat ja lähdin enkä katsonut perääni. Varasin lastenvalvojalle ajan ja huoltajuus 50/50. Ainoa kommunikointitapa exään on whatsapp. En vastaa puheluihin, en avaa sille ovea. Onneksi lapset olivat erotessa niin isoja että pystyivät itse vaihtamaan kotia.

Suosittelen hoitamaan eron tyylillä, mutta kuitenkin niin että muut tietävät eron syyn. Silloin sinä olet sankari. Minä soitin exän läheisimmille juuri ennen poismuuttoa ystävällisen puhelun ja kerroin eroavani heidän pojastaan/veljestään koska hän on pettänyt pitkään henkilön x kanssa.

Vai tyylillä erosit🤣 No jos katkera ja lapsellinen käyttäytyminen on tyyliä, niin kyllä, erosit tyylillä. Vielä sankarikin olit kun menit kertomaan exän lähimmäisille eron syyn🤦

Vierailija
67/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joillekin voi pettäminen ottaa noin koville?

Vierailija
68/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat näitä läheisriippuvaisia

Vierailija
69/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat näitä läheisriippuvaisia

Ihmiset tulevat ja menevät, se mikä näkyy peilissä, pysyy. 

Vierailija
70/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämisestä ei ikinä kerrota kenellekään. Koskee kaikkia osapuolia.

On suurin petos kertoa jonkun pettämisistä. Sellainen on läheisriippuvuutta joka pitää kitkeä terapiassa pois. Nih! 😉

Vierailija
71/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo syyttely on narsistin tapa paeta häpeäänsä.

Vierailija
72/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt naimassa sen toisen miehen vaimoa ja esitä tyhmää .  Tai pyydä että vaihdetaan puolisoita pysyvästi. Pitääkö tämän miehen vaimo sinusta käy kysymässä. 

Vierailija
73/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen eroamaan ja kertomaan kaverisi vaimolle tilanteesta. Pettäminen on yksi pahimmista henkisistä väkivallanmuodoista. Henkilö, joka harjoittaa sinua kohtaan väkivaltaa ei rakasta sinua.

Älä lähde kostamaan, älä huuda, älä syytä. Eroa. Se koskee pettäjiin kaikista eniten, että näytät miten vähän he merkitsevät sinulle sen jälkeen, kun lähtivät pettämään.

Vierailija
74/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo syyttely on narsistin tapa paeta häpeäänsä.

Yksi tapa narsistilla on kirjoittaa autofiktiota oleva romaani jossa pettämisestä tehdään jalustalle nostettu tapa. Oikeutettu keino ratkaista asioita.

Vierailija
75/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahdi lapsias ja kasvata ne hyvin. Itke itsesi uneen iltaisin. Runkkaa kun kukaan ei näe.

Noin naiset pärjää vastaavassa tilanteessa. Äitiskin.

Niin varmaan. Naiset on ilkeitä ja ne "kostaa", vaikka syytä ei edes olisi. Nainen puree ruokkivaa kättä ja hyökkää aina tutun ja turvallisen miehen kimppuun.

Vierailija
76/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tosiaan kaverin vaimollekin,on reilua antaa hänelle myös aikaa valmistella omaa ratkaisuaan.

Vierailija
77/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleistä Arabian kielisillä ja Thaimaassa. On nähty myös somaleilla vaimojen kierrätystä liittyy ehkä seksikauppaan. Pakotetaan nuoria naisia monen kanssa olemaan liittyy ehkä seksimyyntiin niin ettei nainen itse tiedä. Onhan venäläinen seksimyynti sitä että se ketä myydään pidetään huumattuna lähes tajuton. Häntä myydään eikä itse tiedä mitään. 

Vierailija
78/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ollut vastaavassa tilanteessa (olen nainen). Erosin omasta mielestäni tyylillä. Kun sain tietää pettämisestä, en raivonnut, en kysynyt, en mitään. En edes kertonut exälle, että tiedän. Mulla oli faktat tiedossa.

Hankin asunnon, pakkasin tavarat ja lähdin enkä katsonut perääni. Varasin lastenvalvojalle ajan ja huoltajuus 50/50. Ainoa kommunikointitapa exään on whatsapp. En vastaa puheluihin, en avaa sille ovea. Onneksi lapset olivat erotessa niin isoja että pystyivät itse vaihtamaan kotia.

Suosittelen hoitamaan eron tyylillä, mutta kuitenkin niin että muut tietävät eron syyn. Silloin sinä olet sankari. Minä soitin exän läheisimmille juuri ennen poismuuttoa ystävällisen puhelun ja kerroin eroavani heidän pojastaan/veljestään koska hän on pettänyt pitkään henkilön x kanssa.

Vai tyylillä erosit🤣 No jos katkera ja lapsellinen käyttäytymi

Hyvin tehty. Eipähän kukaan voi kiistää totuutta sitten kun akka kertoilee omaa versiotaan ympäri kyliä.

Vierailija
79/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä tapa. Vielä parempi, jos on itse suhteessa se, jolla on paremmat taloudelliset lähtökohdat. Itse aikanaan erosin hyvin samalla tyylillä, ja syystä. Järjestin itselleni jo toisen asuntolainan pienempään väliaikaisasuntoon, joka sittemmin jäi sijoitusasunnoksi. Ilmoitin vaimolle, että hänen kuvionsa on tiedossa. Muutto oli valmisteltu ja hoitui siinä samana päivänä omalta osin. Osan arvokkaammasta irtaimistosta, mikä oli minun nimissä, vein tilapäisvarastoon suojaan. Talon olin ilmoittanut jo tutun välittäjän kautta markkinalle ja siitä tuli nopeasti tarjouksia. Akalla oli kaksi vaihtoehtoa: ostaa minut siitä ulos (mihin hänellä ei todellakaan ollut varaa), tai talo myydään pikakaupalla. Sai siitä tietysti oman osuutensa, mikä ei paljon ollut, koska olimme tehneet avioehdon, jossa erikseen käsiteltiin mm. talo, josta minä maksoin suurempaa osaa lainasta ja omistin sovitusti suhteellisesti suuremman osan (laina oli nimissä 50/50). 

Sen mimmin talous ja elämänhallinta meni siitä ilmeisesti aivan kuralla, ex-anoppini itkpuheluiden mukaan. Eipä ole minun ongelmani. 

Vierailija
80/140 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai tyylillä er

Totuus narsistille on suurinta myrkkyä henkisesti.