vaimoni pettää minua kaverini kanssa joka on myös naimisissa. mitä teen?
Vaimoni pettää minua kokoajan tuntemani kaverin kanssa joka on myös naimisissa. meillä on kaksi lasta ja omakotitalo, sekä velkaa noin puolet jäljellä. mitä teen tässä tilanteessa? vaimoni ei tiedä, että itse tiedän tästä.
Kommentit (140)
Jätä vaimosi ja kerro kaverisi vaimolle. Kaverikin ois syytä laittaa vaihtoon.
Kysy mahdollisuutta kolmenkimppaan.
Vierailija kirjoitti:
Tilaa Aku Ankka.
Samalla myös Sarjisextra. 👍
Vahdi lapsias ja kasvata ne hyvin. Itke itsesi uneen iltaisin. Runkkaa kun kukaan ei näe.
Noin naiset pärjää vastaavassa tilanteessa. Äitiskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa Aku Ankka.
Samalla myös Sarjisextra. 👍
Näillä mennään kohti elinikäisen avioliiton pyhää auvoa.
No ei tuossa ole kuin kaksi vaihtoehtoa. Joko otat eron tai sitten annat vaimollesi pettämisen anteeksi ja jatkatte yhdessä. Päätös on sinun.
Itse ollut vastaavassa tilanteessa (olen nainen). Erosin omasta mielestäni tyylillä. Kun sain tietää pettämisestä, en raivonnut, en kysynyt, en mitään. En edes kertonut exälle, että tiedän. Mulla oli faktat tiedossa.
Hankin asunnon, pakkasin tavarat ja lähdin enkä katsonut perääni. Varasin lastenvalvojalle ajan ja huoltajuus 50/50. Ainoa kommunikointitapa exään on whatsapp. En vastaa puheluihin, en avaa sille ovea. Onneksi lapset olivat erotessa niin isoja että pystyivät itse vaihtamaan kotia.
Suosittelen hoitamaan eron tyylillä, mutta kuitenkin niin että muut tietävät eron syyn. Silloin sinä olet sankari. Minä soitin exän läheisimmille juuri ennen poismuuttoa ystävällisen puhelun ja kerroin eroavani heidän pojastaan/veljestään koska hän on pettänyt pitkään henkilön x kanssa.
No anna pettää. Aikansa se hohto kestää. Jos aloitat itsekin sutinan jonkun muun kanssa, niin vaimosi varmuudella kiinnostuu taas sinustakin. Todennäköisesti vielä mustasukkaisesti haluaa omia sinut itselleen.
Kaverin vaimon kuuluu tietää myös asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Itse ollut vastaavassa tilanteessa (olen nainen). Erosin omasta mielestäni tyylillä. Kun sain tietää pettämisestä, en raivonnut, en kysynyt, en mitään. En edes kertonut exälle, että tiedän. Mulla oli faktat tiedossa.
Hankin asunnon, pakkasin tavarat ja lähdin enkä katsonut perääni. Varasin lastenvalvojalle ajan ja huoltajuus 50/50. Ainoa kommunikointitapa exään on whatsapp. En vastaa puheluihin, en avaa sille ovea. Onneksi lapset olivat erotessa niin isoja että pystyivät itse vaihtamaan kotia.
Suosittelen hoitamaan eron tyylillä, mutta kuitenkin niin että muut tietävät eron syyn. Silloin sinä olet sankari. Minä soitin exän läheisimmille juuri ennen poismuuttoa ystävällisen puhelun ja kerroin eroavani heidän pojastaan/veljestään koska hän on pettänyt pitkään henkilön x kanssa.
Vau, arvostan.
Kykenit toimimaan itsenäisesti ja omalla tavallasi. Joku toinen olisi samassa tilanteessa tehnyt huonoja ratkaisuja, ripustautunut tai sopeutunut itsensä ja oman parhaansa unohtaen.
Vierailija kirjoitti:
Kysy mahdollisuutta kolmenkimppaan.
Neljän koplaan
Eikös se reinikainenkin sanonut että kovaksi keitetty kananmuna auttaa.
Pettämisestä ei ikinä kerrota kenellekään. Koskee kaikkia osapuolia.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa voi tosiaan käydä niin kuin ap:lle nyt kävi ja näyttää käyneen joillekin muillekin tässä ketjussa. Mutta onneksi voi käydä päinvastoinkin. Hyvästä esimerkistä käy tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä
Mummo osuu aina naulan kantaan. Hänellä on viisautta ja elämänkokemusta 👵🏻🙏
Kerro nyt ekana sen kaverisi vaimolle. Loppu menee sitten ihan omalla painollaan.