Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen käyttänyt tasan 0 euroa tämän vuoden 300 euron kulttuuri ja liikuntaeduista

Vierailija
01.07.2025 |

Täysin kertakaikkisen turha henkilöatöetu jolla ei tee mitään.

Kommentit (224)

Vierailija
81/224 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan bussilippuun rahaa, käyn keilaamassa ja sillä maksaa koko perheen ja olen maksanut myös toisenkin perheen, leffalippuja,  käyn kylpylässä. Kyllä mulla ne rahat menee aina kaikki.

Ja noinhan sitä ei edes saisi käyttää. Että vähän on noloa kehuskella.

Vierailija
82/224 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on turha valittaa. 

Et varmaan käytä muitakaan lahjakortteja, jos ne ei käy retkeilyvarusteisiin tai polttopuihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/224 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan bussilippuun rahaa, käyn keilaamassa ja sillä maksaa koko perheen ja olen maksanut myös toisenkin perheen, leffalippuja,  käyn kylpylässä. Kyllä mulla ne rahat menee aina kaikki.

Ja noinhan sitä ei edes saisi käyttää. Että vähän on noloa kehuskella.

Käytän miten haluan jos en jää kiinni.. lälläslää. 

Vierailija
84/224 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te, joille ei työnantajan antama etu ei kelpaa. Ehdottakaa sille työnantajalle edun laajentamista asioihin, joita itse toivotte. 

Vierailija
85/224 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt tuota museoihin ja leffalippuihin.

Harkitsen nyt museokortin ostamista sillä rahalla.

Jos ei harrasta kumpaakaan, ei kulttuuria eikä liikuntaa, niin ei varmaan tee mitään edulla, mutta on myös aika harvinainen suomalainen.

Vierailija
86/224 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epassi kyllä turhaakin turhempi. Ei mitään rahanarvoista vain pelkkiä ryhmäjumppia ja aina jotakin mihin pitäisi vaivautua paikanpäälle (konsertit, näyttelyt jne). Siinäkin omat kustannukset (bensat, pysäköintimaksut)

Meillä ollut varmaan 5 vuotta ja 0e käytetty. Tuosta hyötyy vain tietyt ja siksi jopa eriarvoistavaa.

Esim tykkään urheilusta, on MTV Katsomo Urheilu tilaus. Tykkään musiikista ja kirjoista, ei epassi spotifyta tai ekirjoja minulle maksa. Harrastan liikuntaa, ei epassilla saa suksivoiteita tai polkypyörän renkaita.

Huh huh, hienosti olet pystynyt ongelmia noinkin simppelistä asiasta vääntämään. Nyt täytyy melkein ottaa hattu pois päästä, niin kova yritys!

Vierailija
87/224 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaustoiminta ei pelaa, joten kysyn muuten vaan, että miten niin epassi ei käy hierontaan? Käyhän se.

Vierailija
88/224 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku ei käytä tuota edes hammastarkastuksiin, jos kaikki muu elämässä on sellaista, ettei onnistu?

Vierailija
89/224 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin pienyrittäjiltä palveluita. Siis jotain keramiikkakurssia ja muita. Menen jos ehdin. Jos en, niin rahat meni hyvään tarkoitukseen 

Vierailija
90/224 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku ei käytä tuota edes hammastarkastuksiin, jos kaikki muu elämässä on sellaista, ettei onnistu?

HUS ei tuota anna tehdä. Vain kulttuuri, liikunta ja bussiliput ym on 

Vierailija
91/224 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä voisi passivoida suomalaista työntekijää enemmän kuin tällaiset muka-edut joita ei voi käyttää mihinkään järkevään.

Sinä et osaa, koska olet tylsämielinen. Me muut nautitaan niistä

Sitten on meitä joiden pitäisi käydä töissä ilman noita etuja ja ei ole edes työterveyttäkään...

Alle parintonnin palkalla kuussa...

Hohoijaa. 

Ei ylityölisiä ei mitään. Kyllä teidän kelpaa käydä töissä. Älkää ihmetelkö kun me odotellaan työttömänä lakosa että milloin asiat paranee myös meille suotuisaksi.

Vierailija
92/224 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on turha valittaa. 

Et varmaan käytä muitakaan lahjakortteja, jos ne ei käy retkeilyvarusteisiin tai polttopuihin. 

Mietis nyt. Toiset ostelee edulla kuntosali- tai bussikortteja lapsille tai leffalippuja ja kylpyläkäyntejä koko perheelle tai myös kaveriperheille. Miten olisi väärin jos joku saisi käyttää edun vaikka omien retkeilyvarusteidensa ostoon? 😄

Vierailija
93/224 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te, joille ei työnantajan antama etu ei kelpaa. Ehdottakaa sille työnantajalle edun laajentamista asioihin, joita itse toivotte. 

On ehdotettu. Ei mennyt läpi. Pyydettiin siis hyvinvointiedun lisäämistä, koska teemme työtä tietokoneen ääressä ja hierojalle olisi tarvetta. 

Vierailija
94/224 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt tuota museoihin ja leffalippuihin.

Harkitsen nyt museokortin ostamista sillä rahalla.

Jos ei harrasta kumpaakaan, ei kulttuuria eikä liikuntaa, niin ei varmaan tee mitään edulla, mutta on myös aika harvinainen suomalainen.

Itse asiassa en usko olevan kovinkaan harvinaista. Ainakin omalla työpaikalla suurin osa jättää edut käyttämättä, koska käyttöä ei vaan ole (meillä pitää omarahoitusta olla 50%). 

Ja sehän ei tarkoita ettei harrastaisi kulttuuria eikä liikuntaa, vaan se tarkoittaa ettei harrasta noita maksullisina, tai ettei etu niihin paikkoihin käy.

Vierailija
95/224 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä etu, minä käyttänyt oman pienen 100 euron edun jo ihan alkuvuodesta. Kuntosali- ja leffakäynnit imaisivat etuni. Muina vuosina olen hyödyntänyt e-passia myös esim uimahallissa, museoissa ja teattereissa. Tyhmä pitää olla, jos ei käyttöä edulle löydä. Toivon vain, että oma työnantajani olisi vähän anteliaampi. 1000 olisi sellainen summa, jolla jo aika hyvin omat vuosittaiset kulttuuri- ja liikuntamenoni rahoittaisin.

Vierailija
96/224 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käsitä miten joku ei keksi niille käyttämistä. Jo pari hierontaa vie helposti 150-160 euroa. Varsinkin kesällä on monia paikkoja, joissa voisi hyödyntää. Mutta jos ei koskaan kotoa poistu niin kai ne sitten jää käyttämättä. 

Mitä jos ei tarvi mitään vammasia hierontoja?

Jos ei ole ihminen, niin ei varmaan saa mitään etujakaan. Jos taas on ihminen, niin tarvitsee myös hierontaa.

Vierailija
97/224 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli sama juttu,ostin festarilipun ja myin,näin saat muutettua rahaksi.

Vierailija
98/224 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimahalleja voisin käyttää, mutta siellä on maahan muuttajia joten ei kiinnosta.

Se on sitten taas ihan sinun henkilökohtainen ongelmasi. Sano se työnantajallesi niin loppuu todennäköisesti se etu sinun osaltasi niin ei tarvi enää siitä murehtia.

Vierailija
99/224 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska työnantaja voi rajata mihin sen käyttää...

Vierailija
100/224 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaustoiminta ei pelaa, joten kysyn muuten vaan, että miten niin epassi ei käy hierontaan? Käyhän se.

No ei se käy jos siinä ei ole hyvivointietua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan