Tunnetteko miehen joka ei ole käynyt armeijaa
Kommentit (208)
Itseni ja mulle se on se ja sama mitä mieltä muut asiasta ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armeija on amiksille. Ei kiitos. En kaipaa miestä, joka mittaa omaa maskuliinisuuttaan armeijan kautta. Arvostan enemmän älyn lahjoja. Mieheni kuitenkin oleilee eräolosuhteissa toista viikkoa ongelmitta, ja hänellä on varmasti kovempi kunto ja selivytymistaidot kuin keksiverto-inttipojalla.
Tätä en ihan ymmärrä mutta olenkin amiksen käynyt. Olen käynyt myös armeijan vähän pakosta vuosituhannen alussa. Ei ole kyllä ikinä tullut mieleenkään mitata omaa maskuliinisuutta sen takia että olen käynyt armeijan. Nyt kun siittä on jo kulunut yli 20 vuotta harvoin edes muistelen armeijaa. Kaikki samanikäiset kaverini eivät myöskään ole kiinnostuneita muistelemaan tai puhumaan armeijasta. Se oli vaan ikävä vaihe joka on onneksi ohi.
Tutkittiinko sinulta sukupuolielimet ja peräaukko alokas tarkastuksessa?
Ei mulle ole väliä sille kekä on armeijjaillut
En kaivertaa semmosen kanssa. Luusereita
Vierailija kirjoitti:
Kaveeraa- jo on puhelimen vaikee ymmärtää suomea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki maailman armeijat ovat ihmiskunnan suurimpia virheitä...
Niinhän ne ikävä kyllä on. Maailman laajuisesti niitä vaan ei voi poistaa. Kun ihmiset on idiootteja ja sotivat.
Suurin osa ihmisistä ei halua sotia. Se narsistinen omaa etuaan muiden kustannuksella ajava eliitti haluaa käyttää muita hyväkseen saadakseen itse lisää. Suurin syy sotiin on ihan siellä poliittisessa ja taloudellisessa eliitissä.
Niinhän se on. Tai uskonnollisissa vedättäjissä jotka aiheuttaa sen sodan jossan välissä. Se on erittäin pieni prosentti ihmisistä jotka edes tappaa toisia ihmisiä. Silti sitä sotimista mainostetaan ja hurrataan sankareiksi sotilaita. Ja ihmiset hurraa joukolla kun toisia ihmisiä tapetaan.
Muutama kylän pojista ei armeijaa suostunut käymään, kylän miehet veivät heidät metsään, pukivat mekkoihin, pieksivät ja naureskellen jättivät neidit huolehtimaan itse kotiinpalustaan.
Onneksi tommosia nössö armeijan käyneitä on ennenkin rikolliset vetäneet turpaan. Ovat niin lakikirjan lumoissa että runkkaa sille. Ei ole edes pokkaa mennä pitemmälle kun lait.
Lähisuvussa mieheni on viimeisin armeijan käynyt, noin 40 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen pitää armeija käydä.
Tai mitä? On luuseri ja hyödytön ihminen? Te buumerit tajuatte vielä että maailma on muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armeijassa ei vissiin kirjoitustaitoa tarvita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? ei armeijassa aivoja tarvitse. Riittää että sanoo kyllä herra ja tekee mitä käsketään.
Vierailija kirjoitti:
Aika pienet saa olla piirit jos ei yhtäkään tunne.
Ja todennäköisesti tuntea vain suomalaisia.
En tunne yhtään homoa, tai vammaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen pitää armeija käydä.
Tai mitä? On luuseri ja hyödytön ihminen? Te buumerit tajuatte vielä että maailma on muuttunut.
Juu juu huumeri, enää ei sodita vaan eletään sovussa toinen toistamme rakastaen😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? ei armeijassa aivoja tarvitse. Riittää että sanoo kyllä herra ja tekee mitä käsketään.
Tätä juuri arvelin.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole mies eikä mikään, joka ei ole armeijaa käynyt. Ei osaa käyttäytyä.
Minusta tuntuu, että käyttäytymistadottomia juntteja on enemmän armeijan käyneistä kuin sivareissa?
Tunnen. Kaikki kolme ovat homppeleita.
Suurin osa ihmisistä ei halua sotia. Se narsistinen omaa etuaan muiden kustannuksella ajava eliitti haluaa käyttää muita hyväkseen saadakseen itse lisää. Suurin syy sotiin on ihan siellä poliittisessa ja taloudellisessa eliitissä.