Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain amikseen ja pääsin, mitä mieltä

Vierailija
01.07.2025 |

Ala kiinnostaa mutta oon jo 47v ja mulla työkyvyttömyyseläke. Opiskelu ei siis ole mulle ilmaista. Mulla on jonkin verran säästöjä mutta et ne ehkä riittäisi. Mutta sitten ei ole säästöjä. Tuntuu vaan itsekkäältä perheenäidiltä käyttää niitä omiin opiskeluihin

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, onnittelut. Saatat joutua vaatimaan kunnon opetusta, että saat panostuksellesi vastinetta. Ole aktiivinen. 

Vierailija
2/11 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai hait sellaiselle alalle mihin voit työllistyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, onnittelut. Saatat joutua vaatimaan kunnon opetusta, että saat panostuksellesi vastinetta. Ole aktiivinen. 

Mitä tarkoitat?

Vierailija
4/11 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, valkkasin alan joka kiinnostaa. Entinen ammatti oli sellainen mikä ei kiinnostanut. Väsyinkin sitten, oli kyllä muitakin vastoinkäymisiä

Ap

Vierailija
5/11 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea🙂 itse opiskelin työnohessa toisen tutkinnon joka auttaa siis omassa työssäni. Olen 46v

Vierailija
6/11 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, valkkasin alan joka kiinnostaa. Entinen ammatti oli sellainen mikä ei kiinnostanut. Väsyinkin sitten, oli kyllä muitakin vastoinkäymisiä

Ap

Eli valmistuttuasi voit tehdä alan töitä? Silloin panostus ehdottomasti kannattaa. Jos harkitsit lähteväsi opiskelemaan pelkätä kiinnostuksesta ilman työllistymismahdollisuuksia, jätä opiskelupaikkasi sellaiselle joka sitä tarvitsee.

Vierailija
7/11 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserit jää ammattikouluun koska et sä ammattikoulun papereilla pääse hyville palkoille. Ammattikoululaiset tekee paskahommia paskalla palkalla, amk papereilla saat sentäs vähän helpomman työn ja parempaa palkkaa. 

Vierailija
8/11 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Meidän opettaja lähinnä istui kahvilla tai teki omia projektejaan. Riippuu varmasti alasta ja opetettavasta ryhmästä, että millä asenteella opettaja on töitä tekemässä.

Vierailija
9/11 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuserit jää ammattikouluun koska et sä ammattikoulun papereilla pääse hyville palkoille. Ammattikoululaiset tekee paskahommia paskalla palkalla, amk papereilla saat sentäs vähän helpomman työn ja parempaa palkkaa. 

Olen käynyt sekä ammattikoulun että korkeakoulun. Sain enemmän palkkaa ammatissa, jonka opiskelin ammattikoulussa kuin korkeakoulussa.

Hienoa, että ap on löytänyt kiinnostavan alan ja onnea opintoihin!

Vierailija
10/11 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sinä eläkkeen, tai olisiko mahdollista saada koulutustueksi.

Vierailija
11/11 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa ylimielinen. Hyviä ammatteja ovat, arvostan suuresti. Terveisin DI 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan