Tunnetteko miehen joka ei ole käynyt armeijaa
Kommentit (131)
No ei se intti muuttanut persoonaani yhtään mitenkään joten mitä sitten?
Miten kehtaat haukkua työttömiä, jos olet itse luuseri, joka ei ole käynyt armeijaa?
Olen tavannut, mutta ei ole kaverituttuja, ystäviä, tai sukulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole mies eikä mikään, joka ei ole armeijaa käynyt. Ei osaa käyttäytyä.
Eli noin 99 % maailman miehistä eivät ole miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole mies eikä mikään, joka ei ole armeijaa käynyt. Ei osaa käyttäytyä.
Eli noin 99 % maailman miehistä eivät ole miehiä?
No eipä italialaiset ja espanjalaiset kovin maskuliinisesti käyttäydykään
Tunnen vaikka kuinka monta, lähipiiristä varmaan suurin osa ei ole käynyt. Pari totaalikieltäytyjääkin tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki maailman armeijat ovat ihmiskunnan suurimpia virheitä...
Totta jos kokeilisimme kommunismia niin ei tarvittaisi armeijaa
Täydellinen aseistariisunta voitaisiin aloittaa myös jos kaikkialle saataisiin demokratia. Siihen on kyllä vielä matkaa.
Hankin C-paperit oltuani vähän alle 2vk armeijassa.
Hieno mennä aamulla viimeisenä tupana vessaan jos seinätkin ripuloitu ja kun menin valittamaan asiasta, niin käskettiin hakemaan siivoistarpeet minkä jälkeen olisi minun vastuulla olla siivoojien apumiehenä, menin tupaan nukkumaan mistä parakkia vahtiva kersantti löysi minut nukkumasta.
Suoraan kapteenin puheille missä kysyttiin että teenkö aina ominpäin asioita... vastasin kyllä ja laittoivat sitten kotiin. Sen jälkeen täytyi käydä lääkärissä missä sain C-papereita myöntävän lappusen.
Huutonaurut mitä pelleilyä.
Tunnen muutamankin, yksi on ihan reipas duunari, toki sillä oli terveydelliset syyt ilmeisesti esteenä palvelukselle, loput onkin sitte oman elämänsä vätyksiä eikä oo tyylii päivääkään tehneet duunia edes. Ilmeisesti sen suorittamisesta saa kykyä selviytyä elämässä, eikä olla ihan yhteiskunnan tukien varassa eläviä luusereita. Vaikka onhan se armeijakin semmonen leikkikoulu välillä mutta jääpähän muistoja.
Kyllä, useammankin. Mitä sitten?
Olen samaa mieltä käytöstavoista eikä se intti vellihoisuistakaan miehiä tee. Melkoista touhua jossain. Itse menin armeijaan 1982. Kuvailemaasi verrattuna olin melkoisessa lepokodissa. Ainoastaan veemäinen joukkueenjohtaja alkuaikana, joku laskuvarjojääkäriluutnantti. Onneksi vaihtui mukavaan kokelaaseen. Saunassa me käytiin kerran ohjatusti, sitten sai käydä milloin vaan, kannatti vaan katsoa aika ettei ollut minkään joukkueen vaan ns. vapaa aika. Ei meillä kaappeja eikä punkkia räjäytetty, oli mukavat tupien esimiehet, ei ne viitsineet kiusaa tehdä.