"Koomikko" ja vassari-ulisija Iikka Kivi rikossyytteeseen
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koomikko-iikka-kivi-kertoo-saaneens…
Oikein tälle ulisijalle!💪💪💪
Kommentit (494)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Absoluuttista sananvapautta puolustava Mestari taas vauhdissa. Itse aiemmin pitänyt tällaista vainona ja sanonut, että persut vastustavat sananvapauden rajoittamista, syytteet poliittisia jne.
Laki on sama kaikille.
Miksi luulet, että joka nurkan takana on lakimiestoimisto ja kaikki oikeusasteet käräjäoikeudesta lähtien ovat ruuhkautuneet?
Laki on kaikille sama, mutta tulkinnat vaihtelee.
Jos on hyvä lakimies, velkasi muuttuvat saataviksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Halla-aho pysty hyväksymään faktoja?
Jotka on itse myöntänyt.
Persujen kannatus on kesän lopussa 6-7%. Sitten Jussi haastaa kaikki oikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö persuloideja sananvapaus kiinnostakaan? Kuka oli ullattunut?
Eihän kukaan estänyt noita sanomasta mitä sanoivat. Mitä yrität kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Persujen kannatus on kesän lopussa 6-7%. Sitten Jussi haastaa kaikki oikeuteen.
Niinpä. Ja seuraavissa vaaleissa tullaan käymään kova kisa PS, RKP ja KD välillä. :D
Voi ei! Eikö Halla-aho keksi muuta saadakseen näkyvyyttä. 70% henkilökohtaisen kannatuksen lasku on ilmeisen perusteltua.
Uliseeko Mestari nykyään Eirassa vai Vesalassa?
Halla-ahon kehotuksia rasikaamiseen:
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008621676.html
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011209866.html
Kansainväliset viestimet ovat kirjoitelleet Halla-ahon taustoista ja nostaneet esille muun muassa hänen saamiaan tuomioita vihapuheesta. Halla-aho tuomittiin vuonna 2012 uskonrauhan rikkomisesta ja kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.
Talouslehti Financial Times kuvasi Sipilän hallituksen kaatuneen sen jälkeen kun "äärioikeisto valitsi kovan linjan johtajan". Lehti luonnehti Halla-ahoa "ultranationalistiksi" eli äärikansallismieliseksi, joka "on verrannut islamia pedofiliaan ja haluaa Suomen lähtevän EU:sta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussihan toivoi ikirjoituksissaan poliittisten vastustajiensa joutuvan raiskauksien uhreiksi. Säälittävä reppana se on.
Oletteko te kaikki vihervassarinaiset ihan oikeasti noin tyhmiä?
Mitn niin tyhmiä. KYYLLÄ. JUSSI SANOI ETTÄ TOIVOO VASTUSTAJA NAISET RAISKAUKSEN UHREIKSI. TÄSTÄ ON TODISTEET.👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussihan toivoi ikirjoituksissaan poliittisten vastustajiensa joutuvan raiskauksien uhreiksi. Säälittävä reppana se on.
Oletteko te kaikki vihervassarinaiset ihan oikeasti noin tyhmiä?
Mitn niin tyhmiä. KYYLLÄ. JUSSI SANOI ETTÄ TOIVOO VASTUSTAJA NAISET RAISKAUKSEN UHREIKSI. TÄSTÄ ON TODISTEET.👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Halla-aho kirjoitti näin:
"Raiskaukset tulevat joka tapauksessa lisääntymään. Koska näin ollen yhä useampi nainen tulee joka tapauksessa raiskatuksi, toivon hartaasti, että uhrinsa sattumanvaraisesti valitsevien saalistajien kynsiin jäisivät oikeat naisihmiset. Vihervasemmistolaiset maailmanparantajat ja heidän äänestäjänsä. Mieluummin he kuin joku muu. Heihin ei tehoa mikään muu kuin se, että monikulttuuri osuu omaan nilkkaan."
Oletko eri mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Eikö Halla-aho keksi muuta saadakseen näkyvyyttä. 70% henkilökohtaisen kannatuksen lasku on ilmeisen perusteltua.
Kyllä sitä mestaria tuo kannatus romahdus ottaa kaljuun. 🤭🤭🤭🤭😆😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei saa enää mitää sanoa! Öyhöyh! Kaikki uuniin! Öyhöyh! Vain vahvat selviää! Öyhöyh!"
*Persut samaan aikaan. *
"Yhyy, mua sanottiin fasistiks. 😪"
V*ttu mitä vauvoja nää persloidit on.
Halla-Aho on kyllä kova poika uhriutumaan muiden sanomisista.
Ottaen huomioon, kuinka hän on itse toivonut myös Suomalaisten naisten r aiskausta.
H-A ei ole toivonut minkään maalaisten naisten raiskausta, miksi vääristelet?
Kyllä on. Siitä on todisteet, 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
- Minä en alkaisi minkään koomikon jutuista loukkaantumaan.
- Olen samaa mieltä. Kohta kukaan ei uskalla sanoa mistään mitään. Halla-aho olisi voinut kuitata nuo jutut ihan vaan huumorilla.
- Olen samaa mieltä myös. Miettikää esimerkiksi jotain Saturday Night Lifen aika rajua komiikkaa presidentistään + muista poliittisista henkilöistä!
Saturday night life ei yritä esittää sketsejään esim. uutisina tai muuna someblogina jonka joku voisi ottaa vakavasti. Iikka taas avautui mielipiteitään jossain twitterissä tjsp ihan tosissaan. Turha tuossa on edes surkean komiikan selän taakse yrittää piiloutua kun tuo ei ollut noiden lausumien tarkoitus.
Turhaa on Tuomisen vedota sananvapauteen tai demokratiaan tai kansalaisten sananvapauteen. Se ei liity sananvapauteen mitenkään kun kritoai toista fasistiksi. Jos toista kritisoi haukkumalla fasistiksi niin se on kunnianloukkaus. Ei se estä ketään ilmaisemista mielipidettään mutta joku järki vois olla päässä eikä heitellä mitään fasisti heittoja.
Vierailija kirjoitti:
Iikka kivi on pökäle. 🤭
Oletko 3-vuotias?
Likka kivi..Sopiva nimi vassarimiehelle !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuota inisevää kikkihiirtä persut palvovat mestarina 🤣🤣
"Klunniaani on klunk- kloukattu"
Parempaa sheimaamista sieltä vasemmalta laidalta. Seuraavaksi varmaan alkaa se parempi homottelu ja sivariksi haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuota inisevää kikkihiirtä persut palvovat mestarina 🤣🤣
"Klunniaani on klunk- kloukattu"
Moi iikka. Kannattaa alkaa jo säästää vahingonkorvauksiin jo
Orbanin fani-pojalla on nyt kovat keinot käytössä. :D